quote:
en bedankt hequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond dit aardiger dan je een lompe beer noemen
Beren hebben anders een hoog knuffelgehalte (maar kunnen ook flink van zich afslaan)quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en bedankt he![]()
en doe jij ook nog even mee Wicky
sorryquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en bedankt he![]()
en doe jij ook nog even mee Wicky
Nogmaalsquote:
quote:
ze heeft slecht geslapen, dan heeft ze dat altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorrymaar muisje maak ik niet vaak zo fel mee!
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoelquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze heeft slecht geslapen, dan heeft ze dat altijd
als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was wel een hele korte reunie.
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was wel een hele korte reunie.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoel
Glas niet goed omgespoeld na handmatig afwassen, of is de sinas niet goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, mijn sinas smaakt naar zeepsop...
Echt, jullie kibbelen wat af.. zelfs meer als mijn lief en ik!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoel
je moet er ook geen dreft in gooienquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, mijn sinas smaakt naar zeepsop...
Lief heeft geen last, dus komt het waarschijnlijk nog door een chloorneus, ik heb net heerlijk gezwommen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Glas niet goed omgespoeld na handmatig afwassen, of is de sinas niet goed
moet dat water ook niet opsnuivenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief heeft geen last, dus komt het waarschijnlijk nog door een chloorneus, ik heb net heerlijk gezwommen!
de dampen... alleen de dampen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet dat water ook niet opsnuiven
We kunnen ook wel heel lief voor elkaar zijn hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt, jullie kibbelen wat af.. zelfs meer als mijn lief en ik!
kunnen welquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We kunnen ook wel heel lief voor elkaar zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |