Dat zal wel niet gebeuren danquote:
Neequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Is die eerste van Operation Repo?
Dat mens die ''zingt'' aan het begin heeft zo'n takkestem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het andersom.. minder leuk, alleen dat oehh get physical is leuk..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liever niet, maar ach, het is kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mag ik zeggen dat WaaromNiet een goede plaat heeft aangevraagd?
maar hij doet dat elk jaar weerquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kun je eerder zeggen van Bouncer, maar hé, ieder zijn eigen liedje hé!
Live Forever is gewoon een bazenplaat, tenminste nog een realistische kijk op het leven... Whatever is ook een heerluk nummer.quote:
Dinsdag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef Cee het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat DaMook's request een paar dagen geleden is gedraaid maar ik weet het tijdstip niet meer.
jij blijft dat, "niet likken", "ik was der al bang voor" enz. zeker ook leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik blijf het leuk vinden, en ik ben niet de enigste.
Ik maakte maar een geintje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Live Forever is gewoon een bazenplaat, tenminste nog een realistische kijk op het leven... Whatever is ook een heerluk nummer.
Iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef Natha-- het volgende:
Een heel huis vol blinde mensen over dat plein loodsen, ik geef het je te doen...
/jaloersquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje.Live Forever en Whatever zijn geweldige nummers. Heb ze beiden nog op cd-single, guttegut ik word oud.
Ik heb al gesmstquote:
Dat was toverbalquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef Paul het volgende:
Bouncer is de kutste plaat evah van de glazen huizen
Dat is Toverbalquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef Paul het volgende:
Bouncer is de kutste plaat evah van de glazen huizen
Ok, dan toch liever Bouncer, er zijn gewoon kutplaten op dit momentquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Het is bouncer geworden maar het had ook Gers Pardoelneem je mee
kunnen worden...
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
.. oke. Dat ze in beeld moeten komen of .. dat je toch zin hebt?
Chelsea daggerquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, dan toch liever Bouncer, er zijn gewoon kutplaten op dit moment de laatste jaren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |