quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, jammer!Onze kerstboom is nu ook twee dagen uit huis, helaas...

Geen idee van wie die was.
 Geen idee van wie die was.

Hier om 16.00 uur weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef MissVanity het volgende:
Bijna weekend voor de werkenden onder ons
Ik heb gister de kerstboom weggehaald. Volgens mij zijn mijn katten nu depressief. Ze kunnen nergens meer lekker liggen

Nog steeds geen werk?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:33 schreef MissVanity het volgende:
Bijna weekend voor de werkenden onder ons
Ik heb gister de kerstboom weggehaald. Volgens mij zijn mijn katten nu depressief. Ze kunnen nergens meer lekker liggen

Je woonde toch in een of andere instelling? Of ben je thuis, inmiddels?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb het!
Ik hang die hangmat gewoon op in mijn kamer!
Ik heb een kamer van 2.9mx3m, dus dan hang ik zo'n grote hangmat of aan het plafon op met touwen en haken, of aan de muren.
Heb mijn ouders het al verteld. Ze waren niet echt blij maar ja.
Zodra ik mijn geld van het afgelopen jaar binnen heb van de Wajong begin ik.
Koop ik zo'n mooie grote en die hang ik dan op boven mijn bed. Dan kan ik hem zo weghalen, als ik ga slapen, en als ik eruit kiepel land ik zo op mijn bed
Zo'n standaard wil mijn moeder nooit in huis hebben en verder mag ik een hangmat ook nergens ophangen.
Verder is er ook nergens plek voor in mijn kamer, er staat een grote boekenkast, bureau, stoel, kast en een bed van 1.40 bij 2
Nu nog even mijn vader zo gek maken dat hij me helpt bij het boren. Daar ben ik niet zo'n held in.
Woehoej!

Je bedoeld het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je woonde toch in een of andere instelling? Of ben je thuis, inmiddels?

quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bedoeld het ziekenhuis?
Ik mag in het weekeind naar huis.
En 1 nacht doordeweeks mag ik thuis slapen.

Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven? Is het een beetje vol te houden daar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bedoeld het ziekenhuis?
Ik mag in het weekeind naar huis.
En 1 nacht doordeweeks mag ik thuis slapen.

Ja hoor, is prima vol te houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven? Is het een beetje vol te houden daar?
Die hangmat klinkt goed zeg! Lekker luieren

Het mijne was leuk en heel ontspannen. Zaterdag was ik bezig met vrijwilligerswerk en zondag gezellig met een goede vriendin doorgebracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, is prima vol te houden
Ik weet niet hoe lang ik hier nog moet blijven.
Hoe was iedereens weekeind?

Dat is mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 08:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja hoor, is prima vol te houden
Ik weet niet hoe lang ik hier nog moet blijven.
Hoe was iedereens weekeind?

Altijd een triest moment. Ik mis december nu alquote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef Ferdo het volgende:
En hier hebben we het huis het afgelopen weekend ontkerst.

Wel typisch, de feestdagen zijn achter de rug, maar pas daarna krijg je de echte koude dagen.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Altijd een triest moment. Ik mis december nu al

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |