quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef Qwea het volgende:
ik heb alleen die geile tieten nog niet gezien
Dat was een bankquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Al had jij ook goeie jopen liggend op het bed Qwea. Ik dacht ik zeg het maar, aangezien je ze zocht!
Waar is Miniem?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was een bank
En oh-oh dr tieten zijn groter
Zij heeft tieten, jij lengte, allemaal een beetje verdelenquote:
Die kan elk moment de hal in lopen!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik wacht op geile tieten
Ah topquote:
Ja nou, het zag er gewoon comfy uit, dan waan ik me te beddequote:
Daar kijk je toch niet omheen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:51 schreef Qwea het volgende:
ik heb alleen die geile tieten nog niet gezien
Whehe, we hebben beide onze sterke punten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was een bank
En oh-oh dr tieten zijn groter
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
IS dit een leuke SC?
Ik vind van welquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
IS dit een leuke SC?
F&FSC wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
IS dit een leuke SC?
Okequote:
Nope, echt gruwelijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
IS dit een leuke SC?
Waarom post je hier dan?quote:
Ik word gedwongenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?
Ooh wacht, je had het niet tegen mijquote:
Dat dit kan ik Nederlandquote:
Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan?
Mkayquote:
quote:
quote:
quote:
Woahaaaaaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn visite moest overwerken, nou rijdt ze lang de Mac en krijg ik een caramel shake
Heb je eindelijk weer eens pik gehad?quote:
Jeez Q, but of coursequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je eindelijk weer eens pik gehad?
Ja nou, je had anders kei zaadvragende ogen hoor, Woensdag.quote:
Je bent me een kei geil sletteke. Ik vroeg me al af of dat slijm spoor op de vloer normaal was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh je weettog dat ik geil word van nerds en nerdenpraat
Ja,komt door de TTquote:
Zie, goeie TT.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja,komt door de TT
Volgens mij volgen wij dezelfde topicsquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja,komt door de TT
Sorry, glee je uit?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent me een kei geil sletteke. Ik vroeg me al af of dat slijm spoor op de vloer normaal was.
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij volgen wij dezelfde topics
SRquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh gratis aids op de Beestenmarkt in Leiden, met de grote gay knuffel en kusjes actie
Oh nee je moet er een euro voor dokken zelfs, nou, koopje!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh gratis aids op de Beestenmarkt in Leiden, met de grote gay knuffel en kusjes actie
Oh nee je moet er een euro voor dokken zelfs, nou, koopje!
Nou, ik hoopte dat je geld ging gooien als ik op mijn rug zou liggen. Maar helaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, glee je uit?
Lag je daarom steeds plat?
Doet hij ook zo schudden en woehoehoehoe?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
Boe ligt op schoot en hij droomt en snurkt
hij is wakker, ja trekken met pootje. Check zo fbquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet hij ook zo schudden en woehoehoehoe?
Even saampiesquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu SJefke weer wat dagen achter elkaar zie. Wat een maf beest blijft dat
Wel samen met pa, maar goed. Pa heeft sjefke nu bijna 4 jaar. Maar ik woonde wel nog thuis toen hij Sjefke kocht, dus is het toch nog een klein beetje ook mijn hond.quote:
Ja ook datquote:
Boeberdquote:
Dat is waar en als ik hier ben en pa is er ook. Laat ik hem ook gewoon uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook dat
Dan voelt het idd ook als jouwes, en je past ook regelmatig op natuurlijk!
Qwea heb je ook een foto van hem als pup?quote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qwea heb je ook een foto van hem als pup?
Okequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neealthans, niet dat ik weet. Of die moeten bij mijn ouders liggen. Zal eens kijken de 19de.
Is kut hoor. Had ik moeten maken. Maar ja, ik was 11quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat Qwea een veertiger was![]()
Blijkbaar dus niet![]()
En bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat Qwea een veertiger was![]()
Blijkbaar dus niet![]()
31quote:
Ja naast jou als puber wel heaquote:
Er komt een deel 3quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maar een broodje smeren, er komt geen eind aan VOH
Brei er een eind aan, ik wil slapenquote:
Echt? Ik zie maf altijd als jongquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik had je echt geen 23 gegeven Qwea, door je mafheid lijk je veel ouder
Qwea is echt zo'n type die alles al heeft meegemaakt, vat vol prachtige anekdotes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik had je echt geen 23 gegeven Qwea, door je mafheid lijk je veel ouder
Dan komt omdat je meh vrahctwageh gezien hebt hehhquote:
Preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe bedeol je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan komt omdat je meh vrahctwageh gezien hebt hehh
Weet je hoe oud ruk is? hehh?quote:
Onze ruk facebook conversatiequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een serieuze conversaaassie met Qwea gehad, geen wonder dat je me niet 18 geschat hebt
Dat je ruk voor het eerst in F&F hebt gekregen toen vond ik nog bijzonderderderquote:
12?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je hoe oud ruk is? hehh? [ afbeelding ]
heh?quote:
Heh? In f&f?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je ruk voor het eerst in F&F hebt gekregen toen vond ik nog bijzonderderder
Jouw topiek toen meh je vrachtwagehquote:
Midden 40quote:
Ooh, jah!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw topiek toen meh je vrachtwageh
Vaduschk, hoe gaat het met Moeder Haas?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was daar gister ook nog. Potjampoerie wat druk.Terwijl dat normaalgesproken wel meevalt.
Oehahquote:
Langzaam de goede kant op. Constant aan het infuus. Is nog wel een week nodig denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, hoe gaat het met Moeder Haas?
Okequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Langzaam de goede kant op. Constant aan het infuus. Is nog wel een week nodig denk ik.
Woensdagmiddag opgenomen in ziekenhuis met een ontstoken (scheen)been. Normale kuur sloeg niet aan, been heel dik en rood en nu is ze daar om het been weer normaal te krijgen.quote:
Ach het is maar een verkoudheidje geen levensbedreigende ziektequote:
Okee, wel rot zo voor de feestdagen. Is er een genetisch verband met jouw voet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Woensdagmiddag opgenomen in ziekenhuis met een ontstoken (scheen)been. Normale kuur sloeg niet aan, been heel dik en rood en nu is ze daar om het been weer normaal te krijgen.
Ja, zeker wel. Volledig onderzoek is er nooit gedaan, maar ook mijn moeder heeft weinig tot geen gevoel in haar voeten (bij haar ook nog deel benen). Dus pijnsignalen worden net als bij mij te laat doorgegeven door het lichaam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wel rot zo voor de feestdagen. Is er een genetisch verband met jouw voet?
Verkoudheid is anders het begin van aidsquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het is maar een verkoudheidje geen levensbedreigende ziekte
Jewaids ook alles.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verkoudheid is anders het begin van aids
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms ben je ook net een puberquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het een compliment voor Qweaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hij moest gewoon precies op de 24e komen!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaah toch nog net op tijd, gelukkig
Gek hoor, is al van maandag onderweg
Oh-Oh niet es postenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Zag je ook het appelzakje trouwens
Dat kreeg ik es van mn ouders, met hondenkleertjes, uit Thailand
Ja, ik was meteen aan het bedenken wat het verhaal erachter zou zijn, omdat dat meestal met jouw zakjes isquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Zag je ook het appelzakje trouwens
Dat kreeg ik es van mn ouders, met hondenkleertjes, uit Thailand
Ik zeg altijd es johquote:
Ik dacht dat ie vast wel heel zou blijven, anders had ik m wel in een bubbelvlop gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhh ik ben trouwens blij dat de lutsers bij de AnaalPost hem niet kapot hebben gegooid, dat is altijd smijtwerk bij ze
Ik dacht dat je bedoelde "oh oh, niet eens postenquote:
Tzaziki mohhhquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Zo, mn bapaovulling is klaar, flappie staat in het zuur, nu nog ff tzaziki fixen en dan bedenken wat ik vanaaf ( hah Bos ) ga eten
Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde "oh oh, niet eens posten" dat ik het appelzakje niet had gepost, als foto
Hey smaquote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
Dut je wifi nog?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Maar over een ding zijn we het wel eens, denk ik. De woorden egt en is ipv echt en eens. kunnen gewoon nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
me vind ik vervelend en r ook.
"Ik heb r opgebeld"
Are you drunk as a skunk?quote:
Egwelquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar over een ding zijn we het wel eens, denk ik. De woorden egt en is ipv echt en eens. kunnen gewoon niet
Jonguh, jij kant niet eens is je ds en tsquote:
Ik las Doutzen.quote:
Met Marloes onder de does?quote:
had met een T gemoetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:18 schreef oh-oh het volgende:
MM heeft mn ww gewoon verkeert gespelt
Jahquote:
Whut?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jonguh, jij kant niet eens is je ds en ts
Men nemen :quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
En nu wil ik warme appeltaart, mohhhhhh appeltaartdeeg
Ik las dit en dacht : WTF. Ik heb niet eens een staartquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, op mn FB staan trouwens nieuwe pics van Q, zijn staart is eraf vanwege tumoren, daarom waren we hem een poos niet tegengekomen, maar nu is hij schoon en doet ie het weer helemaal
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht : WTF. Ik heb niet eens een staart
Fail
Aw, arm dingquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, op mn FB staan trouwens nieuwe pics van Q, zijn staart is eraf vanwege tumoren, daarom waren we hem een poos niet tegengekomen, maar nu is hij schoon en doet ie het weer helemaal
Hajeetjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:47 schreef Miniem het volgende:
Geile tieten![]()
Avond
Net teug van een dagje weken.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoi
Was gister naar Zeeland geweest![]()
WTF, mijn r begint het wee te doen.
Neequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Heb je nog Zeeuwse bolussen gegeten?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Miniem het volgende:
en weer een uit eten geweest om het jaa af te ronden en voo mij examen.
En je bent ook heul nie schoon niequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht : WTF. Ik heb niet eens een staart
Fail
Das hier om de hoekquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar Zeeland, Noord Brabant
Een gek slaan met een koekenpan om 'em daarna in de vijver te kieperen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Daar kun je een leuke combitrip van maken
Waarom kiezen???
Baloe wat liefquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Crosspost :
Helemaal in coma inclusief poottrekken en piepjes op Mo's schoot
Fijne kerstquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Baloe wat lief![]()
Ik ga dadelijk lekker naar bed en morgen heerlijk uitslapen,ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe
Over het afvegen van miniems kont?quote:Op zondag 25 december 2011 13:46 schreef Lutte het volgende:
Had er spectaculaire verhalen over gehoord ja!
Het eerste dat ik zie is het metalen plaatje, vergeef me, ik heb net de badkamer en het toilet staan poetsenquote:Op zondag 25 december 2011 13:17 schreef Miniem het volgende:
Lekke mn kont afvegen met dit kestige pleepapie!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het eerste dat ik zie is het metalen plaatje, vergeef me, ik heb net de badkamer en het toilet staan poetsen
Wel leuk papier
Leuk is datquote:Op zondag 25 december 2011 14:45 schreef Miniem het volgende:
Wij liepen allemaal netjes ond in de winkel.
Ovehemd enzo. en meisjes zagen e ook leuk uit
quote:Op zondag 25 december 2011 14:48 schreef Miniem het volgende:
Okegappig wel.
Lekke choco kest kansjes
Hey Gomi!quote:
vingeren. duh.quote:Op zondag 25 december 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
Nou wij zitten te wachten op The Wizard of Oz. Uit 1937. Survivaltips iemand?
Met wat knabbels overleefd! Stiekem nog best leukquote:Op zondag 25 december 2011 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geen tips Lut, wat te knabbelen nemen?
[..]
Helpt bij alles he Q!quote:
Meer Flappie voor julliequote:Op zondag 25 december 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mn moeder was vergeten dat zij zuurvlees zou maken voor mn vader en mn broertje want die eten geen flappie.
Ondanks dat het haar eigen voorstel was en we het tot drie keer toe hadden besproken nog![]()
Gelukkig zijn de mannen altijd even blij met frikandellen, maar tis toch wat karig met kerst he
Oh, mensen die dit soort dingen niet nauwkeurig onthoudenquote:Op zondag 25 december 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mn moeder was vergeten dat zij zuurvlees zou maken voor mn vader en mn broertje want die eten geen flappie.
Ondanks dat het haar eigen voorstel was en we het tot drie keer toe hadden besproken nog![]()
Gelukkig zijn de mannen altijd even blij met frikandellen, maar tis toch wat karig met kerst he
hehh?quote:
Moet je je bril op doen... oh wachtquote:
Komt van de goldstrikequote:Op zondag 25 december 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je je bril op doen... oh wacht![]()
Gun dat arme ding ook een beetje kerst, hij kijkt zelfs rozig
Hou op schei uitquote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ah, is het wee zove?
Oogjes dicht doen vootaan
Wat fijn nog op tijd voor Oud&Nieuw!quote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 2 a 3 dagen en mam mag weer naar huis, is de verwachting.
Straks weer richting Almelo crossen.
Fijnquote:Op maandag 26 december 2011 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 2 a 3 dagen en mam mag weer naar huis, is de verwachting.
Straks weer richting Almelo crossen.
Zijn mijn biertieten ook goe?quote:Op maandag 26 december 2011 15:13 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
nog meer geile tetten hier?
Ik heb zelf geen enkel apple product, maar het blijft een intrigerende manquote:Op maandag 26 december 2011 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt helemaal niet geïnteresseerd in die Jobs. Maar ik ben ook geen Apple fanboy.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
@work.
Waarom bellen er al allemaal klootmongolen
ik heb hem al een poosje, ben nog steeds niet verder dan een paar bladzijdesquote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu echt veels te veel te lezen
Kerstcadeautje van m'n moeder![]()
[ afbeelding ]
Grafisch vormgeven met name idd. En bootcamp draaien is teveel gedoe en teveel performance verlies. Sowieso, heb je een mac, draai je windows constantquote:Op maandag 26 december 2011 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
Op het moment dat er android op een iPhone staat of het makkelijk te doen is koop ik een iPhone, want mooi zijn ze wel. Als de software die ik nodig heb voor mijn opleiding niet bijzonde slecht draaide op een macbook had ik e ook wel eentje gewild, maar helaas concentreren ze zich op een marktsegment waar ik niet in zit
Agree.quote:Maar vnd het wel mooi dat iemand zo' n passie kan hebben voor een merk dat hij neerzet, en voor de producten die hij aflevert. kan menig fabrikant nog wat van leren
quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb hem al een poosje, ben nog steeds niet verder dan een paar bladzijdes![]()
Nee.quote:
Die hebben natuurlijk vorige week al gebeld en jou liefelijke stemmetje gemistquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dat echt niet, van die klapjosties die volgens mij de hele kerst hebben zitten wachten tot ze mochten bellen om vervolgens keihard afgepoeierd te worden door moi
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Ja.
Nee.
Nou, ja, maar heel selectief
Aaaaaaaawquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Die hebben natuurlijk vorige week al gebeld en jou liefelijke stemmetje gemist![]()
Ik heb slecht geslapen en ben zenuwachtig , ik moet dadelijk de kleine katers gaan wegbrengen zodat ze jeweetwel katers worden, ik vind ze nu al zielig
quote:
En van die lekkere moordboeken en zo, heb ik nog es van je overgenomen voor mn broertje, die was er blij meequote:Op dinsdag 27 december 2011 10:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen praktisch alles van Jennifer Weiner. En dan boeken zoals deze van steve jobs
11 uur, al onze katten zijn geholpen , dat moet wel, maar ik vind ze nog zo kleinquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaaw![]()
Ik heb nog nooit een dier laten helpen, alleen ooit es een konijn van me.
Sneu, hoe laat moeten ze?
Die las ik niet, daarom gingen ze ook wegquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En van die lekkere moordboeken en zo, heb ik nog es van je overgenomen voor mn broertje, die was er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |