quote:
en bedankt hequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond dit aardiger dan je een lompe beer noemen
Beren hebben anders een hoog knuffelgehalte (maar kunnen ook flink van zich afslaan)quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en bedankt he![]()
en doe jij ook nog even mee Wicky
sorryquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en bedankt he![]()
en doe jij ook nog even mee Wicky
Nogmaalsquote:
quote:
ze heeft slecht geslapen, dan heeft ze dat altijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorrymaar muisje maak ik niet vaak zo fel mee!
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoelquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze heeft slecht geslapen, dan heeft ze dat altijd
als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was wel een hele korte reunie.
Yupquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoel
Glas niet goed omgespoeld na handmatig afwassen, of is de sinas niet goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, mijn sinas smaakt naar zeepsop...
Echt, jullie kibbelen wat af.. zelfs meer als mijn lief en ik!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kent mij te goed, je weet toch dat ik het niet zo bedoel
je moet er ook geen dreft in gooienquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Brrr, mijn sinas smaakt naar zeepsop...
Lief heeft geen last, dus komt het waarschijnlijk nog door een chloorneus, ik heb net heerlijk gezwommen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Glas niet goed omgespoeld na handmatig afwassen, of is de sinas niet goed
moet dat water ook niet opsnuivenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief heeft geen last, dus komt het waarschijnlijk nog door een chloorneus, ik heb net heerlijk gezwommen!
de dampen... alleen de dampen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet dat water ook niet opsnuiven
We kunnen ook wel heel lief voor elkaar zijn hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt, jullie kibbelen wat af.. zelfs meer als mijn lief en ik!
kunnen welquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We kunnen ook wel heel lief voor elkaar zijn hoor
Met een zure afsluitingquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik je niet meer in ABO zie, wens ik je vast hele fijne kerstdagenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lief heeft geen last, dus komt het waarschijnlijk nog door een chloorneus, ik heb net heerlijk gezwommen!
quote:
ik ook niet... maar het is de enige mogelijkheid..quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wist niet dat de combinatie chloor en sinas een zeepsmaak oplevert.
Je gaat me toch niet zeggen dat ik moet teruglezen?quote:
Jij ook! Ik vier ze gewoon thuis, op FOK!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik je niet meer in ABO zie, wens ik je vast hele fijne kerstdagen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vind je het gek? kokjes houden helemaal niet van muisjes in hun keuken!!
Welnee ben je gekquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat ik moet teruglezen?
[..]
Jij ook! Ik vier ze gewoon thuis, op FOK!
Gezellig, ik 1e kerstdag ook. Wat loopt iedereen nu te zeuren dat je dan eenzaam en alleen bent. We gaan gewoon een FOK! kerstfeestje bouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat ik moet teruglezen?
[..]
Jij ook! Ik vier ze gewoon thuis, op FOK!
Nog steeds gelukkig getrouwd trouwens? En weet je wie er weer zwanger is?quote:
ik ben tussen 15 en 19 even weg, en vanaf 20 moeten we wel gaan janken met robertquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezellig, ik 1e kerstdag ook. Wat loopt iedereen nu te zeuren dat je dan eenzaam en alleen bent. We gaan gewoon een FOK! kerstfeestje bouwen
Gek he.. Dan vindt ie een dag later opgeknaagde bakjes en zakjes, overal muizekeuteltjes en als je eentje in huis hebt, heb je er binnen een mum van tijd tientallen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daarom mag ik dus 2e kerstdag de keuken niet komen dweilen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
Kerst is ook gewoon overrated....opgeklopte hysterie en familiare verplichtingen....
wij zijn alle 3 de dagen aan het verplichten
Intens gelukkigquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog steeds gelukkig getrouwd trouwens? En weet je wie er weer zwanger is?
Of in ieder geval was, heb het niet echt gevolgd.
Oh, dan jank ik wel met je mee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ben tussen 15 en 19 even weg, en vanaf 20 moeten we wel gaan janken met robert
Evengoed ook jij en D_K een hele goede kerstdagen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
Kerst is ook gewoon overrated....opgeklopte hysterie en familiare verplichtingen....
wij zijn alle 3 de dagen aan het verplichten
Ik ga dan ook janken, vooral omdat ik dan bij mijn schoonfamilie zitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dan jank ik wel met je mee hoor
dat dan weer niet, maar 0200 moet lukkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met oud en nieuw zijn we lekker thuis....en lekkr om kwart voor 1 naar bed![]()
En jullie ook...maar dat had ik al gezegd tochquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Evengoed ook jij en D_K een hele goede kerstdagen hoor
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga dan ook janken, vooral omdat ik dan bij mijn schoonfamilie zit
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga dan ook janken, vooral omdat ik dan bij mijn schoonfamilie zit
Je moest raden!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Intens gelukkig![]()
Nee wie? [ afbeelding ]
is je vriend er wel...lekker knus op de bank kerstfilms kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had het er van de week nog met mijn locatiecoordinator over toen ze vroeg wat ik met kerst ging doen: Ik: nou eh, gewoon alleen thuis en lekker helemaal niets. Zij: Oh. Maar ik vind het inderdaad niet zielig maar prima, maar andere mensen vinden het wel snel zielig ofzo, beetje beladen.
Jaren geleden moest ik altijd bij mijn exschoonouders op chique, was er al dagen van te voren en erna van slag van
Owwwwwwwwwwwwww.....nah leuk voor dr...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moest raden!
Het begint met een M.
psies wat je zegt, anderen en beladen. ben blij dat ik 2e mag werkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had het er van de week nog met mijn locatiecoordinator over toen ze vroeg wat ik met kerst ging doen: Ik: nou eh, gewoon alleen thuis en lekker helemaal niets. Zij: Oh. Maar ik vind het inderdaad niet zielig maar prima, maar andere mensen vinden het wel snel zielig ofzo, beetje beladen.
Jaren geleden moest ik altijd bij mijn exschoonouders op chique, was er al dagen van te voren en erna van slag van
Nu wil ik het ook weten!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwww.....nah leuk voor dr...
Eh...Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
is je vriend er wel...lekker knus op de bank kerstfilms kijken
marymuis vertelquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moest raden!
Het begint met een M.
Ja! Groots respect ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwww.....nah leuk voor dr...
Niet kut hoor, het gaat prima met mij.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Het begint met één en voor je het weet heb je een hok vol!!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga even wat afleveringen survivor kijken, Laysa leuk om je even gesproken te hebben misschien hobbel ik hier nog wel eens langs hoewel ik het echt afgezworen had.
MM jou spreek ik sowieso wel weer, verder fijne avond mensen.
fijne avond en goede dagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga even wat afleveringen survivor kijken, Laysa leuk om je even gesproken te hebben misschien hobbel ik hier nog wel eens langs hoewel ik het echt afgezworen had.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sjips.. Eerste stuk van Kerstfeest op de dam gemist..
Doei LiesLquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Lach niet...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is al ruim een uur aan de gang
Sorryquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lach niet...
Wat ziet Ka er weer geweldig uit!!
Ja, echt wel... En daar hebben we Syb!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry![]()
balen dat je het eerste uur gemist hebt
dus jij wel in kerststemmingquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lach niet...
Wat ziet Ka er weer geweldig uit!!
Ja, behalve dan eerste kerstdag.. alhoewel 'vrede op aard' zal ik dan wel in ere houdenquote:
en in de mensen een welbehagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, behalve dan eerste kerstdag.. alhoewel 'vrede op aard' zal ik dan wel in ere houden
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, behalve dan eerste kerstdag.. alhoewel 'vrede op aard' zal ik dan wel in ere houden
Dat zingen ze net!!! Alsof ik voelde dat het zou komen!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik kan je wel een linkje geven naar een foto van een passend kerstlied
Ehmm.... Meravigliosa.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moest raden!
Het begint met een M.
Hoi kleine superkok. Wat is het lekkerste dat je gaat maken deze kerst?quote:
broodje pindakaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi kleine superkok. Wat is het lekkerste dat je gaat maken deze kerst?
Ik doe een gok, en denk dat ik behoorlijk in de juiste richting zit.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi kleine superkok. Wat is het lekkerste dat je gaat maken deze kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe een gok, en denk dat ik behoorlijk in de juiste richting zit.....je mag niet spiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9 seconden om te quoten, te typen en te posten.....quote:
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen, dat je geen zin hebt om op je vrije kerstdagen ook nog achter de kachel te staan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
broodje pindakaas![]()
ben vrij met de kerst en thuis laat ik koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen, dat je geen zin hebt om op je vrije kerstdagen ook nog achter de kachel te staan.
Maar dan ook geen culinaire fratsen uithalen hè, met dat broodje pindakaas. Zelfs niet als die voor MM is.
hooguit een lik sambalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O.. dat is al vaker besproken hier dus. Dan zal die pindakaasmuis ook al wel eens langsgekomen zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
9 seconden om te quoten, te typen en te posten.....ik weet dat ik snel ben, maar ik had jouw post nog niet gezien.
hier zitten volgens mij alleen mensen die van makkelijk houdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. dat is al vaker besproken hier dus. Dan zal die pindakaasmuis ook al wel eens langsgekomen zijn.![]()
Iemand hier die wél zelf gaat koken? En wat?
Wij gaan gourmettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. dat is al vaker besproken hier dus. Dan zal die pindakaasmuis ook al wel eens langsgekomen zijn.![]()
Telt lekkere hapjes klaar maken ook??quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |