Er is al een band inderdaad, helaas. Misschien dat ze morgen om een uur of 1 komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:27 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht nog steeds op Tiny Little Bigband... Al is het nu al erg druk bij hem
Ik ben al 2 week niet op de zaak geweest , geen idee hoeveel pakketten me staan op te wachten en ik ga pas dinsdag misschien weer naar kantoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:25 schreef Qunix het volgende:
Morgen kerstpakket ophalen en dat is ook tevens het enige wat ik doe morgen
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:29 schreef Piles het volgende:
Was dat bordje voor Edwin de cameraman?
looooooooooooooooooolquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:30 schreef Piles het volgende:
[..]
"Edwin ik krijg een kind van je" geloof ik.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
yupyupyupyupyup, heerlijk deze nacht.
Okquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bezig met huiswerk, ik ben al sinds 2 uur ingetuned.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jipjipsquote:De Jipjips komen doorgaans in tweevoud: één van beide is blauw, de ander roze. Ze bestaan uit een hoofd met oogjes, een mond en twee voelsprieten, en bewegen zich voort op een onderstel dat bestaat uit een hoeveelheid lange dunne tentakels. Hun vocabulaire bestaat voornamelijk uit het monotoon uitspreken van de tekst "Jip-jip-jip-jip-jip-jip ahah-ahah jip-jip-jip-jip-jip", af en toe afgewisseld met een "aards" woord, gevolgd door een enthousiast "Ooooooh!" De Jipjips komen vermoedelijk van de planeet Mars, en zijn met een vliegende schotel naar de aarde gekomen om daar allerlei zaken te onderzoeken. Ze zijn erg onder de indruk van aardse dnigen als klokken, telefoons en computers. Wordt de spanning hen teveel, dan verschuilen ze hun gezicht achter hun onderlip.
quote:Gerard belt meisje op van wie de vriend dit jaar is overleden op verzoek van vriendinnen bij de brievenbus.
Gisteren was saaaaaiquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik deze nacht heb gekozen om uit te zitten
Wil ik wel zienquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dit keer z'n stembanden knippen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
* Siegfried gaat zijn hoofd op z'n kussen neervlijen
Bubye man, bye byequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
bye bye man! bye byequote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
successquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:42 schreef Siegfried het volgende:
Byebye mensen, byebye.
Cheque? Geen idee?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, heeft Spijkerman nu al eens zijn nummer aangevraagd? Ik hoorde zijn nummer toen en dacht 'Hé, normaal vraagt Spijkerman dit aan!', waarna Ekdom erover begon en zei dat hij nog niets aangevraagd had...
Klopt... Maar nog niet nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, heeft Spijkerman nu al eens zijn nummer aangevraagd? Ik hoorde zijn nummer toen en dacht 'Hé, normaal vraagt Spijkerman dit aan!', waarna Ekdom erover begon en zei dat hij nog niets aangevraagd had...
Die is op wintersportvakantie van zijn centen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:43 schreef naatje_1 het volgende:
En hoelaat moet je op?quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
Goed, ik ben weer richting dromenland. Huiswerk is af en klaar en ik moet nog wat bijslapen voor komende nacht.
Het is een Nederlander he, jullie kunnen er niks aan doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:49 schreef Qunix het volgende:
Jan, stop nou maar... Jij hebt ook geen ritme
quote:
Ik ben een Nederlander en heb wel degelijk ritme gevoel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een Nederlander he, jullie kunnen er niks aan doen.
quote:
Joquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.. genoeg.. ik ga te bedwoar gezellie!
Houdoe he!
Afhakerquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.. genoeg.. ik ga te bedwoar gezellie!
Houdoe he!
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Pfff geen idee, mn bio klok is inde war
Heb ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 04:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Pfff geen idee, mn bio klok is inde war
Echt he.quote:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Switch naar audio stream die ver achterloopt...
Ja, Coen en Timur hebben het zwaarder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:00 schreef chufi het volgende:
Nu ik het zo bekijk gaat het Gerard wel makkelijk af
Coen was echt saai gisteren. Gerard is gewoon een held in de nacht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:00 schreef chufi het volgende:
'Bu ik het zo bekijk gaat het Gerard wel makkelijk af
Zeg, je ben toch niet jaloers hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:16 schreef Qunix het volgende:
Jan is een vieze dampende smerige hoer.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:18 schreef Piles het volgende:
Ok, het ligt niet aan Kings of Leon. Sex on Fire is gewoon een kutnummer
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:07 schreef cerror het volgende:
̵̳͉͌̆̒̓̓ͩ̀D̴̹̠͈͛̒̒ͤͬͬ̆̈I̯͎ͦ̈͗͞K͎̱̻͕̥̜̺͖ͤ͐ͧͫͧ̆̾͜K̀ͨ͛̐҉͖̺͝Ȩ̛̗̹̱̙̻̲̏͌ͥ͂ͥ ̢͍̦͚̣̟͕͇́͑̕͠V̥̯̙̓ͭ̈́̀ͧ̈͠͡Ę̳͚̣̮͎̒̊͡T̖̻̬͇̞̳̑̽̈ͨ͊̊̀͟͝T͙͕̳͚̪̿͒͆͘͢E̜͔͛ͪ͌ͯ̈̔ͨ̊̚ ͋̒ͬͨ̈̅̀̚҉̲̝͙̠T̢͍̥̀ͦ͟E̎ͦͯ҉͚̙̺̬̘͕͝ͅT̛̝̥͓̼̉̋ͣ̒ͪ͜T̤͈̻̥͉̦̭ͥ̃́̈̏͛͌͒͜E̢̙̥̟͖͖͎ͣ́̋̈͐̋̎̎Ń̙̙͚͖̀̅͗͗͛ͯ͞ͅͅ.̛ͮ̚҉̖̗̦ͅͅ
̧̠̣̗̖̻̻̯̣̰͛͟D̶͔̘͖̐̓ͤ̓̓͟I̯͊̊̾K̸̗̘̠͙̎͝ͅͅK̩̥̤̱ͯͧ̓͋̈E̢̢̙̜͈̖̲̬̿̇̀̇ͮ̆ͮͅ ̸̧͙ͧ͛̃̀͒͌͗ͣV̵͙̘̮̇͌ͫ͌ͯ͘͟Ȅ̷͌ͦ̏ͬ͝͏͚̘T̛̻͚̗̪̬̙̣̘̰ͤͧ̌Ţ̶̭͙̪͙̫͖̼͇́́̓͂̏ͣE̹ͪ͠ͅ ̴̶̺̘̻ͤ̽̎̑ͭ̐ͨ̃̕T̵̙̎̌̏͜͢E̯̩̭̯̟̲̘̊̇ͬͮ͛́̽ͩ̕͝T̹͔͓̩̺̤̋̍ͤ̏̀͞͝T̜̹͇̿̔̏̇͗͜Ḕ̸̦̙̣̻̻̪̦͒ͫ̒̎͝ͅN͉͖͍̟̗͈͓ͫͧ̍͋ͦ̄ͦ̾̌̀͜.̴ͦ͛̆͑͗͒ͯ҉͕̩̩̠̖̬̱Ḑ̭̺̥̥͈̯̠ͤͫͩ̒͘I͇͊̊́̾͢͠K͎̣̭̜ͩ̈́̎̑͒͒̋͆͟͡K̵̢̭̮͔̜̊̅̇ͭ̓̿̋ͦͅE̸̫̻͙̤͆͂̾̍̈̎ͭ̚̕ ̵͍̖́̐̍͒͗̇̆͞V̱̱̦̰̻̗̪̫ͬ̋́͂̓̉ͫ̅Ê̻̞͕̰̣͛ͥ͟T̡̤̞̥̳͕̘̙̓ͥ̀T̵̡̛͕͖͙̣̥̅ͦ͒́E̝̬͓͙̣̭̬̔̀͛̆͌͊̔̔͡ ̩̦̠͛̒͂ͤ̎͒͜͟T̡͉̝̱̳̘̈̉͋ͯE̐̚҉̵̳̥͙̫T̻̬͛ͦ̅͐ͥ̐̕T͈͉̪͖̍ͫͥ̋̽ͣ͐̒͜E̫͓̘͚̻̠̤̲ͪ̈́͌ͤͮ̅͌ͬ͞N̢͔̲͓̙̟̹̽̍̉̽͐̾͞.̳̟̳̈̽̏ͅ
̶͓͈͇̈̔̀͝ͅD̴ͣ͐͂̊͏̢̱̱̣̹͎̰̟I̵̖̼̩̞͍͐͑̄͑ͭ͘͜K̡͚̘ͯ͂ͫḲ̢̤̹̣̥̹̯ͮ͛ͯ̉ͤ͠ͅĖ̓̑̓ͨ̋̾̔҉̷̮̮͕̦̯͔̹͡ ̟̟̮̼̉̐̄̂̒̓̿́V̯̐ͭ̐ͩͣ̄ͤ͢E͈͈͕͉̝ͫ̾̈̉̊̽ͯ̐̕T͔͓͎̯͈͎̭ͫ̍ͣͥ́͝ͅŢ̥̩̫̻͈̘͈̖ͣ̾̈́͛̍̎͞E̡̧͚̦̽͐ͧ̈͟ ̴͈̼͇̣̩͙͚͂̒ͨͦ͂ͤͅT̴̡̞͔ͩͧȨ̵͓͉̖̭̫̳ͤͮ͗͗ͪͦͪ̊̂͘ͅṰ̷̼̖̮̳̬͈ͮͦͤͤ̾̑T̰̮̦̹͖̹̓̒ͅE̫͉̻̞͈̳̮̥̓̌ͫͫ̎̊̈́͟͡N̢̢̙̤͒̉ͪͥ́̈͗̇͋͡.̡̨̩̹̱͉̑̀͌ͬ̄̈Ḏ̯̼̎̐̂Ī̡̞̥̯͚̣͖̈ͯͧ͋̀̚Kͧͦ̄̔ͪ́҉̻̺͉͝K̡̔̃ͨ͊̇ͫ̑̿҉̭̮E̶̢̠̪̯̞̤̳̒ͨ̈ͅ ͍̗̲͓̏̈́͐̃ͯV̲̩̹ͥ̎͠E̵̟͔̣̹̙͍ͬ̊͠T͈̀͑ͯ̾̇̇̕̕͡Ṯ̝̱̠̭̮̤͊̉ͯ͟Ȇ̗̠͕̼̗̮͎̫̔͆̊̔̍ͥ͡ͅ ̴̵̛̘̦̻͓̳͎͋ͨT̶̴͖̼͓͓̰̝̰ͬ̑͒ͬ̒ͮͮ̚ͅĘ̱̟̪͔̣̪̀ͤ̿ͩ̔̀̌̿̕ͅT̪̰̪̅ͭ̎T̙̻̳̬̼͊͐ͩ̃̂̐̕̕Ë̵̪̖̝͇͇͎̪́ͪ̃͐͑̃̅̑̓͝N͒͗̋͊͋͏̤̩͍̺̣̠̰͠͠.̸̛̩͍͒̑͂
̺̠͕̲̭̝̒̓̇̈́̀́D̴̙̳̀́͆ͣ̀̎ͫ̌͢͞I̢̛̝̰̞̦̩͍ͩ̌̅ͤͨ́ͣͣ̒K̴͖̰̥̺̪̣͚̪͗ͨK͕̟̣̰̻ͬ̌͒E̛̺ͨ͐ ͣ͆ͣͤ̍͊̀͊͏̧͓̫̖̼̤ͅV̫̫͇̣̮̘̞̓ͧĔ̩̲̣͕̖͈͓̝̔̓̊̓ͧͣ͢͡͞T̥͈͐ͪ̈̇̂͂̇͗T͓̮͎̦͓̹̼̤̑͊͗̇͂͐͟͞͝ͅÉ̡̩̖͚̞̝̩͚̈ͅ ͖͇̙̺͎̣̬̥ͨT̡̯̰̲͎̩̳̀ͤ̅ͣ͛̈̚E̸̢͍̯̩̼ͬ̓ͬ͌Ț̟̰̫̹̟͓ͬͩͩͨ̑̈͟ͅT̝̝͎̘̈́͑̃ͪͨ̊Ȩ͚͍̮̟̼̰̦̂̔̈́ͪ̆̐̍N͎̮̤ͩ̐͘ͅ.̢̞̭̺͆̋ͬͨ̄̔ͪ͠D̶͉̟̹̬̪̅̇̈̍̿ͣ̀̀Ì͍̺͎ͮ̀K̶̲͕͉͌͜Ķ̳̥͍̝̬̄ͭͨͩͅÊ̴͉̲̘̞͔̋̋̽͛ ̤̙̉ͩ̍͟͝V̢̛͕̭̮̾̑̚͡Eͨ͏̺̫͇̜͉̺̼̹͖T̮̯̟͉͒͡ͅT̿ͤ҉̘̟̥̻͖E̵͎̩̺͇͙͋ͦ͑̕ͅ ̴̞͎̗̞͍̼̙̤ͪ̓̌ͤͤͫ̔́͞T͍̥̦̩̔̇͋́̚͢Ẽ̙̰͕̜̮̈̍ͯ̏ͯ̓̃͟Ṭ͈͒̉͛̄̎ͧͪ̀̚͠Ṯ͔̪̞̺̘̗ͥ͑̏ͮ͑E̴̔̔̌͋̂͏̼̦̼̪͎ͅṆ̦̟̰͉̝̾͛̉͊̀̚͡.̸̠͗͝
̰̪̱̣̦͆̓̾ͨĎ̵̬͇̳̚Í̟̯͙̰̪̖̽̏̓̐ͅK̡͓͚̫̖̜͂͌Ḳ̲̙̗̞̝̺ͮ̂̂̕͢Ē̢̨̪̜̻͍ͩͦͪ̆ͫͮ ̸̗̮̬ͦͬ͗̋͌͌̓V̧͙̹̙̪̮̈́̈́ͦ̋ͮ̅͗͡Ë̴̢͈͖̘̪́͑T̹͎͓̭̼̩̾ͬ̋̉̓̈ͪ̽ͭT̶̸͔̭̩̖͎̤̈́ͧE̜͈͔̪̞͇͇ͫ͌ͣͬ̿ͣ̿̚̕ ͈ͯ̌ͮ̎ͥ̍̑ͩ̀̕T̴͕̫ͤͤͫ͛̀ͣͧ̓Ȩ͎͈̞̳ͪͯ̌ͥ̐ͥ̅ͧT̢̲̒͋͒̉ͯ̿ͣT̮̤̣͚ͮͦͯ͋ͬ̑̐̍͟Ë̷̛͇̘͚̱̟̭̣̙́͛ͧ͋ͬͨ͠Ņ̷͉̣͈̲͒̈́͌̍̌.̈̌ͭ͋͟͏̯̝̖̙͇̞̝̭Dͪ̈ͭ̓̂ͪ̀҉͎̘͉I̡̛̤ͮͥ̔̓̄̓͗ͥ̕K̖̜̙͕̞̫̲̞̉̓͊ͣ͜͢͠K̡̡͙͕̉̊́̿Ȩ̵͗̓̍҉̰͖̯͈̜ ̵̗̹͉̜͔̆ͣ̈́̿̀̂V͕͔͇̰͎̏̂ͦͫE̵̙̫̼̰̼̫̽͂̂͐̆̕T̈̇̚͏̖͎̗T̡̡͉͎̫̞̹̏̌̐̽̄ͥ̄̒͢Eͣ̂̾͊̈҉̡̟ ̫̭̹͔̙͊ͬͬ̍́ͨ͛͘̕T̺̘̳͚̞͔͉̓̾ͤ͂̆ͩḘ̌͂ͪ̍̄ͪͤ́͘̕T̯̦̼̲͖̪ͥ̐̓͒ͮͨ͞T̝͎͔̽ͯ́͞ͅE̱̞͖̜̭͆̎͜͟͡Nͦ͆̇̋͏̯̤͉͓ͅͅ.̴͓͓̑̃͌̎̏ͧͧͅ
̒͞͏̨̟̣̩̲̻D̟̳̥ͯ̆ͩͤ͜Ȉ̵̢͓̦̆̑ͭ͂͐ͦ͟K̴̢͓̜̞̠̒͗̉̑͢ͅK̶̖̝͍͉͈̠̟̤̹͒̇̆̃͞͝É̞̹͚̳̬̋̄̑̉ͮͤ̕ ̡̹͚̼͖̜̘̦̇̇͑̔̓ͅV̸̩̗̯ͫ͟Ẹ̡̛͙̜̮̈̊ͬ͊ͤT̡͕͇̬̊ͫ̊̐̀ͯȚ̢̈̅͌̉̕E͉͍̗ͦͭ̊ͤ̆ͩ̒̉̚͜ ̵̨̨̪̗̲͚̊̈́T̘̟̬̠̄͗ͩͮ͟͠E̗̪̲̜̩ͨ̊͊̔͌̂̀T͎̜̠̙̬ͬ́̿͆̑̾̈̎̊̀̀T̜̥̅ͮ͢͠Ę̣̻̞̻̞̾ͭͅN͎̩̰̙̤̦͔̐̏ͫͭ̍͜.̡̤̩̘̹͚͎̇ͯͦ͞D̨̢̼̻ͮ̅̑̅̀̅̇̊͘I̡̫̜̥͍̺̝ͯ̂͌̑̌͂͘͡Ḵ̰̰͚̟̩̼͐ͫ͝͠K̨͉̻̓̊ͨ͐̓͂ͪͣ͆E̤͔̪̼͖ͫ̿̈́̇̔̋ͩ̀ ̥͓̯͓̞͇̅̽̐̃ͤV̜͓͕̹͎̹̩͂͐ͨ͐̚͜Ę̟̹̙̔͐͋̊ͫ͝Ţ̳̳̙̲̱̙̭̱̘ͭͥ̋͠T̷̘̲̘ͩ͜E̝̒͛̽ͫ͝ ̘̯͕̖̻͍̺͖̈̚T͒ͤ҉̢͕̻͙͔̻͕̬̮Ẹ̃̾̇ͭ̔ͭ̆͒̈̀T̲̰̲̹͎͈̪͐̀͛̏͟ͅT͈͖̤̣̻͍͋͡Ë̜̟̜̥́̆̇̋̆̃̏̒N̶͎̖͍ͭ̔ͤ͐̓̽ͥͤ̾.̸̧̬̪͕̬̫͆
̛̺̟̫̜̍̆̇Ḑͯͤ̔ͮ̒͏̢̠̫̝̰͍̝̼ͅĮ̷̼̠̬̗͖̻̦̙ͩ̋ͪ̇Ḳ̷͓̽̒̾͒͡ͅK̨̗̥͍̥̙̜͛ͥͮ̽ͫ̐͒Ḙ̵̠͙͙̳̤̝̹͗͐̓ͤ̎͒̿̐͘͜ ̨̨̥̣̰͇̦͙͉͔ͮͨV̝͇̖̝̩̾ͮ̉ͣͯ̽́E̵͔͉̻ͤ͆͑ͯT̻͕͍̱̻ͧ̀͜Ṱ̻̜̟̒̈ͯ̽̏̅͂̌͜͞E̯̟̟̻̳͌͂͛̓͛̑ ̟͌̈́ͣ̊̋T̥͍̭͛̓͆̒É̮̈́ͩ̌T̶͚̖̮͈͌̋͗͒̿͢͢Ţ͚̦̩̝̪͔̤̖ͣͩͥ͌͘Ẽ̸͎̰͙̬͓̮̈̚N̡̗͙̘̪̥͈͉̥͕̈̄̂̅͗͛ͯ́͞.̤̻̭̏͋ͧ̔͗̋̌D͍͚̪̗̈́ͬ͂͜͢I̱̮͓̻̗̦̒̎͗͐̊̄̂̀K̶̢͕͇̬̭̳̱̬̗̇ͧͮ͑K͗͌̂͏̲̣E̷̡͔̲̳͔̐̓́̀ͫ̔̓̚ ͪ̔ͬ̑ͪͧ̄҉̩̦̖̱ͅV̵͕͉̯̩͈͉̟̀̅͊Ē̙̅͐͝T̛̹͔̩̣̟̣͛ͧ̃ͩ͘T̵̵̨͖͖͍̪̫̳̳̝́̃̽̒̇̆͑E̳̳̣ͮ̄̄͜ ̨͎̠͖̺ͨ̅ͅT̵̴͙̲͎̮̦̯ͩ́̏ͨ̚͝E̪̞̖͔̦̳̒͂̈́ͧ͂̿ͩ̅̚T͓̪̦̪̭ͨ́̌̀Ţ̳̣͔̝͎̯̝̈̈͞Ę̘̑̓ͨ̔̇̀̿͆ͅN̼̮̻̠͉̼͔ͩͦͯ̽̒͘͟ͅ.̖̪̱͈̫̤̞̔͋̒ͨ̂͋͒ͯ
̠̤ͦ̈ͮ̈͛ͥ͋̽͟D̷̰̣̗͍̱͚͕͕̙ͬ̇ͦ̍ͯ̀̑͗ͯĮ̣̞̹̓͑̌ͦ̇͗ͭ́͟K̦͚͚̬̪̤͍͋̽͌ͮ͋ͯ͞ͅĶ̵̺̮͒ͥ̾̑̌̉ͯẼ̠̟̃̉͐̉̒͘̕ ̡͍͉̪̞̼̥̼̩ͧ̃ͮ̚͘V͙̞̝̖̟̄̒ͬͫ̍͛̈́E̵̛͇̩̭̹͈͓̦͔̓͂͗͒͒͐̊͊T̸͎̹͈͗ͦ̾ͥ͝T̴͙̞̭͇̪͇̗̀̍́ͬͥͨ̐Ḙ̻͛̐̆̀̊ͣ̋́ͩ ̫͖͇̹͉͚̹̖ͣ̈͟T̯͍̩̖̳̓̽̀̋ͧͤ̓ͅȨ̛̲̩̱ͫ͑Ṭ͇̯͈̣̯̉̈́̏̐͑̌͜ͅT̵̉̄ͩ̑҉͍͈͔̮̮̺̟̩̖E͇̱̪̹͚ͧN̠̜̝͋̓́̒̑ͧ.̈́́̈̚͏̗͉̥Ď̮͍̥̖͙̭̥̽̇̒̂̑̿̇̀͠Iͧ͋́̾ͬ҉͖̻̦K̶̞̯̭̘̿ͭ̅̉͠K̵̩̩͎͉͍̋̎̐̐͑͜͜E̠̪͈̳͓ͫ͛̊̐͂ͬ ̡͎͕̫̦̲̘͉̒ͥ͋͢V̷̴̘̺̌ͤ̃̈ͧ̐̃̔E̖̟͍̣̿̿͊̅ͤͩ͌͟T̘͖̭̭͓̦̑͐̓͑ͫͧ̈́̀͡T̴̢̗̹͍̺͕̙͚̮̆̏̈́͢ͅȨ̢̳̞͔̔̅̽̆̊̍̓ͅ ̱̣̜͂ͅT̢̛̘̼̞̘ͭ̉̐È̩̘̜̝̜͊ͅT͍͗̈́̂͗ͪ̄ͣ̀̚͜͞T̘͚ͨ͌ͭ̉̇ͫ͐͗ͫ̀E̢͈̞̝̭̹͎̓ͨ͛̾̔̕͢N͐͏͙̙̥̻̦.̂ͪͅ
ͨ̔̎̿ͤ́͗̇́҉͚͖̗Dͯ͊ͭ́҉̞͓Ȋ͇ͬ̋ͦ́͋ͩ͡K̥̮̜͒͒ͫ͂́̔͒̈́̿Ķ̬̪̩̫̽͆̾̔̍̊̌̔̕Ę̜͕̻ͧͬ̚ ̵̛̞̩̤̺̖̻̣̏̽͐̊V̢͕̠ͯ̀͂̽̓̽͞E͍͙̣̫̘̼̠̲̬͂̎̏ͪ͆ͧ͢T̴̓̿̈́͛̐̃ͦ͜͏̜̱̰̩͈̥T͖͖̫̖̫̮̲̝͌ͤ͒̋̂̇̆̚̕E̸̠̰͖̫͎̗̿̓͒̀ͫ̊́ ̢ͭ̍̑̈̐͏҉̻̙̳̙͕̭͕T̶̏̏̎͆ͬ͛҉̝͈̘̥̟̪̻E̥̝ͤͪͪ̈̏ͧ͂̏͟͡T͖̳̠̮͕̤̼̞̹͒̎͜͡T̶̜̫ͯͭ̒͐́̾E͈̱̩͎̖͔͇͐͒̓̊͒͌ͣͥͭN̟̜̳̹̞͚̗̿̓ͭ̾ͨ͑̌̏.̵̱̬̝̤̲̑ͤͧͭ̌̋̏́ͅ
Julian Velardquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:26 schreef frnk het volgende:
Hoe heet dat liedje met allright joni? Wie is die gast
Julian Velardquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:26 schreef frnk het volgende:
Hoe heet dat liedje met allright joni? Wie is die gast
Kacheltje lam jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:28 schreef Qunix het volgende:
Die gast in het blauwe pakje is dronken
Hij heeft niet veel goeds. Meeste is een cover.. Dit is eentje wat nog best origineel isquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet genoeg bekend met het repertoire van Guus om zulke uitspraken te doen
Giel vind ik er ook altijd geschikt voor, voor nachtradioquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:32 schreef Waalwijker het volgende:
Eigenlijk zou Gerard alle graveyardshifts moeten doen. Wat is die man een fenomeen zeg.
Zonder gast.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:32 schreef Waalwijker het volgende:
Eigenlijk zou Gerard alle graveyardshifts moeten doen. Wat is die man een fenomeen zeg.
Het was grappig bedoeld, maar kwam niet helemaal overquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:36 schreef Waalwijker het volgende:
Jezus wat is Jan negatief ook zeg. Teringjantje.
Giel hoort bij de inboedel van het Glazen Huis vind ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Giel vind ik er ook altijd geschikt voor, voor nachtradio
Coen hoeft van mij niet meer...quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Giel hoort bij de inboedel van het Glazen Huis vind ik.
Precies.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Coen hoeft van mij niet meer...
Timur is wel lekker bezig.
Eens, doe Paul maar weer een keerquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Coen hoeft van mij niet meer...
Timur is wel lekker bezig.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, doe Paul maar weer een keer
Stenders ga ik niet eens meer noemen, die mening van mij is wel duidelijk
Wat een jankzak zegquote:Op vrijdag 23 december 2011 05:42 schreef Tourniquet het volgende:
https://twitter.com/#!/MichaelB1982
Haten op Gerard op Twitter midden in de nacht
quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:48 schreef Piles het volgende:
Nou nou, 50 euro, dat mag wel in de krant
quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:52 schreef chufi het volgende:
Het valt stil hier dat hadden we gister niet met Britt om deze tijd,,...
18 november 2006quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is incl. jaren hiervoor .......... Weet niet wanneer deze reeks begonnen is
Baasquote:
Wijs planquote:Op vrijdag 23 december 2011 06:00 schreef Piles het volgende:
Maar het is nu wel mooi geweest, ik ga nog even een paar uurtje liggen
Bye bye, bye bye
quote:Op vrijdag 23 december 2011 06:00 schreef Piles het volgende:
Maar het is nu wel mooi geweest, ik ga nog even een paar uurtje liggen
Bye bye, bye bye
Ga eens uitslapen vakantiemanquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga eens uitslapen vakantieman
http://3fm.nl/webcam/popupquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:40 schreef franklop het volgende:
die ouders van Timur, dat kán toch helemaal niet!
heeft iemand een stream zonder die twitter updates eronder?
thanks, scheelt gelijk in snelheidquote:
ouders van timur?!quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:40 schreef franklop het volgende:
die ouders van Timur, dat kán toch helemaal niet!
heeft iemand een stream zonder die twitter updates eronder?
zie 3fm.nlquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ouders van timur?!
what did i miss?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdomme, de NS heeft een storing.. ik kan mijn dagkaart niet verzilveren. Ik baal zo hard nu, ik heb gewoon geen geld voor een treinkaartje.
neeeeequote:Op vrijdag 23 december 2011 09:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdomme, de NS heeft een storing.. ik kan mijn dagkaart niet verzilveren. Ik baal zo hard nu, ik heb gewoon geen geld voor een treinkaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |