Jaquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die wordt binnenkort gestroopt om zijn slagtanden
[..]
[..]
Niggabitquote:
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerkingquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck you!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerking
Ik mocht negers ook al geen aap noemen. Wat hebben negers toch een hekel aan wilde dieren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Krijg net een Tweet binnen van Rihanna, ze vind het niet kunnen die opmerking
Turken apen noemen is echter bon ton!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mocht negers ook al geen aap noemen. Wat hebben negers toch een hekel aan wilde dieren.
hond noemen is erger voor zequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Turken apen noemen is echter bon ton!
Hoe heet hij ook al weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef superworm het volgende:
Geniaal nummer. Laatst nog op FB gespamd
Doe maar 'chien'...nog ergerquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hond noemen is erger voor ze
Ik refereerde aan die PVV'er die zei dat de aap uit de mouw kwam, dat hij Erdogan heette en zetelde in Ankara.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hond noemen is erger voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |