Dat deel heb ik niet gehoord, er staat iemand te bellen hier.quote:
Als hij een dag in de regen staat, krijgt hij kloven enzo in zijn handen. Dus hij moet dan handschoenen aan doen of het heel goed insmeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat deel heb ik niet gehoord, er staat iemand te bellen hier.Hoezo is hij allergisch dan?
Lekker in de zomer, sta je dan met je handschoenen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als hij een dag in de regen staat, krijgt hij kloven enzo in zijn handen. Dus hij moet dan handschoenen aan doen of het heel goed insmeren.
Hoe doet'ie dat dan als'ie gaat douchenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als hij een dag in de regen staat, krijgt hij kloven enzo in zijn handen. Dus hij moet dan handschoenen aan doen of het heel goed insmeren.
Zal wel ander soort water zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe doet'ie dat dan als'ie gaat douchen?
Ik heb het tot half 3 gezien en vond hem het wel leuk doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe deed die Jan Kooijemans het vannacht?
Dat heb ik altijd bij hem, dus het zal niet geheel aan je ochtenddip hebben gelegenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Het kan aan mijn ochtenddip hebben gelegen maar ik vond Jan K. vanmorgen wel een beetje overkomen als een popie-jopie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:17 schreef DeLuna het volgende:
NEW YORK![]()
![]()
![]()
Ik ook nog nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik mag ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Als ik aan NY denk dan denk ik tegenwoordig meer aan dat lied van Alicia Keys met Jay-Z... is die al voorbij gekomen?
Belgisch biercafé in Greenwich Village is ook een aanrader, vlakbij NYUquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:18 schreef franklop het volgende:
NY rocks, heerlijk in slaap vallen in central park, biertjes doen op times square en aanverwante straten, ESB, Vrijheidsbeeld, prachtig
guess not?quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:06 schreef JaneDoe het volgende:
hebben ze t eigenlijk nog gehad over dat eerste radiofragment van timur?
zal het nogmaals tweetenquote:
twitter:frankloppie twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 10:22:54@coen3fm @gerardekdom Het eerste fragment van @Timur3FM op de radio is opgedoken! Aanradertje!; http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:28 schreef Axia het volgende:
Moet meteen aan die film denken, Boys don't cry
Ach, het levert geld op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:34 schreef knep het volgende:
saai geneuzel via een slechte telefoonlijn
09091336 is daarentegen een beter nummerquote:
Nee man het gaat over een ~sexy bitch~quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit nummer gaat over de emancipate van vrouwen ?
God die lyrics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat de Beatles nooit gepokerd hebben?*krekels*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie dat de Beatles nooit gepokerd hebben?Federer-fan, ben jij het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
it's complicated...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja toch, want ze spraken ook russisch
quote:Timur werd in 1976 geboren als achterkleinzoon van een Poolse chemicus, kleinzoon van een Israelische ingenieur en zoon van een Russische geoloog.
Ja echtquote:
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:56 schreef Maver24 het volgende:
Is bouncer nog geweest vannacht met die dansgasten. Was te moe om nog wakker te blijven
Kan het op de site niet vinden, zat vanochtend wel in de update.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is daar nog ergens een filmpje van te zien. Wil die wel graag zien
Het zinnetje daarna is mooierquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik en schoonzusje op facebook
Ik: Zo eerst even lekker in bad, dan 2 sollicitatiebrieven schrijven en dan richting Leiden! Serious Request!
Schoonzusje: wat ga je in leiden doen als ik ik vragen mag??
Ik: Serious Request!
Schoonzusje: hmmm dat is
Schoonzusje: sorry ik weet ben een leek daar in
Ik: Van 3FM het Glazen huis
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het zinnetje daarna is mooier
'Ik luister alleen sky of christmas radio'
Inderdaad. Eeuwige zonde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
idd, toch jammer dat wie is de mol dit jaar gepresenteerd gaat worden door Art Rooijakkers
Dat is echt fantastischquote:
Vandaag nog niet, gisteren welquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Youp is ook nog niet geweest met Flappie toch?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze gast weer. Hij vind zichzelf zo geweldig jezus achtig omdat hij voor 3FM de wereld overreist
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze gast weer. Hij vind zichzelf zo geweldig jezus achtig omdat hij voor 3FM de wereld overreist
ja man net echtquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOOR DIE EMOTIE IN ZIJN STEM!
True. En die geforceerd overgebrachte emotie. "Kijk mijn eens Frans spreken", Ivo Niehe II.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand welke akoestische versie dit is?
Je hebt lost! en lost? op het album toch?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weet iemand welke akoestische versie dit is?
Uberhaubt dat vieze "geld geven" aan arme landen. En dat ze dan huizen bouwen. Superstom natuurlijk, beetje die mensen de kans geven om een leven op te bouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
True. En die geforceerd overgebrachte emotie. "Kijk mijn eens Frans spreken", Ivo Niehe II.
Werd vannacht aangevraag en toen zei Ekdom dat ie vanmiddag gedaan gaat worden en dat het een "dingetje" wordt. En dat Cliff Richard zelf langskomt, maar dat zal wel ee ngrapje zijn geweest.quote:
Ja man goede vergelijking, maar leuk geprobeerd al mag je zijn reportages leuk vinden hoor dat is een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:33 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Uberhaubt dat vieze "geld geven" aan arme landen. En dat ze dan huizen bouwen. Superstom natuurlijk, beetje die mensen de kans geven om een leven op te bouwenHoe dom, right?
Als het maar niet tussen 2 en 3 is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Werd vannacht aangevraag en toen zei Ekdom dat ie vanmiddag gedaan gaat worden en dat het een "dingetje" wordt. En dat Cliff Richard zelf langskomt, maar dat zal wel ee ngrapje zijn geweest.
Gezellig, woar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef franklop het volgende:
boodschappen binnen! Helemaal klaar voor de kerst.
Moet aleen mn huis nog schoonmaken, miss wel de grootste uitdaging. ik doneer 50 euro als 1 van jullie het helemaal komt uitschrobben en dan help ik nog mee ook
Of Us Against the Worldquote:
Inclusief dramamuziekjequote:Op vrijdag 23 december 2011 11:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
True. En die geforceerd overgebrachte emotie. "Kijk mijn eens Frans spreken", Ivo Niehe II.
Niet eerlijk, was ik niet bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Of Us Against the World
Was geweldig zaterdag
Het pittorekse Sliedrechtquote:
idd, vind Coen ook tegenvallen dit jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
Gerard doet echt veel .. Coen heeft er weinig zin in dit jaar volgens mij
Je hebt er wat voor over.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Rotterdam vanuit Leeuwarden, over een paar uur ben ik in Leiden en er is nog WiFi in de trein ook !
Ik heb toch niets te doenquote:
Zie OP.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb lekker tijd om te kijken nu, wil ik de webcam aanzetten, heb je silverlight () nodig. Waar kan ik zonder silverlight kijken?
het voelt ook niet als kerst nuquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Was vorig jaar Santa Klaas veel meer op de radio? Die jingle kwam me toen echt bijna de strot uit, nu is 'ie eerder leuk dan irritant
Gaat vandaag komen, maar is geforceerd inderdaad.. is gewoon gepland....quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neh. Veel te geforceerd en zulks.
tvquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb lekker tijd om te kijken nu, wil ik de webcam aanzetten, heb je silverlight () nodig. Waar kan ik zonder silverlight kijken?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Werkt, topquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
twitter:frankloppie twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 10:22:54@coen3fm @gerardekdom Het eerste fragment van @Timur3FM op de radio is opgedoken! Aanradertje!; http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef franklop het volgende:
kunnen jullie onderstaande tweet ook even RTén zal wel leuk zijn als dat nog op de radio komt;twitter:frankloppie twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 10:22:54@coen3fm @gerardekdom Het eerste fragment van @Timur3FM op de radio is opgedoken! Aanradertje!; http://t.co/VkwL7EU3 #SR11 #3FM reageer retweet
Sjemigquote:
vrouwenquote:
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 11:55:13Frank is naar de P.C. Hooftstraat geweest. Frank: "Is overig geen straat waar je computers koopt." #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
deze: http://i.imgur.com/6EXpz.jpg
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.quote:
Bazentwitter accountquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 11:55:13Frank is naar de P.C. Hooftstraat geweest. Frank: "Is overig geen straat waar je computers koopt." #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
Die was wel erg slecht
En als ze 10 euro waard zouden zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.![]()
Helaas ben ik geen rijkeluiskind
Ik moet zeggen dat ze er niet heel stevig uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Annemiek maak je maar niet druk hoor.. of heb je zo'n slecht zelfbeeld dat je denkt dat je dik bent?
Die zag ik in aboquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
deze: http://i.imgur.com/6EXpz.jpg
Aannemen en verkopen ;Dquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.![]()
Helaas ben ik geen rijkeluiskind
Van wie krijg ik uitbetaald? Ik heb op dag 1 al 1Euro ingezet op bouncerquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Bouncer is het anthem... al had ik toch net iets liever Jumpstart gehad
Ja hebben ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
TwitWoutertwitter:TwitWouter twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 12:03:32@michielveenstra @annemiek3fm Jullie stonden zeker te stuiteren om die update te doen? reageer retweet
Niet echt officieel bevestigd ofzo... Dat is het vreemdequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ze ook nog niet één keer met z'n allen en met het publiek echt uit hun dak zien gaan op dat nummer... Het is een beetje het anthem van de armoede, jammer dat andere nummers totaal geen kans hebben gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Niet echt officieel bevestigd ofzo... Dat is het vreemde
die 1024 kbit stream hapert inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hapert die update nou alleen of is het de stream?
Vind ik zwaar jammer. Het was wel zo voorspelbaar dit jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Nou ze hoeven Bouncer niet zo te promoten momenteel, het is toch al de meest aangevraagde plaat... dus de hele promotiecampagne die normaal gesproken de laatste dagen op gang komt is nu niet nodig
Het is ook een boutnummer om uit je dak te gaan. Die van Timur is er veel meer geschikt voor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet één keer met z'n allen en met het publiek echt uit hun dak zien gaan op dat nummer... Het is een beetje het anthem van de armoede, jammer dat andere nummers totaal geen kans hebben gekregen.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is ook een boutnummer om uit je dak te gaan. Die van Timur is er veel meer geschikt voor.
Ik durf te wedden dat ze in de week voor SR hem bewust geen MH hebben gemaakt om hem zodoende de anthem te laten worden.quote:
Ja ik had hem ook al megahit verwacht, maar dat zal idd wel de overweging zijn geweest. Tegen die tijd is iedereen hem waarschijnlijk al helemaal zatquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze in de week voor SR hem bewust geen MH hebben gemaakt om hem zodoende de anthem te laten worden.
Ja Gerard drukt zijn plaat er altijd wel hard door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef franklop het volgende:
2 jaar terug was dat nummer van ryan shaw nou ook niet echt een uit je plaat gaat nummer
Maar daar gingen de djs alle 3 iig wel van uit hun dak inclusief dansjequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef franklop het volgende:
2 jaar terug was dat nummer van ryan shaw nou ook niet echt een uit je plaat gaat nummer
Dat dus. Maar dat is nu niet anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al megahit verwacht, maar dat zal idd wel de overweging zijn geweest. Tegen die tijd is iedereen hem waarschijnlijk al helemaal zat
Waar zijn de klassiekers als Let's dance to Joy Division en Chelsea Dagger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Multiply was ook geen dansnummer
Om over Toverbal uberhaupt maar te zwijgen
Fokkers die buiten komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Al Fok!kers gespot? Die meeten daar toch vandaag
Niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Al Fok!kers gespot? Die meeten daar toch vandaag
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |