Nick is het altijd net niet op grote toernooien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nick zegt me niets, maar Femke is van de Kinder Bueno
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ter info. Met ¤1.000.000 steun van de regering.quote:
Dan sla ik een jaartje overquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Volgend jaar in het huis met claudia en annemiek!
En dan sleutel wegkijlen, al valt annemiek nog mee..quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Femke Heemskerk is met 3 andere dames Olympisch, wereld en europees kampioen op de 4x100 vrij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel, maar die zwemwedstrijden niet volgens mij.
alsjeblieftquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ow nee, asjeblieft niet. Dan ga ik er niet naartoe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dan mag Domien er ook bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan sleutel wegkijlen, al valt annemiek nog mee..
gewoon lekker zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
wat doet wayloff WEER IN HET GLAZEN HUIS OMG
Ow, dat is niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Femke Heemskerk is met 3 andere dames Olympisch, wereld en europees kampioen op de 4x100 vrij.
Waar?quote:
ik vind hem fucking lelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon lekker zijnhij doet het nu al leuker dan vorige keer hoor
Ohja het is in het oosten he, dan zal veenstra wel komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee, asjeblieft niet. Dan ga ik er niet naartoe.
quote:
Da's niet lievquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan mag Domien er ook bij.
Alvast brainstormen over 2012?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ohja het is in het oosten he, dan zal veenstra wel komen
Vorige keer in het Glazen Huis was ze wel okay, maar dat stemmetje wat ze altijd opzet in haar programma en dat neppe Brabantse accentje dan, alsof ze altijd een kater heeft:')quote:
Ja....zucht....quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Timur steeds leuker.Hij heeft zo'n guitig gezicht als hij lacht. En dat kuiltje in zn wang.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Timur steeds leuker.Hij heeft zo'n guitig gezicht als hij lacht. En dat kuiltje in zn wang.
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Alvast brainstormen over 2012?Ik denk Veenstra, Timur en Giel.
haar programmering is ook beroerd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Vorige keer in het Glazen Huis was ze wel okay, maar dat stemmetje wat ze altijd opzet in haar programma en dat neppe Brabantse accentje dan, alsof ze altijd een kater heeft:')
En huidje als een maanlandschapquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |