SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je windt je serieus op over een paint-tekening?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Trouwens ik vind de mods hier zo goed
nu stop je alle mosliims in 1 hok, niet alle islamieten ziijn slecht..quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang dit soort malloten nog uit naam van de Islam dergelijke handelingen verrichten en het fundamentalisme in West-Europa aan het oprukken is geef ik je weinig kans.
[..]
Wat snap je niet aan het onderscheidende karakter van de term 'dit soort malloten'?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
nu stop je alle mosliims in 1 hok, niet alle islamieten ziijn slecht..
Extremisten zijn nooit goed, ik zelf vind ze walgelijk, dat zijn geen echte Islamieten!
Och, van alle religies heb ik geen hoge pet op. Ik wil ook eentje met de katholieke kerk makenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Deze is wel weer racistisch.
Maar die grenzen liggen voor anderen anders. Sommige mensen overschrijden MIJN grenzen ook. Daar ga ik me ook niet constant druk over lopen maken. Verder is dit een topic in ONZ...dus dat wil zeggen dat de meeste mensen hier er per definitie op uit zijn om zichzelf niet te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Omdat er grenzen bestaan en soms moet je ze niet overschrijden
Wel de waarheid als het een meisje van 9 isquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Islam is een geloof, geen ras.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat is ook racistischquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, van alle religies heb ik geen hoge pet op. Ik wil ook eentje met de katholieke kerk maken
Waarom zou je fictieve grenzen gaan hanteren in de niet-fictieve wereld?quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Omdat er grenzen bestaan en soms moet je ze niet overschrijden
Waren meer Moslims dan maar zoals jijquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef samvirus het volgende:
Als moslim kan het mij geen bal boeien of je nou Boedha of Mohammed vzmh wilt tekenen, die regel ging er volgens mij om dat moslims zelf de profeet niet mochten tekenen. Voor mij is geloof iets strikt persoonlijk en het kan mij niet boeien hoe een stel atheïsten wel of niet islamitische wetgeving uitoefenen.
Kijk, dit kan ik respecteren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef samvirus het volgende:
Als moslim kan het mij geen bal boeien of je nou Boedha of Mohammed vzmh wilt tekenen, die regel ging er volgens mij om dat moslims zelf de profeet niet mochten tekenen. Voor mij is geloof iets strikt persoonlijk en het kan mij niet boeien hoe een stel atheïsten wel of niet islamitische wetgeving uitoefenen.
Nee, dat is vooral een vrij slechte paint.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
IK VROIEG WATquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, dit kan ik respecteren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral een vrij slechte paint.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Hop, painten en niet lullen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:43 schreef robin007bond het volgende:
Maar nu ben ik de enige die dit topic met slechte paints vult.
Anderen kunnen het vast beter
Nog steeds niet klaargekomen, we kunnen niet de hele dag voor jou dit topic vol schrijven dus.quote:
Dat mag jij helemaal niet zeggen masturbatie is uit den boze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
Nog steeds niet klaargekomen, we kunnen niet de hele dag voor jou dit topic vol schrijven dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |