Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nachtquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
fuuuuuuuuuuuu waarom word ik nooit moe.. ik moet morgen weg en en..wil niet slapen maar moet.
Gaan liggen, ogen dicht en nergens aan denken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
fuuuuuuuuuuuu waarom word ik nooit moe.. ik moet morgen weg en en..wil niet slapen maar moet.
Dan moet je met hem meegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nacht
Dan val je omquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik je naar bed schoppen?? Ik gun je een goede nacht
Dat is onmogelijk voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gaan liggen, ogen dicht en nergens aan denken.
Hangt er lekker bij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
leuke sokken en dasje heeft ie trouwens
trusten, italiaanse neef van koekiemonster!quote:
Ok, dan wat anders. Klinkt stom, maar werkt wel: concentreer je op hoe je ligt, begin bij je voeten en je zult je hoofd niet eens halen.quote:
Melatoninequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
Een goede nacht is dan wel gegarandeerd ja!quote:
Leg eens uit??quote:
Pure Ekdom Plaat.quote:
quote:
quote:
quote:
Thnx allenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten, italiaanse neef van koekiemonster!
nee. typisch Ekdomplaatje.quote:
Ooit hypnotherapie gevolgd toevallig?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, dan wat anders. Klinkt stom, maar werkt wel: concentreer je op hoe je ligt, begin bij je voeten en je zult je hoofd niet eens halen.
Neequote:
Nee. Wel erg lang slaapproblemen gehad en er flink op gedoktergoogledquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ooit hypnotherapie gevolgd toevallig?
Jij bent toch tijdelijk invalide?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Een goede nacht is dan wel gegarandeerd ja!
[..]
Leg eens uit??
hole ademt en eet ook nog!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij eigenlijk verder behalve al die 3FM vid's op YouTube flikkeren?
Ohja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch tijdelijk invalide?Krukken, been..
Dan help ik Minthy wel evenquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent toch tijdelijk invalide?Krukken, been..
ja, ik sta voor de kijker linksquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ BEN JIJ IN HET HUIZZZz????sss????s?!!!!1111?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja...![]()
Verdomd goed geheugen heb je
Forum Opties | |
---|---|