Jup, helaas bedenk ik me net dat ik zaterdag eigenlijk helemaal niet thuis benquote:
Die heb ik ook net gekocht, vet dingquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:26 schreef genakt het volgende:
Besteld einde van januari binnen![]()
[ afbeelding ]
Goed voorbeeldquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
Gaat iedereen hier opeens voor die Valveking
Bij twijfel, niet doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Ook een geinteresseerde voor m'n andere EC1000, twijfel of ik hem moet verkopen of niet
Ow vetquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gekocht, vet ding
Je hebt toch al een echte ESP, dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
De twijfel zit op het punt dat ik dan niet veel mooie gitaren aan de muur heb hangen, voor de rest hangt hij daar gewoon te hangen
Gekocht via Marktplaats, in Dordrecht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow vetook toevallig dan. Waar heb je hem besteld ?
Voor h oeveel ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gekocht via Marktplaats, in Dordrecht.
Samen met de cab, die ik morgen naar stefanhaan breng
Zo hangt hij, niet heel practisch en bruikbaar dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef brother52 het volgende:
Als je er verder niets mee doet, gewoon verkopen.
Je kunt altijd nog een schilderij aan de muur hangen.
En de H500 ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt toch al een echte ESP, dus
500 voor de halfstackquote:
Mooi project immers! Ik bied 100 euro.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo hangt hij, niet heel practisch en bruikbaar dus
[ afbeelding ]
[..]
En de H500 ook nog![]()
Maar dan heb ik wel een lege muur
Dat is niet veel.quote:
Ow die head is alleen al bijna 500 goede deal danquote:
Heel snel de deur uit doen en een schilderij ophangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo hangt hij, niet heel practisch en bruikbaar dus
[ afbeelding ]
[..]
En de H500 ook nog![]()
Maar dan heb ik wel een lege muur
Nouja project, ff nieuwe elementen erin en klaar, voor de rest hoeft er niks aan aangepast te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mooi project immers! Ik bied 100 euro.
quote:
Daarom, vond het zeker wel een geschikte prijs. Jammer dat die dude de top niet los verkocht, maar nu heeft Stefan ook een leuke deal voor een fijn cabinet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow die head is alleen al bijna 500 goede deal dan
Weet ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja project, ff nieuwe elementen erin en klaar, voor de rest hoeft er niks aan aangepast te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |