En dat word dan een ban, doei turk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Agh, dan heb ik altijd nog je moeder waarmee ik kan voortplanten.
Achgut...quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar niet verder gekomen dan de Turkse staatspropaganda.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Objectief boek met een franse of armeense auteur zeker
Als dit een ban is mag jij met je beledigingen de komende maanden zonder fok zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat word dan een ban, doei turk.
ja en wat moet ik hiermee ? Als je dat monster zo lekker vindt moet je je misschien aanmelden. Kom je ook eens achter je laptop vandaan 1x in het jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achgut...
Hier, nog ff een in-your-face:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-blonde-prins.dhtml
Welke beledigingen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als dit een ban is mag jij met je beledigingen de komende maanden zonder fok zitten.
Kan je verder op tweakers.
en de franse genocide in algerije. nederland kan er ook wel bij met z'n moordpartijen tijdens de koloniale periodequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Goede actie van Frankrijk.
Verder vind ik het wel een beetje vreemd dat er altijd van Armeense genocide wordt gesproken, terwijl er ook nog een Assyrische Genocide en een Griekse Genocide waren.
Natuurlijk zou het al een stap in de goede richting zijn als Turkije eindelijk eens stopt met de Armeense Genocide te ontkennen, maar de Assyrische en Griekse Genocide raken een beetje ondergesneeuwd en dat vind ik onterecht.
Niks. Je staat machteloos toe te kijken hoe Nederlandse mannen mooie moslimvrouwen afpakken.quote:
Zozo.. Je hebt net je glazen bol bekeken ofzo ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks. Je staat machteloos toe te kijken hoe Nederlandse mannen mooie moslimvrouwen afpakken.
Enige wat je nog rest is je frustratie op internet kwakken waar je jezelf een hele kerel vind.
Ben jij zo'n Westenhater?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat moet ik met moslimvrouwen terwijl ik nederlandse breezerchicks kan nemen ?
geregistreerd : donderdag 3 juli 2003quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Haten op Frankrijk, en dan als Turk een Frans wagentje als nickname hebben, alleen op Fok!
Nee, ik hou van ze mits het vrouwelijk is.quote:
Een keer nemen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zozo.. Je hebt net je glazen bol bekeken ofzo ?
Wat is je bron ?
Wat moet ik met moslimvrouwen terwijl ik nederlandse breezerchicks kan nemen ?
Oh jah. Jij bent er zo eentje die pas sex mag hebben na het huwelijk. Een tv heb je zeker ook niet thuis. Valt nog mee dat je op internet mag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een keer nemen...
Trouwen wordt niks. Dus geen nageslacht en vanaf je 35ste zit je in een sociale huurwoning met een Pentium 3 op Fok te trollen met al je frustratie.
Vandaar ook de aanslag op het Van Heutszmonument in de jaren zestig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en de franse genocide in algerije. nederland kan er ook wel bij met z'n moordpartijen tijdens de koloniale periode
Het valt ook niet mee voor je om bij de feiten te blijven en daar zinnige conclusies uit te trekken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jah. Jij bent er zo eentje die pas sex mag hebben na het huwelijk. Een tv heb je zeker ook niet thuis. Valt nog mee dat je op internet mag.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zegt de nederlander die 50 jaar geleden niet eens wist wat een douche was.
Over zinnige conclusies gesproken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee voor je om bij de feiten te blijven en daar zinnige conclusies uit te trekken.
Nu begrijp je misschien waarom jullie vrouwen zo on-islam uitwijken naar westerse leuke ontwikkelde mannen.
quote:Je staat machteloos toe te kijken hoe Nederlandse mannen mooie moslimvrouwen afpakken.
Enige wat je nog rest is je frustratie op internet kwakken waar je jezelf een hele kerel vind.
quote:Nu begrijp je misschien waarom jullie vrouwen zo on-islam uitwijken naar westerse leuke ontwikkelde mannen.
Debiele ubernerd dat je bent.quote:Trouwen wordt niks. Dus geen nageslacht en vanaf je 35ste zit je in een sociale huurwoning met een Pentium 3 op Fok te trollen met al je frustratie.
Waarom neem je je buurmeisje van 3 niet, of je zusje? De Grote Profeet heeft immers het goede voorbeeld gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik schat je hooguit 18. Dan weet je uiteraard niet hoe het er vroeger aan toe ging. Aardappel vretende stinkende holbewoners waren je voorouders.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Turken die hier kwamen verbaasden zich over het toilet! Gingen ze schijten in de tuin
50 jaar geleden was Turkije nog een 3e wereldland zonder sanitaire voorzieningen in 99% van de huizen.
Nu zijn ze een 3e wereldland met sanitaire voorzieningen (en dat ook niet eens overal).quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Turken die hier kwamen verbaasden zich over het toilet! Gingen ze schijten in de tuin
50 jaar geleden was Turkije nog een 3e wereldland zonder sanitaire voorzieningen in 99% van de huizen.
Voortplanten ging het om he. Dat kunnen meisjes van 3 niet. Maar goed, als je nooit achter je pc vandaan komt en niet hoger bent gekomen dan het vmbo dan weet je dat nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:07 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Waarom neem je je buurmeisje van 3 niet, of je zusje? De Grote Profeet heeft immers het goede voorbeeld gegeven
Geeft niet. De tijd van wonden likken komt nog wel voor je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Over zinnige conclusies gesproken.
[..]
[..]
[..]
Debiele ubernerd dat je bent.
Nog even en de hele eu is officieel een 3e wereld land.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Nu zijn ze een 3e wereldland met sanitaire voorzieningen (en dat ook niet eens overal).
Ja, ben nu bezig met je ma.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geeft niet. De tijd van wonden likken komt nog wel voor je.
Dat is nog altijd beter dan de in de tuin schijtende Turken die regelrecht vanaf hun plaggenhut in Anatolie hier de wonderen der Westerse wereld binnen kwamen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik schat je hooguit 18. Dan weet je uiteraard niet hoe het er vroeger aan toe ging. Aardappel vretende stinkende holbewoners waren je voorouders.
Hahaha, knul toch. Dit soort opmerkingen wordt ik niets anders van. Blijkbaar jij wel met je vermogen, aangezien je denkt dat het effect heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |