abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106045616
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar als ik terugkijk naar het moment dat ik hem leerde kennen had ik al moeten weten dat hij fout was.. En ik dat denk vrouwen dat toch wel meteen aanvoelen, maar dan toch hopen dat ze die gedachtes/gedrag wel kunnen omdraaien naar in hun ogen goed gedrag zeg maar..
Precies, dat staat ook in dat topic, en op die websites waar in dat topic naar gelinkt wordt..

Vrouwen hopen dan dat ze het kunnen veranderen. Vrouwen hopen dat altijd, ook in relaties waar geen foute vrouwen en mannen aan te pas komen :')

Dat veroorzaakt een hoop scheidingen. Vroeger kregen in Nederland mensen bij hun trouwen een boekje van de pastoor, over regels bij de omgang met elkaar.

Zou eigenlijk nog steeds moeten, want er gaat een hoop mis in relaties :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_106045618
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:32 schreef suri het volgende:
Sowieso mag en kan hij niet zo tegen je praten. Het is moeilijk om in een keer met iemand te kappen. Nummer veranderen en nu tijd voor jezelf te nemen.

En wat dan nog als je niet hindoestaans kookt enzo. Dat geeft hem niet het recht om zo te schelden.
hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..

En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..

Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
pi_106045668
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

hij wilde dat als hij dus midden in de nacht bij mij kwam dat er nog een uitgebreide maaltijd klaar stond.. Kijk ik vind het sowieso niet erg om te koken hoor.. Maar als ik je de hele dag vraag wat je wilt eten en je zegt dat je niks wilt en je gaat daarna zeiken als ik daadwerkelijk niks voor je heb, tsja dat is typisch voor de mannen van mijn volk..

En als je dan iets klaar hebt gemaakt het gezeik moeten aanhoren van; nee dat lust ik niet..

Het ligt ergens ook een beetje aan de Hindoestaanse prins opvoeding die "onze" jongens krijgen.. Hun zijn de baas, en alles wat hun willen is goed, de vrouw moet daar maar naar luisteren..
Geloof hè :P
Dat doet precies hetzelfde. Vrouwen zijn minderwaardig dit dat...
Rustig aan.
pi_106045736
Nee geen geloof, maar cultuur..
In het geloof wordt verteld dat de vrouw op 1 staat. De vrouw moet worden gezien als godin..
pi_106045807
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:38 schreef Pindasoepje het volgende:
Nee geen geloof, maar cultuur..
In het geloof wordt verteld dat de vrouw op 1 staat. De vrouw moet worden gezien als godin..
Het lijkt mij sowieso ook sterk dat alle mannen van Hindoestaanse afkomst zo overdreven dominant zijn.

Ik heb vroeger wel paar rustige kerels gekend van Hindoe-Surinaamse afkomst. Die was eerder bang voor vrouwen dan zij voor hen :')
pi_106045929
Nou sorry hoor deze hindoestaan niet hoor als ik honger heb dan kook ik zelf wel.

Enne meid fouten kan iedereen maken. Zolang je maar beseft wat voor fouten je gemaakt hebt en ervan leert.

Im mijn relatie zijn we gewoon gelijken en ik heb mijn vrouw nooit uitgescholden.

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:35 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

pi_106045981
Ja dat komt dus door de opvoeding.. Ik zag het heel erg toen mijn zoontje geboren was, toen hij vast voedsel begon te eten. Moest ik van mijn schoonmoeder alleen klaarmaken wat meneertje lustte.. Nou daar had ik dus geen zin in, want hij moest eten wat de pot schafte vanaf het moment dat dat kon.. Dus ja toen was ik ook al een slechte.. en nu ik dus alleen woon met mn kleine merk ik idd ook aan hem als hij terug is van zijn vader, dat hij bazig probeert te doen..
Zo begint het allemaal.. Door ons vrouwen zelf..
pi_106046157
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat komt dus door de opvoeding.. Ik zag het heel erg toen mijn zoontje geboren was, toen hij vast voedsel begon te eten. Moest ik van mijn schoonmoeder alleen klaarmaken wat meneertje lustte.. Nou daar had ik dus geen zin in, want hij moest eten wat de pot schafte vanaf het moment dat dat kon.. Dus ja toen was ik ook al een slechte.. en nu ik dus alleen woon met mn kleine merk ik idd ook aan hem als hij terug is van zijn vader, dat hij bazig probeert te doen..
Zo begint het allemaal.. Door ons vrouwen zelf..
lees nog een keer het vetgedrukte: nee dus ;)
door je ex, niet door " de vrouwen".

Het zit er nog steeds in he, de schuld naar je zelf toe schuiven? Hou vol, je komt er wel vanaf :)
:*
pi_106046222
Jij bent een sterke vrouw en daar kunnen ze niet tegen.
Zulke mannen eindigen later alleen zielig in hun flatje. ouders die zo'n opvoeding geven aan hun kinderen worden buitenbeentjes in de familie. ( ervaring met dit )
pi_106046298
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

lees nog een keer het vetgedrukte: nee dus ;)
door je ex, niet door " de vrouwen".

Het zit er nog steeds in he, de schuld naar je zelf toe schuiven? Hou vol, je komt er wel vanaf :)
:*
Ah was niet helemaal duidelijk, vader van kleine woont bij zn ouders in, vader dumpt kleine alleen bij ouders om zelf te gaan stappen, dus in die weekenden is oma de baas :)
En ik ken oma beter dan ik wil.. dus ja..
pi_106046331
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef suri het volgende:
Jij bent een sterke vrouw en daar kunnen ze niet tegen.
Zulke mannen eindigen later alleen zielig in hun flatje. ouders die zo'n opvoeding geven aan hun kinderen worden buitenbeentjes in de familie. ( ervaring met dit )
Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..
pi_106046394
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:55 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Tsja, misschien is dat het inderdaad wel, ik weet het niet.. feit blijft dat ik nu de komende 1000 jaar lekker alleen blijf..
Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..
pi_106046460
quote:
13s.gif Op maandag 26 december 2011 00:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bluf. Doe maar niet overigens, zoek gewoon een goede man. Die bestaat echt..
Voor mij hoeft het echt niet meer.. Ik wil echt nooit meer gezeik hebben
pi_106046524
Als je dat wilt dan moet je dat gewoon doen. Lekker schijt hebben aan iedereen en je eigen leven nu gaan leiden. Op een gegeven moment dan krijg je vanzelf mensen om je die echt om je geven en voor je klaar staan.
En wat betreft je zoontje en bazig doen dat moet je snel de kop ondrukken en hem laten zien dat jij de baas bent
pi_106046841
Ach ja, ik heb in al die jaren geleerd dat je beter op jezelf kan zijn dan dat je mensen hebt die voor je klaar staan.. Je hebt meer aan jezelf dan aan anderen..

Ik moet wel toegeven dat ik het wel fijn vind zo tegen een stel vreemden te praten..
pi_106047126
Het leven kan raar lopen. Mensen van wie ik het niet verwachtte waren juist degene die als eerste klaar stonden om ons te helpen in moeilijke tijden.

Als praten met ons vreemden je goed doet dan mag je blijven praten.
pi_106047275
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:19 schreef suri het volgende:
Het leven kan raar lopen. Mensen van wie ik het niet verwachtte waren juist degene die als eerste klaar stonden om ons te helpen in moeilijke tijden.

Als praten met ons vreemden je goed doet dan mag je blijven praten.
Dat is idd ook zo..
Ja tis allemaal zo raar.. ik voel me vandaag ook zo raar, gister ging alles wel.. Had genoeg afleiding (moest nog beginnen met kerstkado's kopen) maar op de momenten dat alles stil is.. Tsja dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen. En nu net na dit telefoontje..

Ik snap het gewoon niet...
pi_106047354
Je moet niet twijfelen aan jezelf. Je bent erg goed bezig. Nu het nog vers is en met deze dagen zal het altijd wat moeilijker zijn. Doorbijten en je nog sterker uit!
pi_106047408
Ja dat telefoongesprek heeft alles verpest.. ik krijg nu ook steeds whatsapp berichten.. Misschien idd maar nummer veranderen
pi_106047839
Als je je nummer verandert dan heb je wel een kans dat ie helemaal uit zijn stekker gaat en een je opwacht. Wees aub voorzichtig.
pi_106047890
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
voel mezelf heel erg zielig nu.. echt stom
pi_106048010
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...
voel mezelf heel erg zielig nu.. echt stom
Gezien dit tijdstip: slapen?
pi_106048069
Ja kon ik maar slapen.. ik ben klaarwakker
pi_106050624
Ik hoop dat je toch hebt kunnen slapen :* En neem die telefoon maar nooit meer op als hij belt, want meneer kan alleen maar zeggen hoe fout jij bent en heeft voor de rest een enorme plaat voor z'n kop.

En ik weet niet wat ik van die zogenaamde vriendin moet vinden; ik vind het sowieso geen vriendin eigenlijk. Als ik met lede ogen zie hoe een vriendin van mij zich door haar partner van de buitenwereld laat isoleren dan is mijn advies ten eerste al nooit: ga er mee samenwonen. En als ze er dan bij vertrekt dan staat mijn huis jubelend open voor zolang ze dat nodig heeft! Al komt ze op het meest onhandige moment ooit aan, mijn huis is dan haar huis. Nee, dat is geen vriendin, pindasoepje, sorry :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106051529
Wat een kutverhaal zeg. Hopelijk heb je vandaag wel wat leuke afleiding
pi_106053139
Gewoon nummer en alles veranderen, binnen een uurtje is dat geregeld.
pi_106058704
Ik heb op zich wel lekker kunnen slapen, vanochtend weer een zooi aan whatsapp berichten gehad.. Heb hem nu op whatsapp geblokkeerd, moet nog even uitvogelen hoe dat moet met iMessage, maar ik heb besloten dat ik niet mijn nummer ga veranderen om hem. Dit nummer heeft iedereen en als ik nu ga wisselen is het een heel gedoe. Ik wil verder geen tijd besteden aan dit soort onzin..

Ben nu zo klaar met hem, hij blijft maar doorzagen over hoe slecht ik wel niet ben, en hoe goed hij is. En dat meisjes alleen maar bad boys willen en geen lieve jongens zoals hij..

En wat mn vriendin betreft.. tsja.. ze is vergeten dat zij ooit eens zelf in deze situatie zat en hoe vaak ik de deur wel niet open liet voor haar.. Maar dat zal vast wel eens gebeuren..
pi_106060812
Kusje voor Pinda.

Ik heb geen enkele reactie gehad of gezien van jou waarin jij ''slecht'' bent, je bent een harstikke lief mens dat zich slecht heeft laten behandelen... Ik hoop dat je de volgende keer alllerter reageert op dit soort mannen en ze sneller de deur wijst.

Veel meisjes willen een bad boy trouwens :P Maar dat zit in de genen... Evolutionair voordeel en alles.
Rustig aan.
pi_106071740
Hoe was je dag?
pi_106079439
Ik heb het meeste doorgelezen:

* Nixx- geeft Pinda een dikke knuffel!
pi_106081652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:08 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb het meeste doorgelezen:

* Nixx- geeft Pinda een dikke knuffel!
Idem! Kutsituatie maar ik vind dat je sterk bent geweest. Heeft bij mij (andere situatie, maar wel veel gezeik en onrealistische eisen, scheve verhouding etc) een stukkie langer geduurd. Heb ook nog een hoop om aan te werken.

En die vriendin... ik herken dat wel een beetje van een vriendin van mij. Nu heb je er miss geen ruimte voor en je moet je eigen weg vinden, maar als het zou mij geen slecht idee lijken om haar er een keer mee confronteren - dat jij er voor haar was ook toen ze je advies in de wind sloeg, en dat vriendschap op die manier twee kanten op zou moeten werken.

Sterkte iig de komende tijd, ik hoop dat het bellen etc. snel ophoudt. En nogmaals: ik vind je sterk!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_106111966
kleine snelle update, was al eerder op het forum, maar voelde me te moe om te reageren
kleine van mij heeft bij zn vader een voedselvergiftiging opgelopen dus mn tweede kerst was ook niet zo geweldig.. Wel uiteindelijk leuke kadootjes gehad en de kleine ook flink verwend..

ik krijg nog steeds veel telefoontjes en voicemail berichten.. gisternacht maar opgenomen en de tel naast me gelegd.. ondanks dat de tel naast me lag bleef hij een half u doorzagen, echt een drammer dus..
heb 90% niet gehoord maar het ging weer over dat ik dus geen goede vrouw ben blabla, elke vrouw zou doen wat een man wilt, daarom ben ik gescheiden..
op dit moment doet het me allemaal geen zak.. merk ook dat ik niet in de verdediging wil schieten zoals altijd.. Misschien komt het omdat mn kleine man ziek is dat ik me meer daarop focus oid.. Ik weet het niet..
Morgen weer een dag, dan weer werken.. Kijken of mn werkmail niet al volgespammed is..
pi_106112212
Bedankt trouwens dat jullie wel meeleven.. Dat helpt wel.. Elke keer als ik dan lees, aardige dingen te zien.. Ik voel me dan toch wel minder, idioot zeg maar. Ik weet het juiste woord niet.. Maar echt! Bedankt allemaal! xx
pi_106113247
laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door hem
pi_106113289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef Pindasoepje het volgende:
Bedankt trouwens dat jullie wel meeleven.. Dat helpt wel.. Elke keer als ik dan lees, aardige dingen te zien.. Ik voel me dan toch wel minder, idioot zeg maar. Ik weet het juiste woord niet.. Maar echt! Bedankt allemaal! xx
Je bent hier welkom.
Rustig aan.
pi_106113548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef suri het volgende:
laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door hem
Na mn huwelijk was het totaal verdwenen op het moment dat ik pindaman leerde kennen was het redelijk terug.. Ik twijfel veen aan mezelf.. Maar het heeft pieken en dalen..
pi_106113555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent hier welkom.
Dankjewel :)
  woensdag 28 december 2011 @ 12:01:39 #138
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_106120814
Heftig verhaal.... In elk geval top dat je die zak hooi aan de kant hebt gezet: ik hoop dat je je snel wat beter voelt! ^O^
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_106121240
Ik hoop dat je kindje snel opknapt :* en jij doet het echt geweldig; ik vind dat je heel sterk overkomt. Dat het met pieken en dalen gaat is normaal, maar je zult zien dat het steeds minder diepe dalen zijn ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106121437
Met mn kleine gaat het beter, sterk.. tsja.. Ik kan er nog steeds om huilen. En ik voel me ook erg rot, het op papier zettenwat ik op dat moment voel is makkelijk.. Maar het heeft ups en downs ja..

Ik ben nu bezig om mezelf te analyseren, en misschien klopt het toch wel, dat je dingen uit je jeugd meeneemt.

Ik had in mn inbox een interessante link gekregen van iemand, het het gister gelezen en het klopte allemaal precies, dus nu voel ik me ergens toch nog rotter
pi_106121515
Ik denk dat die inzichten je misschien nu rotter doen voelen, maar het begrijpen en weten dat het bestaat geeft je ook de mogelijkheid het te veranderen! Dus eigenlijk is dat positief ;)
  Vis een optie? woensdag 28 december 2011 @ 12:33:57 #142
70532 loveli
N
pi_106121689
Niet rotter door voelen. Inzicht in hoe je tot dit punt in de relatie bent gekomen is goed, dan herken je de volgende keer de rode vlaggen en zet je de rem erop voor je dat punt bereikt.

Weet je hoe je een kikker kookt? Zet een pan neer met kokend water, mik de kikker erin. De kikker springt er meteen uit, kijkt je aan en wijst met z'n vinger naar z'n voorhoofd: denk je dat ik gek ben?
Maar... zet een pan met koud water op, kikker erin, zachtjes een vlammetje eronder, het water wordt steeds warmer en de kikker heeft niets in de gaten.

En vanaf nu je ex negeren, nergens op reageren. Dan houdt het sneller op. Wanneer hij ziet dat je ergens op reageert, weet hij dat daar een ingang zit. Desnoods ander telefoonnummer, mailadres. Ik snap dat je die rompslomp niet wilt vanwege een klootzak, maar het geeft jou wel rust en nog een stuk gereedschap om niet steeds met hem geconfronteerd te worden.

Creeer een ex-vrije omgeving voor jezelf, regel een ander telefoonnummer. Desnoods een tijdelijk sim-only kaartje.
crap in = crap out
pi_106121692
Ja dat is ook wel weer zo, maar het idee dat ik zonder dit topic misschien nog steeds wel met diegene zou zijn.. maakt wel dat ik mezelf echt een loser vind.
  Vis een optie? woensdag 28 december 2011 @ 12:34:17 #144
70532 loveli
N
pi_106121700
Je ex is de loser ;)
crap in = crap out
pi_106121759
Ja dat is ook wel weer zo.. Ik weet het gewoon even niet meer.. Zit nu echt in een grote dip..
alles komt in 1 keer op me af.. Niet alleen hij.. Exman was ook bezig met nonsens, wat ik al probeer te negeren.. En daarbij nog wat andere zaken.. Ik trek het nu gewoon even niet meer..
  woensdag 28 december 2011 @ 12:52:41 #146
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106122229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:36 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo.. Ik weet het gewoon even niet meer.. Zit nu echt in een grote dip..
alles komt in 1 keer op me af.. Niet alleen hij.. Exman was ook bezig met nonsens, wat ik al probeer te negeren.. En daarbij nog wat andere zaken.. Ik trek het nu gewoon even niet meer..
Ligt vast aan je slaapgebrek doordat je kind ziek is enzo. Gewoon rustig blijven ademen. Je komt hier wel doorheen!
Het kan alleen maar beter worden moet je maar bedenken.
pi_106122886
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
pi_106123225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Nou ik word echt gek op kantoor.. zit alleen maar te huilen achter mn bureau, gelukkig ziet niemand het..
Kop op!
We houden van je.

Alles komt goed.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:36:10 #149
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106123668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:13 schreef Pindasoepje het volgende:
Juist, laat je niet gek maken!!!!

Je hebt de juiste keuzes gemaakt, je bent het waard!
pi_106123826
ik heb nu een soort instortmoment..
al die berichten dat ik het niet waard ben, dat ik niks kan
dat ik een slet ben.. ik trek het gewoon niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')