quote:
Ja leuk. Vooral met die heel vlugge techniek die sprongen maakt. HOERA, we hebben al 3 volgende modellen voor de komende 2 jaarquote:hebben ze bij Apple nog wel veel klaar liggen voor de toekomst.
Let wel, ik ben niet voor of tegen apple maar in die markt heeft iedereen wat te vrezen. Het gaat zo vlug. Denk maar aan Nokia.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:57 schreef TimCook het volgende:
Daarom heeft Apple voorlopig echt niks te vrezen
Klopt maar de financiele crisis breekt ook daar nu door en bovendien is het maar een kleine elite die zich dit soort dure apparaten kan veroorloven. Ik denk dat Apple meer keuze moet bieden, dus een goedkoper model en een model met een groter scherm om de concurrentie bij te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar Apple is juist eigenlijk net pas bezig met zijn opmars. Ze breken pas nu net voor het eerst door in bijvoorbeeld China. Een land waar je meer potentiele iPhone kopers hebt dan dat er mensen in de VS wonen. Als ze echt doorbreken in Azie kunnen ze hun aantal klanten met gemak verdubbelen. Ze hebben ook nog eens het voordeel dat mensen daar gadget freaks zijn EN dure merken nog echt als een statusverhogend iets zien. (is hier toch wel al een stuk minder)
Alsof een groter scherm altijd een beter beeld geeft. Voorbeeld? De troep van LG.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt maar de financiele crisis breekt ook daar nu door en bovendien is het maar een kleine elite die zich dit soort dure apparaten kan veroorloven. Ik denk dat Apple meer keuze moet bieden, dus een goedkoper model en een model met een groter scherm om de concurrentie bij te kunnen blijven.
LG is een kleinere speler, maar grotere schermen is wel deels het succes van merken als HTC en Samsung.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Alsof een groter scherm altijd een beter beeld geeft. Voorbeeld? De troep van LG.
Nokia heeft een aantal jaar lopen slapen. Apple heeft momenteel de beste smartphone. Van Android hebben ze niet zoveel te vrezen; dat is gebouwd op een rotte basis en zal nooit de polish van iOS kunnen benaderen tenzij het hele systeem op de schop gaat. WP7 komt dicht in de buurt, maar is een laatkomer en heeft dus een achterstand. De komende jaren zal Apple sowieso nog wel de meeste winst pakken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Let wel, ik ben niet voor of tegen apple maar in die markt heeft iedereen wat te vrezen. Het gaat zo vlug. Denk maar aan Nokia.
En iOS heeft geen stilstand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:04 schreef TimCook het volgende:
[..]
Nokia heeft een aantal jaar lopen slapen. Apple heeft momenteel de beste smartphone. Van Android hebben ze niet zoveel te vrezen; dat is gebouwd op een rotte basis en zal nooit de polish van iOS kunnen benaderen tenzij het hele systeem op de schop gaat. WP7 komt dicht in de buurt, maar is een laatkomer en heeft dus een achterstand. De komende jaren zal Apple sowieso nog wel de meeste winst pakken.
Om Samsung en HTC (maar maar wat te noemen) af te doen als euroshopper, sla je echt de plank volledig mis. Sterker nog, Samsung heeft momenteel een populairder toestel, dus in jouw vergelijking is Apple de euroshopper alleen voor de prijs van het nieuwste model A-merk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoeveel duurder is een iPhone dan een goede Android telefoon? Niet eens zo heel veel.. Het verschil besteden andere mensen weer door bijvoorbeeld voor Nike schoenen te gaan in plaats van merkloze schoenen van de Bristol, een design meubel aan te schaffen in plaats van naar de Ikea te gaan, of een aantal keer dure boodschappen te doen terwijl Euroshopper ook prima producten heeft.
De prijs van 3 laptops is natuurlijk zwaar overdreven
Onzin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:19 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Om Samsung en HTC (maar maar wat te noemen) af te doen als euroshopper, sla je echt de plank volledig mis. Sterker nog, Samsung heeft momenteel een populairder toestel, dus in jouw vergelijking is Apple de euroshopper alleen voor de prijs van het nieuwste model A-merk.
en iPhone is gewoon veel duurder.. ik heb 1,5 jaar geleden een nieuw android toestel gekocht (HTC Legend) voor 30 euro en een 22,50 abbo. Dat ga jet met Apple never-nooit-niet redden.
en iedereen mag uitgeven wat ie wil, Apple verkoopt alleen op merknaam. mensen kopen Apple 'omdat het beter is' en als je ze vraagt waarom precies, dan is het stil of er komen wat loze argumenten naar voren. Mensen die technisch aangelegd zijn kopen geen Apple producten want die weten dat het te duur is. Mensen die alleen naar het merk kijken en naar hun vriendjes, en dat is het merendeel, daar scoort Apple op. Marketing technisch heel slim.
De gebruikerservaring is zoveel beter.quote:
Het is juist logisch dat de eerste letter van een zin met een hoofdletter begint en je dus geen shift steeds hoeft in te drukken. Maar idd is het vervelend dat in sommige wachtwoord schermpjes deze ook default aan staat. Maar als dat alles is wat je kan vinden tegen iphones valt het dus reuze mee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Laat ik het zo zeggen... Ik had gisteren een nieuwe Iphone in m'n handen... Het ding laat een lijst Wifi-namen zien. Ik kies de mijne, en krijg een toetsenbord: QWERTYenz. Ik druk op de I en ik krijg een i..... Elk ander onscreen toetsenbord dat ik gezien heb snapt dat er voor kleine letters qwerty moet staan... Dus ik kan de i deleten, shift drukken, en dan de I intoetsen. Hierna heb ik het ding weer weggelegd... Apple is werkelijk zo eigenwijs dat je ALLES precies moet doen zoals ZIJ het verwachten, i.p.v. gewoon logisch te doen en te reageren zoals ik als gebruiker verwacht.
Lees het eens beter: de eerste letter was dus GEEN hoofdletter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is juist logisch dat de eerste letter van een zin met een hoofdletter begint en je dus geen shift steeds hoeft in te drukken. Maar idd is het vervelend dat in sommige wachtwoord schermpjes deze ook default aan staat. Maar als dat alles is wat je kan vinden tegen iphones valt het dus reuze mee.
Coldplay-fans.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Lees het eens beter: de eerste letter was dus GEEN hoofdletter.
Dit is ongetwijfeld niet het enige wat er aan mankeert, zoals gezegd heb ik het hierna opgegeven. Ik heb sterk het idee dat Iphone dezelfde doelgroep heeft als Starbucks: vrouwen en langharige mannen
Dit is alleen bij het invoeren van wachtwoorden zo. Wat dus weer logisch is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Lees het eens beter: de eerste letter was dus GEEN hoofdletter.
Dit is ongetwijfeld niet het enige wat er aan mankeert, zoals gezegd heb ik het hierna opgegeven. Ik heb sterk het idee dat Iphone dezelfde doelgroep heeft als Starbucks: vrouwen en langharige mannen
Hoezo ook? De iPhone-verkoop is helemaal niet ingezakt, het marktaandeel is alleen gedaald.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:58 schreef Smoofie het volgende:
De Ipad verkoop zal eerdags ook wel inzakken. De Asus prime owned elke tablet atm.
Dat is onzin. Ik werk bij een telefoonwinkel en daar heeft letterlijk 95% een iPhone.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:19 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en iedereen mag uitgeven wat ie wil, Apple verkoopt alleen op merknaam. mensen kopen Apple 'omdat het beter is' en als je ze vraagt waarom precies, dan is het stil of er komen wat loze argumenten naar voren. Mensen die technisch aangelegd zijn kopen geen Apple producten want die weten dat het te duur is. Mensen die alleen naar het merk kijken en naar hun vriendjes, en dat is het merendeel, daar scoort Apple op. Marketing technisch heel slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |