SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nu maar eens slapen, Tillitit ligt ook al platquote:
Weer alleen overquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar eens slapen, Tillitit ligt ook al plat
Night
Sorryquote:
Tauch is ook nog onlijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry
Wie weet is Stoma nog wakker
Johan, jij hier!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nog wakker hoi hoi hallo
Gr gr Pierre, Sonja en de katten
O mijn god Pieter, zoveel kerstgalameisjes in de stad vanavond, mijn ballen doen er een beetje pijn vanquote:
quote:
Zeg maar wanneer nu heb ik vakantie dus tijd genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:28 schreef Michhas het volgende:
Stef, mijn neger
Wordt hoog tijd dat wij een biertje maat!
In januari doe ik er ook een mee. Trouwens, beter regelt iemand even een meetding voor januari/februari!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer nu heb ik vakantie dus tijd genoeg!
Hitsige sletjes in jurkjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
O mijn god Pieter, zoveel kerstgalameisjes in de stad vanavond, mijn ballen doen er een beetje pijn van
Ah op die manier. Zoals Teun altijd zei: 'savonds een reus, 'smorgens een kneus! 'savonds een vent, 'smorgens in bed!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:49 schreef Pixell het volgende:
Haha sorry ik zit halve dingen te typen, college skippen, want 7u gaat het niet worden..
's avonds een vent, 's ochtends een vent gaat bij deze knul niet op!
Oh en TNT Post komt langs met de kertcadeaus voor familie die ik nodig heb
Ik kan alleen de eerste week van januari niet dan ben ik op vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In januari doe ik er ook een mee. Trouwens, beter regelt iemand even een meetding voor januari/februari!
Ik de eerste 3 weken niet want dan ben ik nog op vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2011 02:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan alleen de eerste week van januari niet dan ben ik op vakantie
Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.quote:
Dan doe je dat toch niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.
quote:
Zie:quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Elke nacht 3/4 uurtjes slapen houd ik niet lang meer vol.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef Michhas het volgende:
Wekker gaat om zes uur, ik word al brak als ik er aan denk
Hommotjes.quote:
Lukt niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet.
Maak er 5/6 van.
Mijn ritme was ook fucked up. Gelukkig heb ik gewoon systeemherstel gedaan en slaap ik eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lukt niet.Heb gewoon een bepaald ritme overgenomen.
Ja, koop het spel niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand alvast wat tips voor een BF-n00b?
Niet rushenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Als het bij mij uit de hand liep dan haalde im gewoon een nachtje door, gegarandeerd dat jij de volgende dag op tijd slaaptquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lukt niet.Heb gewoon een bepaald ritme overgenomen.
als je schiet, schiet raak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo kom je nooit aan je suppression medal!!quote:
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:12 schreef KneusTeun het volgende:
Is er morgen nog post?
Mijn kado voor kerst is nog niet binnen!?!?! zou gister al binnen gekomen moeten zijn
Lol, hoeveel ribbons moet je nogquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan je suppression medal!!
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..
Tilli, help!!!!!!!!
Ik las "houd ze van tetten"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
Geen idee, ik ben recreatief speler aan het wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lol, hoeveel ribbons moet je nog
Verdorie, ik ben toch kk nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook maar aan 1 ding denken.
20, volgens mij wel, twente (al zit zij op kamers elders in het land)quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Houd ze van tutten? En waar woon je?
Hoeveel mag het kosten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
20, volgens mij wel, twente (al zit zij op kamers elders in het land)
pics?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niemand "moest" die opmerking maken, maar goed dat je het toch even vraagt!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
pics?
iemand moest die opmerking maken
Jawel hoor, dat hoort op fokquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Niemand "moest" die opmerking maken, maar goed dat je het toch even vraagt!
Koop een giftcard van de h&m, of the body shopquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook maar aan 1 ding denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets van de Body Shop of Rituals, scoort altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig net binnen gekregen! Nu alleen nog wat voor me zusje vinden..
Tilli, help!!!!!!!!
Deze man weet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Iets van de Body Shop of Rituals, scoort altijd.
Lingerie voor zijn zusje is misschien iets teveel van het goede dus dan blijven er 2 van de 3 100%-in-de-roos-kado's overquote:
Dankje, mijn creativiteit laat na 20 jaar nog wel eens te wensen over, op een gegeven moment heb je alles wel een keer gekocht! Heb hier in het dorp een winkel zitten "mooi" heet dat, soort van body shop / ici paris combinatie geval ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Koop een giftcard van de h&m, of the body shop
wtffffffffquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Pixell het volgende:
Iemand linkt dit net op facebook btw:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
wtf
"Ze kwijlen zo hard"quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Pixell het volgende:
Iemand linkt dit net op facebook btw:
http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
wtf
"De Ajaxfan was dronken tijdens zijn aanval. Volgens Van Oosten had hij geen drugs gebruikt."quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-w-schuiladres.html!!!
Alcohol is geeeen drug.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
"De Ajaxfan was dronken tijdens zijn aanval. Volgens Van Oosten had hij geen drugs gebruikt."
Oh dan.
Hmm dat is maar hoe je het bekijktquote:
niet happenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
nou alcohol is volgens mij gewoon een drug, maarja dat is koffie en yakult ook.
Haha, Yakult?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:12 schreef KneusTeun het volgende:
nou alcohol is volgens mij gewoon een drug, maarja dat is koffie en yakult ook.
Jup die shit bleek toen ineens ook verslavend te zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:15 schreef KoningStoma het volgende:
Tja.. Als je hier niet herkent dat ik een klein beetje sarcastisch ben..
[..]
Haha, Yakult?
Ik kan er weinig over vinden. Alleen iemand die zegt dat een bacerie in dat drankje verslavend zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup die shit bleek toen ineens ook verslavend te zijn
Ik weet ook niet of het nog steeds zo is, maar riep een leraar biologie ooit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan er weinig over vinden. Alleen iemand die zegt dat een bacerie in dat drankje verslavend zou zijn.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup die shit bleek toen ineens ook verslavend te zijn
Lijkt me sterk, aangezien het probiotische darmflora betreft. Tenzij die dus een verslavend stofje aanmaken, maar dat lijkt me dus sterk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het nog steeds zo is, maar riep een leraar biologie ooit.
Spul werkt toch niet? tenminste dat was vroeger zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien het probiotische darmflora betreft. Tenzij die dus een verslavend stofje aanmaken, maar dat lijkt me dus sterk.
Nee, bijna niet. De weinige bacteriën die je maag overleven voegen verder weinig toe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Spul werkt toch niet? tenminste dat vroeger zo.
die bacterien overleven easy 2 uur bij pH 2 en ja dit heb ik getest, want daarna zijn er nog steeds een miljoen-miljard MO's overquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, bijna niet. De weinige bacteriën die je maag overleven voegen verder weinig toe.
MO's?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die bacterien overleven easy 2 uur bij pH 2 en ja dit heb ik getest, want daarna zijn er nog steeds een miljoen-miljard MO's over
Goeie gok idd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Micro organsimen? Ik gok maar wat.
ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Micro organsimen? Ik gok maar wat.
Ook alle riddler's?!?@!?#quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Batman: Arkham City uitgespeeld, kanonne wat een ontzettend goede game weer
Wil hem ook nog wel oppikken ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Batman: Arkham City uitgespeeld, kanonne wat een ontzettend goede game weer
Wil hem wel ruilen tegen Skyrim wanneer je er mee klaar bentquote:
Skyrim hou ik manquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil hem wel ruilen tegen Skyrim wanneer je er mee klaar bent
Nice.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond catch .44 kijken.
Daarna denk ik wel BF3
Komt nog normale DLC voor jaquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:07 schreef PierreTT het volgende:
Zo, halve stad leeggekocht, tijd om mijn koffer in te pakken
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
4 weken vakantieVanavond nog even afscheidsborrel met vrienden, en dan morgen weg
Hij wel zonder ons, dus jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Zolang kunnen we toch heel niet zonder u!
Flik jij nou man!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
4 weken vakantieVanavond nog even afscheidsborrel met vrienden, en dan morgen weg
En dat met kerstquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wij weten onze plek in ieder geval
Zijn die op tv of download?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef Pixell het volgende:
Op aanraden van Dr. P, vanavond Moneyball kijken! catch .44 volgens mij al gezien, was "redelijk"
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
Zolang kunnen we toch heel niet zonder u!
quote:
Aww lieverdsquote:
4 weken naar Nieuw-Zeeland, naar mijn oudersquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
AC:R gekregen van me stage omdat ik bijna jarig ben.![]()
Dixons.
Zeg maar alvast hallo toekomst.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
AC:R gekregen van me stage omdat ik bijna jarig ben.![]()
Dixons.
Zonder :quote:
quote:
downloadsquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Zijn die op tv of download?
huh?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeg maar alvast hallo toekomst.
Dat je daar voor de rest van je leven blijft werken, zoiets bedoelt ie denk ikquote:
Nou ik zie me eigen niet ergens langer dan 5 jaar gaan werken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je daar voor de rest van je leven blijft werken, zoiets bedoelt ie denk ik
I came.quote:
Fucking veel plezier maatje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aww lieverds![]()
Wees niet getreurd, ik zal foto's en updates hier plaatsen!
[..]
4 weken naar Nieuw-Zeeland, naar mijn ouders
Ben morgen pas wegquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Veel plezier Pierre, ik ga je missen
Perfect jurkje voor kerst en oud en nieuw gekocht
flexe pata's brada!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben morgen pas weg![]()
Ondertussen wel even nieuwe Allstars gehaald om 4 weken op rond te lopen
[ afbeelding ]
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben morgen pas weg![]()
Ondertussen wel even nieuwe Allstars gehaald om 4 weken op rond te lopen
[ afbeelding ]
quote:
Thnxquote:
Ik ben nog niet weg, morgenavond pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Have fun Pieter ik ga je missen ouwe mosselboer van me
Weet niet of ik Morgen nog fok of game dus bij deze!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, morgenavond pasEerst nog even zuipen
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Perfect jurkje voor kerst en oud en nieuw gekocht
MW3 is nog steeds vermakelijk alleen ben ik beetje klaar met fpsquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo, level 80. Denk niet dat ik MW3 ooit nog ga spelen (of titty moet het heel lief vragen, was ff gezellig)
BF3 here i come!
Dank je wel, afscheidsbrorrel was fantastisch hahahquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Pietermans, ik ben er morgen overdag niet, dus bij dezen alvast heel veel plezier toegewenst
IK BEN ER JAA HOOR HOIquote:Op zaterdag 24 december 2011 05:15 schreef dreamzk het volgende:
Hey yo Stoma, waar ben je? Ik ben wakker en jij ook most likely. Let's get fucked up ohnie dan?
JE HOEFT NIET TE SCHREEUWEN HOOR!!!! MAAR WAT BEN JE AAN HET DOEN? IK GA DENK EEN FILMPJE KIJKEN EN SLAPEN. VEEL ALCOHOL IN MIJN BLOED, HEB ZOJUIST MN RELATIE VERPEST MET MN VRIENDIN DOOR HAAR PLAT TE SPAMMEN MET MUZIEK DENK IK.quote:
Hmm die reactie kwam ik van de week ook al tegen op YouTubequote:
Lol kenserbrakquote:Op zaterdag 24 december 2011 04:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dank je wel, afscheidsbrorrel was fantastisch hahah
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking in godsnaam, slaat weer helemaal nergens op
HAHAHAHhaAhAHAHAHAhHAHAAhaahaaaaaaquote:
Kerst in het vliegtuig jwtzquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:54 schreef dreamzk het volgende:
Straatsoldaten, wie zijn er allemaal klaar voor een bacchanaal deze kerst? Overvloed van wijn en eten, ik heb er zin in.
Je bent nog steeds zatquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHhaAhAHAHAHAhHAHAAhaahaaaaaa
Dese boii is so grappg, ik was ff vergeeten hoe grppg je was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Heel erg veel plezier Pietertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vorig jaar ook gehad, op zich wel te doen, dubbele gin tonics en leeg vliegtuig betekende dat ik me top amuseerde in de business class (gratis upgrade jwzzz)quote:
Haha ik moest hardop lachen. Er is hier ook een andere bekende variant van, ff zoekenquote:
Nee joh, je zit wel badboy in ONZ maar om mijn comment hier moest je wel zeiken..quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, je zit wel badboy in ONZ maar om mijn comment hier moest je wel zeiken..
Ik vraag alleen waarom die opmerking, als je dat al zeiken vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom deze opmerking in godsnaam, slaat weer helemaal nergens op
Was gewoon een niet-serieuze opmerking hoor. Iedereen maakt die hier. Of moet daar per se een PI bij staan? Maarja water onder de brug.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag alleen waarom die opmerking, als je dat al zeiken vindtIk snapte de opmerking gewoon niet, en hij sloeg ook nergens op
Verder 'zit ik niet badboy in ONZ'
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was gewoon een niet-serieuze opmerking hoor. Iedereen maakt die hier. Of moet daar per se een PI bij staan? Maarja water onder de brug.
Als Skyrim zo goed is, dan kan Oblivion alleen maar tegenvallenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb hem ook liggen, maar ben nog niet klaar met skyrim
Waar?!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
Na al die jaren coca cola vanilla gevonden hier in buurt
Ooooooh SHITquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens deze boy komt jullie vanaf nu ook ownen in bf3
Haha. Dat ken je misschien niet, maar BF3 heeft updates die daadwerkelijk dingen fixen en nieuwe dingen toevoegen,quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Update duurt een eeuw ga hem maar inruilen.
Jaaaaaaa zelfs Stefmans is overquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Bij hypebazaar in Nijmegen. Ga volgende week meer halen, moet ik wat blikjes voor jou mee nemen?quote:
Ik krijg hem morgen pasquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekochtquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef tliciouz het volgende:
Na al die jaren coca cola vanilla gevonden hier in buurt
Zoek je AA dan?!quote:
Haha zit hier onder een dekentje te snotterenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:38 schreef Doopy-X- het volgende:
De sluizen bij Mrs staan open hoor! Elk jaar weer hetzelfde met All you need is love....
Die bij Kleve?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekocht. Wel goedkoper dan in NL, want in DE koop je het gewoon bij de Aldi
[..]
Zoek je AA dan?!
Yes! Al heb je er daar 2, Lidl kan je ook proberen! Wij gaan ze alle 3 afquote:
Nee, poepchinees.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm kwam er hier ook pas achter dat ze in de buurt ook vanilla hadden, al had ik net in Duitsland gekocht. Wel goedkoper dan in NL, want in DE koop je het gewoon bij de Aldi
[..]
Zoek je AA dan?!
Laatst nog geweest, zo langs op gelopen dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes! Al heb je er daar 2, Lidl kan je ook proberen! Wij gaan ze alle 3 af
Hey lul, wou je alleen helpen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, poepchinees.Het ging erom dat hij AC bedoelde ipv AA.
Hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laatst nog geweest, zo langs op gelopen dus
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hey lul, wou je alleen helpen hoor
[..]
Haha
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik had het al gezegd maar nogmaals hele fijne feestdagen daar!
Ja ik had het op Facebook nog gezegd! Maar veel plezier daar en fijne feestdagen daarquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef PierreTT het volgende:
Zo, ik zit in het vliegtuig! Fijne kerst allemaal en alvast gelukkig nieuwjaar, ook van MarloesIk ga proberen om in NZ foto's te plaatsen hier voor een sfeerimpressie
Tot snel!
Pi-air! Fijne vakantie daar man! En jij ook een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef PierreTT het volgende:
Zo, ik zit in het vliegtuig! Fijne kerst allemaal en alvast gelukkig nieuwjaar, ook van MarloesIk ga proberen om in NZ foto's te plaatsen hier voor een sfeerimpressie
Tot snel!
Bedankt, nu voel ik me weer even fucking oud...quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef SoldMayor het volgende:
Nog maar 1 uur en 55 minuten een tiener.
ja en het kutste daar van is dat je dan geen tienerouder toeslagen meer kan krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef SoldMayor het volgende:
Mwhehe over 20 minuten ben je een 'tig'er en daar kom je never nooit meer van afquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Die heb ik ook! janovski's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |