En dan hopen dat er zo min mogelijk op geboden wordt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kut moet weer es van al haar troep af. Kan ze zelf niet op de veiling?
1 euro.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan hopen dat er zo min mogelijk op geboden wordt.
Zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan hopen dat er zo min mogelijk op geboden wordt.
Da's geen excuusquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik wat minder bezocht. Was toen nog maar 16/17 jaar.
Lekker ding wel hoorquote:
Firefox op een Mac als ik begin met typen (dus shift en dan s, u, i of b) krijg je dat te zien. En dan bij snel submitten met control + s komt er [ s] [/ s] erbij...quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh. Ik zag gekke tags. Gebeurde vroeger bij Opera ook. Nu geen last meer van.
Waarom zou ze dan opeens niet meer stotteren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:18 schreef bjanaan het volgende:
Hoe klinkt Sanne met een slokkie op stottert ze dan niet meer?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sorry, we hebben al gezamelijk besloten dat Roos nietis
Er moet toch iemand tegendraads zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mocht niet hè? Ik werd toen nog gehaald en gebracht naar de plaatselijke discotheek. Moest om 23:30 uur weer naar huis.quote:
Klopt. Ik was 5 minuten weg, da's hier bijna een lifetime.quote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Grappig, daar gaat dit liedje ook over.
Nee echt. Wat een toeval!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ah, ja, als meisje heb je dat hequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik mocht niet hè? Ik werd toen nog gehaald en gebracht naar de plaatselijke discotheek. Moest om 23:30 uur weer naar huis.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef MrJones het volgende:
Zeg. Is er al iets negatiefs gezegd over Waylon?
Eruit halen wat erin zatquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Het zag er naar uit of hij meer plannen had hoor
hij doet wel wa meer dan vorig jaar...quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef MrJones het volgende:
Zeg. Is er al iets negatiefs gezegd over Waylon?
Ik zit nu op rtl7 te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
Als je het dan toch over darts-liedjes hebt:
Ik had toen die behoefte nog helemaal nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik mocht wel al vanaf mn 15e uit... dat was wel tof.
Kleuterdisco is net voorbijquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef alors het volgende:
Ik vind echt dat Timur nog een keer Jumpstart moet draaien
Je n'ai pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Anti-anti dus. Dat is gewoon een dubbele ontkenning.
Mijn vriendin was wat ouder en mocht/ging. Dus wilde ik mee. Ik had vervolgens op mn 17e ook al vaste verkering... toen mocht ik trouwens ook meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen die behoefte nog helemaal niet
Waarom is het volgende jaar dan niet weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef Sirolf het volgende:
In Belgie zijn ze nu al bezig met de eindshow, en dan zelfs de aller-ALLER-ALLERlaatste eindshow voor hun, want het is hun laatste jaar. Toch jammer...
Zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef Sirolf het volgende:
In Belgie zijn ze nu al bezig met de eindshow, en dan zelfs de aller-ALLER-ALLERlaatste eindshow voor hun, want het is hun laatste jaar. Toch jammer...
Volgend jaar is er geen belgie meerquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom is het volgende jaar dan niet weer?
Klinkt aannemelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgend jaar is er geen belgie meer
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
antiroos?
Ik heb al weer een hele tijd geen pics meer gepost
Ze vonden het blijkbaar genoeg geweest. Sowieso is hun keuze van steden nogal beperkt... en zijn ze in alle 3 al minimaal 1 keer geweest. Dat heeft ze ook nogal opgebroken denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom is het volgende jaar dan niet weer?
erg jammer...quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Brussel had nog gekund doen ze hun naam ook eer aan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze vonden het blijkbaar genoeg geweest. Sowieso is hun keuze van steden nogal beperkt... en zijn ze in alle 3 al minimaal 1 keer geweest. Dat heeft ze ook nogal opgebroken denk ik.
vorig jaar viel er sneeuwquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Niet zulk heel mooi weer? Het is warmer dan ooit tijden SR
Ja, warmer ja. Maar regen is geen mooi weer. Sneeuw is mooier.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Niet zulk heel mooi weer? Het is warmer dan ooit tijden SR
En het jaar daarvoor ook (Groningen, bakken sneeuw zelfs), en het jaar daarvoor ook wel een beetje volgens mij (Breda)...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |