Vorig jaar heb ik het niet zo gevolgd moet ik bekennenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar een goede grap.
De lange stukken muziek zonder zang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Sommige mensen willen die best hebben hoor... om ritueel te kunnen verbranden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
QFTquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Tijd van de door Phil Spector uitgevonden Wall of Sound-geinspireerde muziek, zelfde categorie w.m.b. als bijvoorbeeld Meat Loaf en ELO. Ook kitsch, misschien, ook heerlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef alors het volgende:
Haha ik vind Music dus echt niks he, kitsch eerder en dan niet de goede soort..
Wel dagelijks door zijn moeder gestreken hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Szura het volgende:
Ik vraag me af waarom je een stropdas van Mark Rutte wilt hebben
Je hebt kut Internet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Ga via VLC kijken. Heb je VLC?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
M'n stream die laadt om de zoveel seconden steedsHeb ik te langzaam internet of hoe kom dit?
Het bombastische gecombineerd met het hele kleine.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:40 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat vind iedereen hier zo bijzonder aan?
Ik had het vanmorgen ook. En ik heb geen langzaam internet, want gisteren was het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Guanabana het volgende:
waylon heeft superveel voorbereid, gaat echt wel leuk wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow ja, Waylon is gast vanavond
Gebeurt geen reet, gaf mij me hierom nou het gevoel alsof hij een orgasme beleefde over de radio.quote:
Media -> Open Network Stream -> URL invullen (zie hieronder) -> Show more options -> Caching op een paar seconden zetten.quote:
1 | mmsh://tempo13.omroep.nl/npo_3fm_vsr-bb-public?/npo/3fm_vsr-bb&md5=1308d7fec9ac784490a098d4178ed245&t=4ef46db9&MSWMExt=.asf |
wat gebeurde dr?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |