Bedankt!quote:
Dat jij nou no-life op computer zit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Mensen die al die milieuwaanzin geloven, serieus
Ik zit altijd op de computer, lekker warm dan hoeft de verwarming niet aan beter voor milieu toch hihihi xDquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Dat jij nou no-life op computer zit.
Heb je wel een laptop? Die gebruiken minder stroom.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zit altijd op de computer, lekker warm dan hoeft de verwarming niet aan beter voor milieu toch hihihi xD
Ik heb een macbook pro.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Heb je wel een laptop? Die gebruiken minder stroom.
Laten we dat ook doen voor de smerige trein, silly troll.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Je weet dat er bijna nog geen accijnsen op kerosine zit, laten we als europa eerst eens op kerosine net zoveel accijnsen als op normale brandstoffen zetten zodat het voor de consument ongeveer even duur wordt qau verbruik.
1.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:39 schreef Milieubeschermer het volgende:
MILIEUBESCHERMERS OPGELET
1. Benzine mag duurder worden.
kan de overheid weer gebruiken voor wetenschap voor betere auto’s die minder benzine gebruiken, of bijvoorbeeld voor de wetenschap van elektrische auto’s, enzovoort.
2. Maximaal één vliegreis per persoon.
3. Hogere wegenbelasting.
4. Autorijden mag alleen als het noodzakelijk is.
Gemaakt door: Zark & Mef
Mij een smerige troll noemen terwijl je zelf hier als waarschijnlijk fervente auto rijder zit te trollen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:00 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Laten we dat ook doen voor de smerige trein, silly troll.
Wij zijn bloedserieus, we moeten iets doen aan het milieu!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Matige troll dit.
[ afbeelding ]
Verbruiken die veel stroom? Zo niet, goedzo je bent milieubewust!quote:
Ik weet niet waar je op doelt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Potentiele kutkloon van computerprobleem
Helemaal goed.quote:
Je bent de grappigste thuis zeker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
1.Zijn er al, prijzen worden daarvoor te hoog gehouden!
2.Prive, 1 vliegreis per jaar. Prima! Zakelijk, extra toeslagen toepassen.
3.Zie 1, rot op!
4.Inderdaad niet te meten. Voor mij altijd noddzakelijk omdat: a: sneller b: altijd droog c: minder vermoeiend d: meer benzineverbruik, meer belasting, beter voor economie!
![]()
![]()
Ja, lopen is gezond en goed voor het milieu! Probeer het eens, het is hartstikke leuk en daarna heb je een goed gevoel, omdat je iets aan het milieu hebt bijgedragen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:41 schreef Keiichi het volgende:
Het is noodzakelijk dat ik een auto heb om boodschappen mee te doen. Je denkt toch echt niet dat ik naar het einde van de straat ga LOPEN?!?!?
En sinds wanneer vliegen vliegtuigen op benzine?quote:Nee, hier zijn wij niet mee eens. We kunnen bijvoorbeeld de benzine ¤2,00 laten stijgen, waardoor de vliegreizen ook duurder worden
Ga jij je kloon ff zitten aanmoedigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef B10br4ndst0f het volgende:
Milieubeschermer jij bent echt een goedzak...
Mark & Zefquote:
Wij proberen het milieu te beschermen natuurlijk!quote:
Ge-edit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En sinds wanneer vliegen vliegtuigen op benzine?
Dat is iemand uit onze klas.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga jij je kloon ff zitten aanmoedigen.
Dat beantwoordt mijn vraag niet. Wat is een berschermer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Wij proberen het milieu te beschermen natuurlijk!
[..]
Ge-edit.
[..]
Wij zijn mensen die bijvoorbeeld de ozon laag verpesten tegen gaan. We proberen door middel van informatie jullie aan het denken te zetten, zodat de ozon laag langer mee kan gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag niet. Wat is een berschermer?
En Ge-edit? Jaartallen drukt met uit met cijfers, niet met letters en koppeltekens.
Ik heb een studie en 12,5 jaar ervaring op dit vakgebied, ik heb nog niks meer gezien dan wat populistische open deuren die je intrapt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Wij zijn mensen die bijvoorbeeld de ozon laag verpesten tegen gaan. We proberen door middel van informatie jullie aan het denken te zetten, zodat de ozon laag langer mee kan gaan.
Ik hoop dat dit allemaal geholpen heeft.
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Mark & Zef
[..]
Wij proberen het milieu te beschermen natuurlijk!
[..]
Ge-edit.
[..]
Dat is iemand uit onze klas.
Doe het dan alsjeblieft ergens anders want juist co2 uitstoot heeft niets te maken met het ozongat wat voornamelijk door CFK's veroorzaakt wordt en waar tegen overheden we al flink wat beperking opgelelgd hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Wij zijn mensen die bijvoorbeeld de ozon laag verpesten tegen gaan. We proberen door middel van informatie jullie aan het denken te zetten, zodat de ozon laag langer mee kan gaan.
Als je nou al niet kunt lezen, hoe kun je dan verwachten dat men je serieus neemt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Wij zijn pas beginners en we proberen er veel van te leren!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb een studie en 12,5 jaar ervaring op dit vakgebied, ik heb nog niks meer gezien dan wat populistische open deuren die je intrapt.
Bedankt voor de informatie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doe het dan alsjeblieft ergens anders want juist co2 uitstoot heeft niets te maken met het ozongat wat voornamelijk door CFK's veroorzaakt wordt en waar tegen overheden we al flink wat beperking opgelelgd hebben.
Volgens mij ben jij (met nog een paar andere) de enige die hier trollen. Ik wens geen posts meer van jullie.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Is dit trollhol nou nog open?
Ik heb je vraag beantwoord.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je nou al niet kunt lezen, hoe kun je dan verwachten dat men je serieus neemt?
Waar kan ik dan de definitie van het woord 'berschermer' vinden binnen dit topic?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:28 schreef Milieubeschermer het volgende:
[..]
Wij zijn pas beginners en we proberen er veel van te leren!
[..]
Bedankt voor de informatie!
[..]
Volgens mij ben jij (met nog een paar andere) de enige die hier trollen. Ik wens geen posts meer van jullie.
[..]
Ik heb je vraag beantwoord.
Jouw moeder moet je misbruiken, is ze wel gewendquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef blek het volgende:
De natuur moet je misbruiken, niet beschermen.
Ah de weer typische korte termijn denkende prototype homo economicus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:58 schreef Mister1977 het volgende:
Dus wij moeten al deze moeite doen zodat die Amerikanen nog een procentje viezer kunnen worden dan ze al zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |