SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nu maar eens slapen, Tillitit ligt ook al platquote:
Weer alleen overquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu maar eens slapen, Tillitit ligt ook al plat
Night
Sorryquote:
Tauch is ook nog onlijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry
Wie weet is Stoma nog wakker
Johan, jij hier!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nog wakker hoi hoi hallo
Gr gr Pierre, Sonja en de katten
O mijn god Pieter, zoveel kerstgalameisjes in de stad vanavond, mijn ballen doen er een beetje pijn vanquote:
quote:
Zeg maar wanneer nu heb ik vakantie dus tijd genoeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:28 schreef Michhas het volgende:
Stef, mijn neger
Wordt hoog tijd dat wij een biertje maat!
In januari doe ik er ook een mee. Trouwens, beter regelt iemand even een meetding voor januari/februari!quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer nu heb ik vakantie dus tijd genoeg!
Hitsige sletjes in jurkjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
O mijn god Pieter, zoveel kerstgalameisjes in de stad vanavond, mijn ballen doen er een beetje pijn van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |