Spul werkt toch niet? tenminste dat was vroeger zo.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien het probiotische darmflora betreft. Tenzij die dus een verslavend stofje aanmaken, maar dat lijkt me dus sterk.
Nee, bijna niet. De weinige bacteriën die je maag overleven voegen verder weinig toe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Spul werkt toch niet? tenminste dat vroeger zo.
die bacterien overleven easy 2 uur bij pH 2 en ja dit heb ik getest, want daarna zijn er nog steeds een miljoen-miljard MO's overquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, bijna niet. De weinige bacteriën die je maag overleven voegen verder weinig toe.
MO's?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die bacterien overleven easy 2 uur bij pH 2 en ja dit heb ik getest, want daarna zijn er nog steeds een miljoen-miljard MO's over
Goeie gok idd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Micro organsimen? Ik gok maar wat.
ditquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:46 schreef KoningStoma het volgende:
Micro organsimen? Ik gok maar wat.
Ook alle riddler's?!?@!?#quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Batman: Arkham City uitgespeeld, kanonne wat een ontzettend goede game weer
Wil hem ook nog wel oppikken ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:36 schreef Rossdale het volgende:
Batman: Arkham City uitgespeeld, kanonne wat een ontzettend goede game weer
Wil hem wel ruilen tegen Skyrim wanneer je er mee klaar bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |