Bye bye , Trustequote:
quote:
quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he….
Het wordt vervelend ja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
jan tetter er even niet doorheen met je eschreeuw
Volgens mij nog niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
Is er al een positieve opmerking over Jan gemaakt?
Door de mannen, nee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
Nee. Houden zoquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
Ja hoor, eerder op de avond. Ik houd m'n mond verder maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, eerder op de avond. Ik houd m'n mond verder maar.
Houdoe vierkantquote:
hij is ehm........nee, lukt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
twitter:julianvelard twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 00:55:48Ok I'm now in another strange place.... Sorry for all the mystery. All will be revealed in an hour. reageer retweet
Heb je al een slabbertje ondertussen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja hoor, eerder op de avond. Ik houd m'n mond verder maar.
Ik vind het wel positief dat ie tenminste zn bek dicht houd als er plaatjes gedraaid worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:43 schreef Waalwijker het volgende:
toch wel een beetje trots dat ik dat kreng online hebt gegooid.quote:
Hebben jullie niks beters te doen dan zeiken? Prima dat je iemand niet leuk vindt, maar echt, ik lees geen enkele positieve opmerking hier meer, tis alleen Jan dit en Jan dat.quote:
was het maar big brother dan konden we hem eruit stemmenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:44 schreef Waalwijker het volgende:
Kunnen we Jan en z'n choreografie niet uit het huis bieden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel een beetje trots dat ik dat kreng online hebt gegooid.
Liefje, doe eens lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al een slabbertje ondertussen?
ik ook, net als vele andere filmpje. vermaak me er prima mee tijdens dooie mentenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch wel een beetje trots dat ik dat kreng online hebt gegooid.
Noem eens effe wat positieve dingen dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen dan zeiken? Prima dat je iemand niet leuk vindt, maar echt, ik lees geen enkele positieve opmerking hier meer, tis alleen Jan dit en Jan dat.
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Noem eens effe wat positieve dingen dan.
Wilde het net zeggon. Maar was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
die sik/staart dude is ook een baas.. elke nacht staat hij daar.
Wie? Die danseres?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.
Ohja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Muziek, Ekdom, voor de mannen een mooie meid.
en ze zag en overwon! want zo is Faye!quote:
Hij keek een beetje eng net in dat shot alleen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
die sik/staart dude is ook een baas.. elke nacht staat hij daar.
Hij is heavy mentalquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[..]
Hij keek een beetje eng net in dat shot alleen.
Je hebt gelijk, wel wat jong maar leuke meidquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op de danseres.
Zoek en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh cindie.. hebben we al een hyves, twitter, facebook?
She can leave her hat onquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:48 schreef Theoden het volgende:
[..]![]()
Best lekker hoor, heerlijk figuurtje
Was een buitenkansje jezelf te promotenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op de danseres.
Neuh, ik ben bescheiden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een buitenkansje jezelf te promoten
Nee, dat is "in between jobs"quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
Vakantie is dat het Leids woord voor werkeloos?
Nope, omdat ze er niks van bakken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:50 schreef Szura het volgende:
Is er ook maar iemand die dat dansgezeik interessant vindt?
ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:50 schreef Szura het volgende:
ik ken niemandquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:50 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht ooit dat "vrijetijdsmanagement" betekende dat iemand ff geen werk of studie had.
en terecht!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht ooit dat "vrijetijdsmanagement" betekende dat iemand ff geen werk of studie had.
Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
fuuuuuuuuuuuu waarom word ik nooit moe.. ik moet morgen weg en en..wil niet slapen maar moet.
Gaan liggen, ogen dicht en nergens aan denken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
fuuuuuuuuuuuu waarom word ik nooit moe.. ik moet morgen weg en en..wil niet slapen maar moet.
Dan moet je met hem meegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nacht
Dan val je omquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nacht
Dat is onmogelijk voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaan liggen, ogen dicht en nergens aan denken.
Hangt er lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
leuke sokken en dasje heeft ie trouwens
trusten, italiaanse neef van koekiemonster!quote:
Ok, dan wat anders. Klinkt stom, maar werkt wel: concentreer je op hoe je ligt, begin bij je voeten en je zult je hoofd niet eens halen.quote:
Melatoninequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
Een goede nacht is dan wel gegarandeerd ja!quote:
Leg eens uit??quote:
Pure Ekdom Plaat.quote:
quote:
quote:
quote:
Thnx allenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten, italiaanse neef van koekiemonster!
nee. typisch Ekdomplaatje.quote:
Ooit hypnotherapie gevolgd toevallig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, dan wat anders. Klinkt stom, maar werkt wel: concentreer je op hoe je ligt, begin bij je voeten en je zult je hoofd niet eens halen.
Neequote:
Nee. Wel erg lang slaapproblemen gehad en er flink op gedoktergoogledquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ooit hypnotherapie gevolgd toevallig?
Jij bent toch tijdelijk invalide?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Een goede nacht is dan wel gegarandeerd ja!
[..]
Leg eens uit??
hole ademt en eet ook nog!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij eigenlijk verder behalve al die 3FM vid's op YouTube flikkeren?
Ohja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch tijdelijk invalide?Krukken, been..
Dan help ik Minthy wel evenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch tijdelijk invalide?Krukken, been..
ja, ik sta voor de kijker linksquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ BEN JIJ IN HET HUIZZZz????sss????s?!!!!1111?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Verdomd goed geheugen heb je
Mij af en toe aan zijn ondertitel proberen te houdenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij eigenlijk verder behalve al die 3FM vid's op YouTube flikkeren?
beter dan je eigen geheugen als je zelf al niet meer weet dat je op krukken loopt....quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Verdomd goed geheugen heb je
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ BEN JIJ IN HET HUIZZZz????sss????s?!!!!1111?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 02:53:28Mijn vriend en held @julianvelard in het huis!! Vet!! #SR11 http://t.co/o8ywaYdF reageer retweet
Joh.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 02:53:28Mijn vriend en held @julianvelard in het huis!! Vet!! #SR11 http://t.co/o8ywaYdF reageer retweet
nee, ik heb al een boek.quote:
Yayquote:
Ja jong, je wou toch slapen??quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dus je kan niet boven op? En doggie ook niet?
En zelfs dan kan je nog een goede nacht garanderen?
Ik vergeet steeds vaker dat ik op krukken loop. Ik zeg: goed tekenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beter dan je eigen geheugen als je zelf al niet meer weet dat je op krukken loopt....
quote:
Fake Blood - Marsquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:58 schreef Rabieluh het volgende:
Geen idee wat ik nu hoor maar 't klinkt vet.
Nepbloed.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:58 schreef Rabieluh het volgende:
Geen idee wat ik nu hoor maar 't klinkt vet.
of je wordt al jong dement...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds vaker dat ik op krukken loop. Ik zeg: goed teken
Ik reageerde hier hetzelfde ja, samen met eenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:58 schreef SpaceOddity het volgende:
Neeeee jan..... ''ik sprak m toenet, ik heb een cd uitgebracht....''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil uurtje HHCquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
t komt niet echt los daar buiten
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
Weetje waar ik zin in heb..Kwam vanaaf weer veel langs bij Twente - PSV zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Nee man, het gaat steeds beter met mijn poot, ik wil op 1 februari weer FT aan de slag zijnquote:
Jupquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam vanaaf weer veel langs bij Twente - PSV zeg.
Weetje waar ik zin in heb..jaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
oh no he didntquote:
Weetje waar ik zin in heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is de spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man, het gaat steeds beter met mijn poot, ik wil op 1 februari weer FT aan de slag zijn
Dat bedoel ik! Dan ben ik ook al bijna 5 maanden verder, het mag ook wel eens een keertjequote:
Opnieuw rond Christchurch, 5.8, het lijkt wel alsof god het niet tof vind als dingen naar zn zoon vernoemd worden.quote:
wehehehehehehequote:
u heeft een boot?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:05 schreef Waalwijker het volgende:
Zojuist I Follow Rivers aangevraagd voor 15 euro.
Ik heb deze aangevraagdquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:05 schreef Waalwijker het volgende:
Zojuist I Follow Rivers aangevraagd voor 15 euro.
even met je vingertje t huigje aantikken!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:07 schreef Zapato het volgende:
Ik eet net gewoon in tien minuten 300 gram winegums op. Nu ben ik misselijk
Dan kan ik een nacht gaan slapenquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:11 schreef Piles het volgende:
Ja, een Duitse nacht, dat is ook briljant
Nou dan toch liever happy hardcore of gitaartjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:11 schreef Piles het volgende:
Pfffff... Een uurtje Duits, een uurtje HHC en een uurtje gitaren dan maar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:11 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:11 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik wil ook Verdammt ich lieb dich!
maar Madchen is ook ok!
quote:
We zijn trots op jequote:Op vrijdag 23 december 2011 03:12 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wou ik die hitler headphones gif posten .. maar.. maar..beloofd is beloofd.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfffff... Een uurtje Duits, een uurtje HHC en een uurtje gitaren dan maar?
Liefquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:12 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wou ik die hitler headphones gif posten .. maar.. maar..beloofd is beloofd.
hint..
Ons natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gisteren Timur aan de telefoon gehadNog steeds kan ik het nauwelijks geloven
Mijn held
Wat heb ik vandaag/vanavond gemist?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb gisteren Timur aan de telefoon gehadNog steeds kan ik het nauwelijks geloven
Mijn held
Wat heb ik vandaag/vanavond gemist?
Goeiequote:Op vrijdag 23 december 2011 03:14 schreef Krambo het volgende:
In het kader van de DEUTSCHE SCHALPLATTEN wil ik deze requesten als het mag
Ook tofquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:14 schreef Krambo het volgende:
In het kader van de DEUTSCHE SCHALPLATTEN wil ik deze requesten als het mag
Gevalletje "ik zal kijken wat ik voor je kan doen"quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
ik denk dat 'zo' niet zo betekend
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 03:18:00Gerard: "Die mensen bij de brievenbus, die zijn niet te g(e)leuven!" #woordgrap #sr11 #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:woordgrap3fm twitterde op vrijdag 23-12-2011 om 03:18:00Gerard: "Die mensen bij de brievenbus, die zijn niet te g(e)leuven!" #woordgrap #sr11 #3fm reageer retweet
beste twitteraccount ever!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Doe mn best maar tis al weekendquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
Oke 4 uur.. slapen.
* Denkt nu aan de image van mexicaantje*
Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezenquote:
hell no, ik heb maar 1 twitteraccount en dat vind ik genoeg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouwe? Zal eens followen en reweeten naar mij nmoppen twitter
ik was sarcastisch poppekontjequote:Op vrijdag 23 december 2011 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezen
Ligt eraan hoeveel woordgrappen er worden gemaakt he.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat een druk account?? Anders sla ik over, het kost me nu vaak al moeite alles bij te lezen
brace erom!quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Mijn begrijpend lezen is kaduuk
Dan sla ik maar overquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel woordgrappen er worden gemaakt he.Met Ekdom achter de knoppen gaat het best rap.
PUSSY cat dollsquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ze zo een kutplaat draaien. dan kan ik de stream uitzetten en naar bed gaan...
Die van mijn knie? Die ligt nu niks te doen op zolder, strak plan!quote:
Met een poliep kun je nog praten of een choreo doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
Kreeg Jan Kutmans maar een fokking poliep
Dat hoef je hier in Overijssel niet te zeggen, slecht voor je reputatiequote:
Achquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef je hier in Overijssel niet te zeggen, slecht voor je reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |