Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...quote:
Denk dat ik die zak meeneem, ratio ugly vs fuckable op Fok! zal niet in favor zijn van het 2e.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen pics hier. Dus voor de zekerheid kun je een zak meenemen
Truste. <3quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
bedtijd voor mij, veel plezier hier nog
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
technisch gezien is t geen gifje, maar een jpg.....;)quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
Het is een JPGquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Geo, was dat nou?! Toch weer een gifje... Ik ben niet boos hoor, wel een beetje teleurgesteld...
truste!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef rubbereend het volgende:
Ik wist dat er iemand ging happen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
technisch gezien is t geen gifje, maar een jpg.....;)
Fout. 't Is zijn broer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:36 schreef Krambo het volgende:
[..]![]()
Ik zag gisteren Roos voor het eerst en ik dacht ze is de zus van Andre Hazes
True, al is ze wel te doen, maar dat is een meningquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat ik die zak meeneem, ratio ugly vs fuckable op Fok! zal niet in favor zijn van het 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |