Pics van joysa? Ik duik niet overal op..quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geo jij mag morgen mijn plek wel overnemen! Alleen zeggen we dat dan niet tegen Joysa
Boem boemquote:
zijn aanwezigheid is goud waard...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:30 schreef Szura het volgende:
Heeft die gladjakker zelf ook al wat gedoneerd?
Ohquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics van joysa? Ik duik niet overal op..
En dan gaan ze samen tongendans doen, geleerd bij de gaychoreoquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Krambo het volgende:
Zo meteen de bel, Arie Boomsma komt langs om Jan uit de kast te trekken
Jow, doe eens tofquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
Oh. Bonkers. Da's die plaat waar Roosmarijn zo'n fan van is toch? Omdat ze zelf één bonk vet is.
zo klopt iequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Krambo het volgende:
Zo meteen de bel, Arie Boomsma komt langs om Jan in de kast af te trekken
leef jij nog? en doe es lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
Oh. Bonkers. Da's die plaat waar Roosmarijn zo'n fan van is toch? Omdat ze zelf één bonk vet is.
Pics.............quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh! Nja lekker smooth toch, gewoon doen
Is oprotten ook een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, jan kan nu anderhalf uur iets met choreos en ongewenst aanraken doen, en de rest aan Gerard overlaten.
dan ken je mij nog niet....quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef Krambo het volgende:
[..]en ik dacht dat ik een dirty mind had ....
Roosmarijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef Waalwijker het volgende:
door die zin krijg ik zin in Oreo's! en die heb ik nog liggen. thnx!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, jan kan nu anderhalf uur iets met choreos en ongewenst aanraken doen, en de rest aan Gerard overlaten.
Ik heb geen pics hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics.............
Of ik neem gewoon een zak mee, dat kan ook
beetje zout?quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, na een kwartiertje jouw post lezen heb ik een flauw vermoeden
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |