Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ah, thanks! Daar heb ik wat aan.
Wordt sowieso even kijken denk ik, want ik ben enorm linkshandig... Is een speciale gitaar voor linkshandige mensen aan te raden of niet?
Van 't zelfde. De rest ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Lang niet meer hier geweest, maar vrolijk nieuwjaar.
Dat vind ik persoonlijk erg vreemd. Mijn akoestische gitaar maakt veel meer herrie, want elektrisch kan ik tenminste met koptelefoon op spelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Komt van een aantal ouders die hun kind wilden demotiveren om elektrisch gitaar te spelen vanwege de herrie. Ze raden een akoestische aan in de hoop dat de kinderen het opgeven, maar die zijn slim genoeg en stappen uiteraard op een elektrische over.
Lolquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben begonnen op een ibanez en wil nu niks liever dan een ibanez beckligt zo soepel in de hand en is fluweelzacht.
![]()
Best erotisch wel.
Klinkt wel goedquote:Op zondag 1 januari 2012 08:14 schreef Braddie het volgende:
http://soundcloud.com/bradleyvandijk/the-scientist
Ja omdat je meer kracht nodig hebt zal het langer duren voor je ook maar iets kan, wat een bullshit is dat zegquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bij die zaak waar ik werkte werd het ook aangeraden om op een spaanse gitaar te leren spelen, omdat je dan meer kracht nodig hebt voor bijvoorbeeld bends/barrè akkoorden... Maar dat kan ook een verkoop praatje geweest zijn, ik raadde iedereen gewoon een goedkoopo Squier bullet pakketje aan.
Net als een squier bullet setje aanraden aan iemand die net wil beginnen. Als ik een winkel had was die rommel er niet eens in gekomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja omdat je meer kracht nodig hebt zal het langer duren voor je ook maar iets kan, wat een bullshit is dat zegIk snap niet dat je zoiets als verkoper tegenover een klant durft te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |