Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral een vrij slechte paint.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Hop, painten en niet lullen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:43 schreef robin007bond het volgende:
Maar nu ben ik de enige die dit topic met slechte paints vult.
Anderen kunnen het vast beter
Nog steeds niet klaargekomen, we kunnen niet de hele dag voor jou dit topic vol schrijven dus.quote:
Dat mag jij helemaal niet zeggen masturbatie is uit den boze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
Nog steeds niet klaargekomen, we kunnen niet de hele dag voor jou dit topic vol schrijven dus.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:09 schreef remlof het volgende:
Painten bitches, Geouwehoer wordt verwijderd en genote.
bebquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:59 schreef robin007bond het volgende:
Meer paints, minder gelul.
[ afbeelding ]
nee ik ben droogquote:
quote:
Ach man ga janken,quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef JellyBeanz het volgende:
en dan alllochtonen beschuldigenn dat hun racistisch doen..
Nederlanders (niet allemaaal natuurlijk) zijn de grootste racisten hier in Nederland.
En dan zeggen dat Nederland een gastvrije land is
Ik word er ziek van
En ook een applausje voor de mods die dit topic opp slot zetten.
En ja, wij zijn gastvrij. Turken, Polen alles komt hier en het merendeel maakt d'r misbruik van of voert gewoon geen fuck uit. Op donderen naar je eigen land dan zeg ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:32 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ach man ga janken,
De enige die het hier verpesten zijn die kut Marokkanen. Tuurlijk heb je ook genoeg Nederlandse 'Tokkies' maar om nou meteen te zeggen dat wij de grootste racisten zijn..
quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef samvirus het volgende:
Als moslim kan het mij geen bal boeien of je nou Boedha of Mohammed vzmh wilt tekenen, die regel ging er volgens mij om dat moslims zelf de profeet niet mochten tekenen. Voor mij is geloof iets strikt persoonlijk en het kan mij niet boeien hoe een stel atheïsten wel of niet islamitische wetgeving uitoefenen.
Deze is trouwens wel fucking vet getekend, kudos.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:42 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Deze is trouwens wel fucking vet getekend, kudos.
Je krijgt een enkeltje Guantanamo aangeboden door de CIA.quote:
Ah, dankjewel dat je even aanwijst welke Mohammed is, ik dacht bijna dat het die andere gast is.quote:
Gast... de enige echte racisten zijn mensen die constant een excuus zoeken om er over te klagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef JellyBeanz het volgende:
en dan alllochtonen beschuldigenn dat hun racistisch doen..
Nederlanders (niet allemaaal natuurlijk) zijn de grootste racisten hier in Nederland.
En dan zeggen dat Nederland een gastvrije land is
Ik word er ziek van
En ook een applausje voor de mods die dit topic opp slot zetten.
Jij moet echt eens leren wat dat woord betekent. Jezus zegquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat is ook racistisch
Mocht de afbeelding ergens anders gepubliceerd worden, dan weet men dat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ah, dankjewel dat je even aanwijst welke Mohammed is, ik dacht bijna dat het die andere gast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |