vrouwenquote:
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 11:55:13Frank is naar de P.C. Hooftstraat geweest. Frank: "Is overig geen straat waar je computers koopt." #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
deze: http://i.imgur.com/6EXpz.jpg
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.quote:
Bazentwitter accountquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 11:55:13Frank is naar de P.C. Hooftstraat geweest. Frank: "Is overig geen straat waar je computers koopt." #woordgrap #3fm #sr11 reageer retweet
Die was wel erg slecht
En als ze 10 euro waard zouden zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.![]()
Helaas ben ik geen rijkeluiskind
Ik moet zeggen dat ze er niet heel stevig uitzienquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Annemiek maak je maar niet druk hoor.. of heb je zo'n slecht zelfbeeld dat je denkt dat je dik bent?
Die zag ik in aboquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
deze: http://i.imgur.com/6EXpz.jpg
Aannemen en verkopen ;Dquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:59 schreef Axia het volgende:
[..]
Als ik ze zou krijgen, zou ik geen nee op zeggen. Ze zijn erg mooi.![]()
Helaas ben ik geen rijkeluiskind
Van wie krijg ik uitbetaald? Ik heb op dag 1 al 1Euro ingezet op bouncerquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Bouncer is het anthem... al had ik toch net iets liever Jumpstart gehad
Ja hebben ze dat gezegd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
TwitWoutertwitter:TwitWouter twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 12:03:32@michielveenstra @annemiek3fm Jullie stonden zeker te stuiteren om die update te doen? reageer retweet
Niet echt officieel bevestigd ofzo... Dat is het vreemdequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ze ook nog niet één keer met z'n allen en met het publiek echt uit hun dak zien gaan op dat nummer... Het is een beetje het anthem van de armoede, jammer dat andere nummers totaal geen kans hebben gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Niet echt officieel bevestigd ofzo... Dat is het vreemde
die 1024 kbit stream hapert inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:05 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hapert die update nou alleen of is het de stream?
Vind ik zwaar jammer. Het was wel zo voorspelbaar dit jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Nou ze hoeven Bouncer niet zo te promoten momenteel, het is toch al de meest aangevraagde plaat... dus de hele promotiecampagne die normaal gesproken de laatste dagen op gang komt is nu niet nodig
Het is ook een boutnummer om uit je dak te gaan. Die van Timur is er veel meer geschikt voor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet één keer met z'n allen en met het publiek echt uit hun dak zien gaan op dat nummer... Het is een beetje het anthem van de armoede, jammer dat andere nummers totaal geen kans hebben gekregen.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is ook een boutnummer om uit je dak te gaan. Die van Timur is er veel meer geschikt voor.
Ik durf te wedden dat ze in de week voor SR hem bewust geen MH hebben gemaakt om hem zodoende de anthem te laten worden.quote:
Ja ik had hem ook al megahit verwacht, maar dat zal idd wel de overweging zijn geweest. Tegen die tijd is iedereen hem waarschijnlijk al helemaal zatquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze in de week voor SR hem bewust geen MH hebben gemaakt om hem zodoende de anthem te laten worden.
Ja Gerard drukt zijn plaat er altijd wel hard door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef franklop het volgende:
2 jaar terug was dat nummer van ryan shaw nou ook niet echt een uit je plaat gaat nummer
Maar daar gingen de djs alle 3 iig wel van uit hun dak inclusief dansjequote:Op vrijdag 23 december 2011 12:10 schreef franklop het volgende:
2 jaar terug was dat nummer van ryan shaw nou ook niet echt een uit je plaat gaat nummer
Dat dus. Maar dat is nu niet anders.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al megahit verwacht, maar dat zal idd wel de overweging zijn geweest. Tegen die tijd is iedereen hem waarschijnlijk al helemaal zat
Waar zijn de klassiekers als Let's dance to Joy Division en Chelsea Dagger.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Multiply was ook geen dansnummer
Om over Toverbal uberhaupt maar te zwijgen
Fokkers die buiten komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Al Fok!kers gespot? Die meeten daar toch vandaag
Niet gezienquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:13 schreef Geo4kant het volgende:
Al Fok!kers gespot? Die meeten daar toch vandaag
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |