Gisteren was saaaaaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik deze nacht heb gekozen om uit te zitten
Wil ik wel zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dit keer z'n stembanden knippen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
* Siegfried gaat zijn hoofd op z'n kussen neervlijen
Bubye man, bye byequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
bye bye man! bye byequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
successquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
Cheque? Geen idee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, heeft Spijkerman nu al eens zijn nummer aangevraagd? Ik hoorde zijn nummer toen en dacht 'Hé, normaal vraagt Spijkerman dit aan!', waarna Ekdom erover begon en zei dat hij nog niets aangevraagd had...
Klopt... Maar nog niet nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, heeft Spijkerman nu al eens zijn nummer aangevraagd? Ik hoorde zijn nummer toen en dacht 'Hé, normaal vraagt Spijkerman dit aan!', waarna Ekdom erover begon en zei dat hij nog niets aangevraagd had...
Die is op wintersportvakantie van zijn centen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
En hoelaat moet je op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
Goed, ik ben weer richting dromenland. Huiswerk is af en klaar en ik moet nog wat bijslapen voor komende nacht.
Het is een Nederlander he, jullie kunnen er niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:49 schreef Qunix het volgende:
Jan, stop nou maar... Jij hebt ook geen ritme
quote:
Ik ben een Nederlander en heb wel degelijk ritme gevoel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een Nederlander he, jullie kunnen er niks aan doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |