wat voor beeld heb je van mij dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik had je jonger geschat
Ai ai, was het zo mooi?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan ben je een broekie hoor
Dawg en ik hebben EK88 meegemaakt, en dat heeft van ons andere mensen gemaakt
Thanks dat vind ik er ook het leuke van tekening , je begint aan iets en je weet totaal niet hoe het eruitkomt en toen het af was had ik echt zoiets van wow heb ik dit gemaakt. Deze is ook wel speciaal omdat het de eerste is die ik met copics gedaan heb.quote:
Klopt, het is ook een vorm van onzekerheid. Evengoed komt ook dat niet uit de lucht vallen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen behalve capstan.
mwa. dat soort eisen vind ik echt onzin, teken van onzekerheid etc. er moet gewoon een klik zijn. of denken dat er die is waardoor je kunt gaan daten om te zien of er die is. wat dat betreft zie ik niet veel verschil tussen internetdating en reallife dating. bij beide zul je moeten daten om te zien of er meer inzit.
jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan ben je een broekie hoor
Dat was '94, seniele ouwe gekquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ja
en de halve finale tegen brazilie in '90. 3-2 brazilie in de laatste minuut.![]()
Klopt. Als het aan mij ligt, is het allemaal maar tijdelijk. Maar nu nog even niet stoppen ivm die vervelende depressieve klachten van mij. Over een jaartje of wat kijk ik wel hoe het loopt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou meditatie op dit moment wel handig kunnen zijn als een beetje extra natuurlijke invloed, en dat je dat dan door kunt zetten op het moment dat je misschien in de toekomst van de medicijnen afstapt.
Gewoon oefenen. Het gaat niet over de inhoud, maar over het feit dat je met een leuk wijf staat te praten. Inhoud komt later wel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik ben gewoon nog niet zo smooth in het lullen over dingen die me eigenlijk niet interesseren
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef Strani het volgende:
Gaat zeker weten komenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Als het aan mij ligt, is het allemaal maar tijdelijk. Maar nu nog even niet stoppen ivm die vervelende depressieve klachten van mij. Over een jaartje of wat kijk ik wel hoe het loopt.
Maar wie weet loop ik eindelijk eens fantastisch met medicatie!
Ik verheug me al op de dag dat ik eindelijk weer eens lekker in m'n vel zit
1990 was de uitschakeling door Duitsland en de fluim van Rijkaard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
oh.
ik had voor het wk in '90 wel zo'n plaatjesboek.
Vroeger van toen de A2 nog zandweg was, de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon parkeren, auto's nog 1pk hadden en koetsen heetten, kisten bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan de gang te houden, je kogels nog zelf moest gooien en boten nog van hout waren en mannen van staal. Toenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, niets dat ik nog niet wist. Maar fijn dat je het nog even zegt
Ik denk overigens dat Bartje wel een "vroeger" van langer geleden bedoelt
ik heb het wel bewust gezien maar de impact begreep ik niet zo. ik was 9 toen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
1990 was de uitschakeling door Duitsland en de fluim van Rijkaard.
Overigens, in alle eerlijkheid, ik heb van 1988 alleen de finale gezien op 7-jarige leeftijd. Maar in de maanden daarop natuurlijk videobanden, casettes met radiocommentaar en alles.
Ik heb de mazzel dat ik het kan relativeren. Als ik na een nacht van 12 uur op sta en denk "Bweh, ik heb nergens zin in het leven is gewoon kut blah blah blah", dan weet ik dat het door de depressie komt. Dan heb ik meteen minder zin om aan die gedachtes toe te geven. Mensen zien aan mij ook niet dat ik die klachten heb omdat ik verder wel gewoon vrolijk loop te doen en zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat zeker weten komenBelangrijkste stap is dat je dat wil, en dat kunnen niet alle mensen met depressieklachten zeggen.
Preciesquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het wel bewust gezien maar de impact begreep ik niet zo. ik was 9 toen.
oh ja, bij rudi voller toch?
en je vrouwen nog aan hun haren naar de slaapkamer kon slepen zonder dat je bang hoefde te zijn voor een aanklacht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger van toen de A2 nog zandweg was, de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon parkeren, auto's nog 1pk hadden en koetsen heetten, kisten bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan de gang te houden, je kogels nog zelf moest gooien en boten nog van hout waren en mannen van staal. Toen
Mooi dat je in elk geval doorhebt wanneer het de depressie is die tegen je 'praat'quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik het kan relativeren. Als ik na een nacht van 12 uur op sta en denk "Bweh, ik heb nergens zin in het leven is gewoon kut blah blah blah", dan weet ik dat het door de depressie komt. Dan heb ik meteen minder zin om aan die gedachtes toe te geven. Mensen zien aan mij ook niet dat ik die klachten heb omdat ik verder wel gewoon vrolijk loop te doen en zo.
Ik ben ook zo iemand die een ander niet lastig wil vallen met mijn eigen problemen
Precies, ik weet dat er iets niet klopt en dus probeer ik er wat aan te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:29 schreef formerjellybean het volgende:
Maar magnetron jij wil daar ook hulp in en je hebt zelf ook door van he het gaat niet daardoor kan je wel weer actie ondernemen en heb je ook goede hulp gezocht
Dat kan nog steeds maar tegenwoordig willen ze dat niet erkennen. Gewoon een keer doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
en je vrouwen nog aan hun haren naar de slaapkamer kon slepen zonder dat je bang hoefde te zijn voor een aanklacht.
Mijn depressie moet gewoon z'n kop houwe en maar een ander gaan zoeken om lastig te vallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi dat je in elk geval doorhebt wanneer het de depressie is die tegen je 'praat'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |