Ik heb ook nog wel een tijd zonder internet gekend. Maar het versieren ging toen niet beter dan het nu gaat. Slechter overigens ook niet, het ging gewoon net zo goed nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
wat ik me nu afvraag bij broekies als drommeldaris. vroeger toen ik zo oud was als jij was er nog geen internet en moest je wel meisjes versieren in de kroeg of op straat/school/bijbaan enzo. dat was eigenlijk ook nooit zo'n probleem, meisjes waren altijd wel toegankelijk als je normaal deed.
merk je invloed van internet als je nu in de kroeg versiert?
Ik heb het idee dat het vooral aan de tijd ligt. Vroeger kon zelfs schele henkie met z'n manke poot aan de vrouw komen, tegenwoordig ben je niet goed genoeg als je niet op z'n minst de looks van Brat Pitt en de brains van Albert Einstein hebt. Nouja, dat is overdreven natuurlijk, maar joe ketsj mei drift enzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:11 schreef dawg het volgende:
wat ik me nu afvraag bij broekies als drommeldaris. vroeger toen ik zo oud was als jij was er nog geen internet en moest je wel meisjes versieren in de kroeg of op straat/school/bijbaan enzo. dat was eigenlijk ook nooit zo'n probleem, meisjes waren altijd wel toegankelijk als je normaal deed.
merk je invloed van internet als je nu in de kroeg versiert?
32quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Doe je ook aan iets van meditatie om het op een wat natuurlijkere manier kwijt te raken, al die chaos?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik ben in principe eigenl;ijk tegen het gebruik van medicijnen maar ik denk dat ik de AD voorlopig nog wel zal blijven gebruiken. In elk geval totdat ik van die irritante depressies af ben
Het antipsychoticum, moet wel zeggen dat het de blender van ideeen en gedachtes in mijn hoofd heeft stilgezet. Ik kan voor het eerst in m'n leven op een bank gaan zitten en aan niets denken! Dat was daarvoor schier onmogelijk, ik had continu flardes in m'n hoofd en zonk steeds weg in dagdromen, was steeds weer voor heel eventjes afwezig van de wereld
Je zoekt liever excuses. Jezus man, alles is een gesprek. Ik heb net bij de kapster een half uur over spiegels geluld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja weet niet eerder genoemde onderwerpen heb ik niet zoveel mee en andere reizigers zijn niet altijd te bepraten hoewel dat wel de weg voor mij is
Ja, dit is heel belangrijk voor mij geweest. Beginnen met vriendschappelijke afspraakjes of meetings, zodat je gewend raakt aan het concept. Vervolgens zal de drempel minder hoog zijn om echt te "daten" via internet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:18 schreef Crutch het volgende:
Vroeger ontmoette je meisjes op school, via via of in de discotheek.
Dat is nu ook niet veel anders, maar via internet kun je wel veel nieuwe contacten opdoen.
Ja weet niet, ik ben gewoon nog niet zo smooth in het lullen over dingen die me eigenlijk niet interesserenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je zoekt liever excuses. Jezus man, alles is een gesprek. Ik heb net bij de kapster een half uur over spiegels geluld.
omdat je nog jong bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat zit je me dan de hele tijd een broekie te noemen
In fotoboek van mij staat die , voor een eerste volle tekening van copics vind ik hem best goed gelukt .quote:
Die chaos was niet op een andere manier weg te krijgen. Alleen als ik ging blowen werd ik wel rustiger in m'nh hoofd, maar das natuurlijk geen langetermijn oplossing.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je ook aan iets van meditatie om het op een wat natuurlijkere manier kwijt te raken, al die chaos?
ja dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik had je jonger geschat
[..]
Staat ie in je fobo?
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
In fotoboek van mij staat die , voor een eerste volle tekening van copics vind ik hem best goed gelukt .
Misschien is dat trouwens meer het punt bij mij dat ik meer juist heb van ok internet is leuk maar ik ga meer voor de contacten buiten internet. De mensen die ik gewoon spreek of voor naar de kroeg ga.
iedereen behalve capstan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vooral aan de tijd ligt. Vroeger kon zelfs schele henkie met z'n manke poot aan de vrouw komen, tegenwoordig ben je niet goed genoeg als je niet op z'n minst de looks van Brat Pitt en de brains van Albert Einstein hebt. Nouja, dat is overdreven natuurlijk, maar joe ketsj mei drift enzo
Misschien zou meditatie op dit moment wel handig kunnen zijn als een beetje extra natuurlijke invloed, en dat je dat dan door kunt zetten op het moment dat je misschien in de toekomst van de medicijnen afstapt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die chaos was niet op een andere manier weg te krijgen. Alleen als ik ging blowen werd ik wel rustiger in m'nh hoofd, maar das natuurlijk geen langetermijn oplossing.
Ik gebruik 4 medicijnen waarvan 3 dagelijks, dus heb er nu wel genoeg!
Ik was altijd al een dagdromer, miste hele stukken les op die manier en me lang concentreren heb ik nooit gekund.
Waar blijven die reacties dat ze dat zelf mag weten!?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:19 schreef spangepattas het volgende:
Yes, 1 dag voor leuk geplannde kerstavond er achterkomen dat je chick de maandag ervoor een ander heeft geneukt
hoezee
Maar dan ben je een broekie hoorquote:
Ja, niets dat ik nog niet wist. Maar fijn dat je het nog even zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |