Heb ik snel gedaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schakel dan gewoon naar de radiostream tijdens die updates. Ga ik vanaf morgenavond ook weer doen, want geen FM meer
Piraten weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut, ik ontvang niets meer via FM...
Ik *kucchchtttthhhhh* herhaal.. de geit *kcchchtttt* de geit..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut, ik ontvang niets meer via FM...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Update![]()
Ik ga slapen (of althans een poging wagen tot...
Tot morgenavond laat
YES .. ze is weg, plaatjesssssssssssssssssquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Update![]()
Tot morgenavond laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Editorsook de radiostream aangezet
![]()
Smith & Burrows waren ookgisterochtend
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Update![]()
Tot morgenavond laat
Yup, loopt weer tegen de kerstquote:
slaapsequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Update![]()
Tot morgenavond laat
Dank jequote:
Kun je je radio niet op de kabel aansluiten dan? Heb je er ook geen last meer van.quote:
ja ik heb n beetje n crush op tom smithquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik moest aan je denken vanmorgen in bed terwijl ik luisterde
Tnx!quote:
Heeeej medehaterquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik kijk vannacht vast wel, maar kom even zeggen dat ik het niet wil omdat ik een hekel heb aan Jan Kooijemans
Ik vind het echt niks, maar ik dacht wel aan jequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik heb n beetje n crush op tom smithen die stem
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YES .. ze is weg, plaatjesssssssssssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik kijk vannacht vast wel, maar kom even zeggen dat ik het niet wil omdat ik een hekel heb aan Jan Kooijemans
Oeh, tof, geef m een zoen van mequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Sowieso met Gerard afgesproken dat we samen de Graveyardshift ingaan
Nee hoor, dr zijn dr hier ook die zitten te soppen schijnbaarquote:
Ehm... Ik kan natuurlijk alleen het radiosignaal aanzetten, dan heb ik ook gewoon radio zonder tv...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je je radio niet op de kabel aansluiten dan? Heb je er ook geen last meer van.
75% baws.. tik em aan ouwe!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi en doei!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is het mogelijk dat in een studentenstad alleen donderdagavond stapavond is?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wordt nog wel erger denk ik. Donderdagavond = stapavond in Leiden.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks, maar ik dacht wel aan je
In het weekend zijn ze bij papa en mama?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat in een studentenstad alleen donderdagavond stapavond is?
S&B cd ff opzetten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*neemt nog n slok, uit smith&burrows mok*
en jan kooijman tja ik vind er nog niet zoveul aan
In Eindhoven ook hoor, hoewel andere avonden ook leuk zijn. En zaterdag meestal nog leuker want dan zijn de leukste feestjes in het Klokgebouw/Effenaar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat in een studentenstad alleen donderdagavond stapavond is?
Britt was echt tof though, en ik dacht dat ie afgrijselijk ging zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*neemt nog n slok, uit smith&burrows mok*
en jan kooijman tja ik vind er nog niet zoveul aan
prachtigquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eeeh baasch
Mooie wedstrijd he?
Maandagavond? Dinsdagavond? Woensdagavond? Kom op, je bent student of niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het weekend zijn ze bij papa en mama?
quote:
ik moest vanochtend om 8.30 werken dus heb tot 00.30 gekeken en ff terug gekeken, was wel tof iddquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Britt was echt tof though, en ik dacht dat ie afgrijselijk ging zijn
Ik ben allergisch voor katten, zoek es wat andersquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Goeienacht, nog iets gemist vanavond?
Zelfs in een relatief kleine en niet direct een enorme studentenstad als Zwolle kun je elke avond stappen en het is altijd overal bomvol. Ik heb alleen zondagavond nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven ook hoor, hoewel andere avonden ook leuk zijn. En zaterdag meestal nog leuker want dan zijn de leukste feestjes in het Klokgebouw/Effenaar.
Eerste helft was goed..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eeeh baasch
Mooie wedstrijd he?
tempo is nu iets begaanbaarderquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik post hier bijna niet, veul te snel maar wat was die kleine Syb lief
Lieve Geo..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten, zoek es wat anders
Ik moest bijna huilen omdat Gerard moest huilenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik post hier bijna niet, veul te snel maar wat was die kleine Syb lief
Eindhoven en Leiden zijn sowieso leuk, daar hoef je niet voor uit te gaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs in een relatief kleine en niet direct een enorme studentenstad als Zwolle kun je elke avond stappen en het is altijd overal bomvol. Ik heb alleen zondagavond nog nooit geprobeerd
Nou ik zei dus post es wat anders, dat lieve moet ik nog zienquote:
Komt eraan hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zei dus post es wat anders, dat lieve moet ik nog zien
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten, zoek es wat anders
Normaal ben je niet zo traagquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt eraan hoorals het toepasselijk is op de muzika
Zal niet veel soeps zijn als ik de gemiddelde dame daar ziequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Whehe, meisje dat me ontgroend had was net op beeld
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal niet veel soeps zijn als ik de gemiddelde dame daar zie
Ontgroend in welke zin?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef kingtoppie het volgende:
Whehe, meisje dat me ontgroend had was net op beeld
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef oh-oh het volgende:
Jeez daar staan meisjes echt helemaal leeg te lopen om die Jan he
al een keer geupdate nergens last van namelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox.. damn memory leaks plus ik kijk ijshocky en.. en.. en..
Heb er al meerdere versies last van ..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
al een keer geupdate nergens last van namelijk.
die zijn toch al geweestquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die kindjes zijn die al langsgeweest, komen ze nog of komen ze helemaal niet dit keer
Als ie door de brievenbus zou pissen zullen er nog wel een paar tussen staan om de urine op te vangen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:15 schreef oh-oh het volgende:
Jeez daar staan meisjes echt helemaal leeg te lopen om die Jan he
Vraag dat aan een priester.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die kindjes zijn die al langsgeweest, komen ze nog of komen ze helemaal niet dit keer
ontstopt is voor het eerst gevingerd neem ik aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ontgroend is toch gewoon zoenen? anders is het ontmaagd
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ie door de brievenbus zou pissen, zullen er nog wel een paar tussen staan om de urine op te vangen.
Oh kijk, daar bied ik wel geld voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ie door de brievenbus zou pissen, zullen er nog wel een paar tussen staan om de urine op te vangen.
Of gepijptquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ontstopt is voor het eerst gevingerd neem ik aan
Is het niet gewoon voor het eerst in het bos gebatst?quote:
je gaat niets missenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord, dus ben benieud
Darwin Deez - Radar Detectorquote:
Ja wat een eikels dat ze niet een nette choreo ingestudeerd hadden hequote:Op vrijdag 23 december 2011 01:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is volgensmij wel geimproviseerd.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat een eikels dat ze niet een nette choreo ingestudeerd hadden he
Boeiendquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier posten EN skrillex diggenx1000
ja tent liep behoorlijk leeg op Lowlands achterinquote:
Die is van Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
jammer dat het niet fluroESSUNT ADOLESSUNT IS
dat kan sander niet uitspreken.
Die tekst isquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars.
505quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel weer van draaien, en dan niet de standaardhits
Old Yellow Bricksquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel weer van draaien, en dan niet de standaardhits
Bijvoorbeeldquote:
Ook goed, maar er zijn er zoveelquote:
Ik ben een hotmale wat is jouw msn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat stond heel lang in mijn MSNnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 01:25:44 ]
Ik ken ze door die twee laatste nummers.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:25 schreef Piles het volgende:
[..]
BijvoorbeeldOf A Certain Romance, Fake Tales, The View
vieze UI bahhhquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Love me, love me, say that you love me?
smerige tetten manquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Love me, love me, say that you love me?
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vroemmmmmmmmmvroemmmmm met een neptattoeage
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef rubbereend het volgende:
leuke veiling item: http://www.ebay.nl/itm/ni(...)&hash=item1e698b2119
hey die had ik gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn dus al negen biedingen van mensen die willen scheiden, daar gaan na het kerstreces kamervragen over gesteld worden door Christenunie of SGP.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:28 schreef rubbereend het volgende:
+1quote:
Serieus? Ik wilde met een vriendin van me trouwen voor de grap maar dat gaat 'm niet worden dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer goede veiling want echtscheidingen zijn nogal duur
Ervaring?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer goede veiling want echtscheidingen zijn nogal duur
gatver nee man, waar moet je het laten, jij bent toch ook niet jaloers op iemand met een schwanz van 50 cmquote:
post hem danquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gooi die BBW is weg en doe die wissel-ondergoed-kontjes gif eens terug
she jellyquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:29 schreef alors het volgende:
[..]
gatver nee man, waar moet je het laten, jij bent toch ook niet jaloers op iemand met een schwanz van 50 cm
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neemoet er niet aan denken zo jong al trouwen
Nee.. ook dat, maarja, dan mooi contractje opstellen.. jou spul mijn spul.. kan 20 jaar kei leuk zijn en dan pakken ze alles van je afquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig!!
Ik moet er sowieso niet aan denken
Generaliserenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. ook dat, maarja, dan mooi contractje opstellen.. jou spul mijn spul.. kan 20 jaar kei leuk zijn en dan pakken ze alles van je af
Als Jan mij wakker zou maken mocht hij me batsenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Jan mij wakker zou maken, had ie een paar schoenen tussen zn tanden zitten.
Als hij mij wakker zou maken dan mocht hij ook met jou batsen... Ik hoef em nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als Jan mij wakker zou maken mocht hij me batsen
ja ik ookquote:
Door jou weet ik nu pas na jaren dat ze superstar dj's zeggenquote:
Jouw post doet me er aan denken dat ik ook chocolade in huis hebquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ookgelukkig heb ik nog een restje chocoladeletter om mezelf mee te troosten
He shit, ik heet geen jan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als Jan mij wakker zou maken mocht hij me batsen
wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Door jou weet ik nu pas na jaren dat ze superstar dj's zeggen
NIETquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lekker nummer hoor, kende hem nog niet.
ik heb de afgelopen 1,5 week zoveel honger, ik kan echt 10 kilo vlees eten volgens mij en nog zit ik niet volquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:35 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ookgelukkig heb ik nog een restje chocoladeletter om mezelf mee te troosten
hey boy.. hey girls.. you da star, dj's!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik verstond nooit precies wat ze voor dj's zeiden
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als hij mij wakker zou maken dan mocht hij ook met jou batsen... Ik hoef em niet
Ziek worden. Ik heb nauwelijks nog honger nadat ik een week lang ziek ben geweestquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen 1,5 week zoveel honger, ik kan echt 10 kilo vlees eten volgens mij en nog zit ik niet volheb je tips om er vanaf te komen?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef CindieY het volgende:
Hoe kan het dat mensen dit niet kennen?
Zoietsquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
hey boy.. hey girls.. you da star, dj's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |