Ik heb het een maand geleden gekocht, dus ik kan niet over een week of 2/3 gaan claimen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Racer88 het volgende:
Nog een keer claimen.
Heb wel eens een resend gehad, en was het nog niet goed. Nog een keer laten versturen dus
Zomaar? Of bij besteding van $100,- of dat i.p.v. een 'echte' refund?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb een 10$ coupon voor focalprice maar ik weet niet meer wat ik moet halen
Wel échte protecteds doen hè. Niet 4 x 3600mAh voor $1,99 ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
En paypal is alweer teruggestort. Dus weer opnieuw kopen die 18650
Paypal is een extra pressiemiddel. Ik heb er nog maar een keer aanspraak op gedaan, omdat een Duitse verkoper me niks had toegestuurd (geschil gewonnen uiteraard). Het wil niet zeggen dat zodra de 45 dagen om zijn je kan fluiten naar je geld. Ik heb de Chinezen altijd gewoon netjes de boel laten oplossen, ook als het dan buiten de Paypaltijd zou gaan lopen en dat is altijd netjes gelukt. 't Zijn verder geen Nigeriaanse oplichters ofzo (in het algemeen).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms zou het handig zijn dat de verkoper de PP claimtijd kon verlengen (met instemming van de koper), dat zou veel heen en weer geschuif van geld schelen
Wanneer was die verzonden als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Heb mń IP camera binnen van dealextreme (black friday)..Krijg ik een witte ipv een zwarte..
Verder wel leuk dingetje voor dat geld(19 euro ofzo)
Werkt leuk hè?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Heb mń IP camera binnen van dealextreme (black friday)..Krijg ik een witte ipv een zwarte..
Verder wel leuk dingetje voor dat geld(19 euro ofzo)
Zeker! heb de PTZ sneller gezet en het werkt beter als ik verwacht had. Uiteraard nog even afwachten hoelang die het volhoudquote:
On 11/29/2011: Shippedquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wanneer was die verzonden als ik vragen mag?
Ah ok, die van mij is 7 december pas verzonden. Week later dus. Hopelijk komt 'ie deze week dan ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
On 11/29/2011: Shipped
Had 'm eind vorige week bezorgd gekregen.
Ja, dat is bij mij ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Zeker! heb de PTZ sneller gezet en het werkt beter als ik verwacht had. Uiteraard nog even afwachten hoelang die het volhoud
Vooralsnog werkt het prima in combinatie met de app op mijn Android Tablet (Asus Transformer)
en ook icm een app op mijn blackberry.
Ik zoek alleen nog nieuwe firmware voor deze camera want rechts is links en links is rechts..
Naar boven en beneden werkt wel naar behoren.
[..]
On 11/29/2011: Shipped
Had 'm eind vorige week bezorgd gekregen.
Welke (betaalbare!) zou jij aanraden (link)? Ze hebben betaald voor de goedkope, ik wil het verschil wel betalen maar dat moet niet te gek worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef shiznuts het volgende:
Wel échte protecteds doen hè. Niet 4 x 3600mAh voor $1,99 ofzo.
Ik bedenk me net dat als ik niets zou binnenkrijgen na de 45 dagen dat je ook gewoon zeer negatieve feedback op eBay kan geven; schijnen ze ook niet zo blij mee te zijn.quote:Paypal is een extra pressiemiddel. Ik heb er nog maar een keer aanspraak op gedaan, omdat een Duitse verkoper me niks had toegestuurd (geschil gewonnen uiteraard). Het wil niet zeggen dat zodra de 45 dagen om zijn je kan fluiten naar je geld. Ik heb de Chinezen altijd gewoon netjes de boel laten oplossen, ook als het dan buiten de Paypaltijd zou gaan lopen en dat is altijd netjes gelukt. 't Zijn verder geen Nigeriaanse oplichters ofzo (in het algemeen).
Lijkt me ook wel geinig (zeker voor ¤19) maar dit is - zoals gezegd - een product welke je pas nodig hebt als je het nodig hebt. En ik weet niet of mijn familie zo ervan gediend is om (ongemerkt) gefilmd te wordenquote:
Total Control Appquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij ook.
Welke app gebruik je er voor op je BB?
Welke app gebruik je op Android?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Vooralsnog werkt het prima in combinatie met de app op mijn Android Tablet (Asus Transformer)
en ook icm een app op mijn blackberry.
Ja ipv een refund. Was 9,05 $ en kreeg een coupon van 10 dollar.Toch weer 95 cent verdient!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef shiznuts het volgende:
Zomaar? Of bij besteding van $100,- of dat i.p.v. een 'echte' refund?
Messen, eitjes, aanstekersquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja ipv een refund. Was 9,05 $ en kreeg een coupon van 10 dollar.Toch weer 95 cent verdient!
Maarja nou weet ik niks te bestellen
Oja, hoeft niet perse el cheapo. Ben een electronica fan, mag dan ook wel duurder zijn dan 10$quote:
Wow, dat was zeker 2 seconden zoekwerk met Google.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
zijn dit soort messen legaal? http://www.dealextreme.co(...)ck-20cm-length-42353
dus ook geen risico met shippen?
Scherpere messen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ruim 'n jaar terug 'n inklapbaar mes besteld en gewoon binnen gekregen. Lemmet was 'n centimeter of 6 denk ik. Maar kan ook toeval zijn, dat 't er net tussendoor is geglipt.
Ik denk dat ze tegenwoordig ook iets scherper zijn bij de controle.
In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.quote:andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |