deed hij al eerder, éénmaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Rickazio het volgende:
Ruttekut wint eindelijk een ''groot''-duel
quote:
Klopt, maar noem er is eentje die bereid is, en bij PSV past?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Blijf van mening dat PSV met een betere trainer veel meer uit deze spelersgroep kan halen
daar is iedereen het wel over eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Blijf van mening dat PSV met een betere trainer veel meer uit deze spelersgroep kan halen
McLaren zou prima bij PSV passen. Cocu en Faber erbijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, maar noem er is eentje die bereid is, en bij PSV past?
Eens. Vond vandaag eigenlijk ook gewoon een laffe wedstrijd. PSV durfde er niet echt voor te gaan, hoewel het wel meer balbezig had. Echte kansen zijn er amper gecreëerd, zoals gewoonlijk, en de winnende goasl was een cadeautje. Eerste goal was wel mooi binnengekopt door Matavz, maar verder was hij zoals gewoonlijk onzichtbaar. Hij is ontzettend afhankelijk van de aanvoer, miste in de laatste minuten een enorme kans, en afgezien van het afmaken, heb je er ook eigenlijk maar weinig aan. En enige positieve is dat ondanks een zeer van de aanvoer afhankelijke Matavz, het spel niet enorm statisch is geworden dat alleen draait om het aanspelen van Matavz. Alleen had ik graag gezien dat we ook iets aan Matavz hadden gehad buiten het afmaken van kansen om.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat blijft ook lastig, zeker gezien de bereidheid inderdaad, want Nederlandse clubs worden steeds minder interessant, financieel en sportief. Guus Hiddink is bijv. niet geïnteresseerd omdat hij gewoon te weinig kan verdienen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, maar noem er is eentje die bereid is, en bij PSV past?
McLaren is een soort van Rutten. Goede trainer, maar als totale manager komt hij gewoon tekort. Dat is al meerdere keren gebleken. A.u.b. niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
McLaren zou prima bij PSV passen. Cocu en Faber erbij
Rutten loopt al meer dan twee jaar aan te kloten. Pakt geen prijzen, en haalt te weinig uit de selectie. Rutten moet opflikkeren, is gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Rutten moet gewoon blijven, tenzij je Hiddink of Van Gaal kunt strikken. McLaren of Cocu is geen verbetering. Maar ik denk dat hij er al lang zelf voor heeft gekozen om een andere uitdaging te gaan zoeken na dit seizoen.
Waarom Cocu in godsnaam? Die vent heeft niet genoeg ervaring. Wil je hem als eerder baan als hoofdcoach bij PSV neerzetten? Zou nergens op slaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat blijft ook lastig, zeker gezien de bereidheid inderdaad, want Nederlandse clubs worden steeds minder interessant, financieel en sportief. Guus Hiddink is bijv. niet geïnteresseerd omdat hij gewoon te weinig kan verdienen.
Misschien moet PSV gewoon een keer een gokje wagen en een minder bekende assistent-trainer zoals Cocu de kans geven.
Van Gaal hoop ik toch écht niet hoor. Verschrikkelijke kwalbak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Rutten moet gewoon blijven, tenzij je Hiddink of Van Gaal kunt strikken. McLaren of Cocu is geen verbetering. Maar ik denk dat hij er al lang zelf voor heeft gekozen om een andere uitdaging te gaan zoeken na dit seizoen.
Past totaal niet bij PSV lijkt me indd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Van Gaal hoop ik toch écht niet hoor. Verschrikkelijke kwalbak.
Klopt. Maar wel met een heel andere achtergrond. Sowieso was Hiddink eerst al assistentrainer bij De Graafschap geweest, en vervolgens een aanzienlijk aantal jaren bij PSV. Daarvoor had hij ook al een CIOS opleiding afgerond en was hij ook al eerste trainer bij de jeugd geweest. Kortom, het was niet gewoon effe kijken en overnemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb het gevoel dat het voor Cocu wat vroeg is....... Net ff te vroeg ofzo.
Soms moet je gokken, Hiddink was ook assistent
Guardiola was al trainer van Barcelona B. Kwam dus niet helemaal uit de lucht vallen. Verder kent een Barcelona een uitgebreidere staf die ter ondersteuning kunnen dienen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Rickazio het volgende:
Josep Guardiola kwam ook opeens uit de lucht vallen, en doet het ook niet slecht...
Ik zou het echt niet weten...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Xaobotnik: wat is volgens jou de beste optie als Rutten, McLaren en Cocu niet goed genoeg zijn?
Van Gaal past nergens, dat hij uberhaupt nog getrouwd is.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Past totaal niet bij PSV lijkt me...
Truus is wel gehoorzaam, voorbeeld voor veel vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal past nergens, dat hij uberhaupt nog getrouwd is.
Rijkaard maakte eerst bergen fouten, Bij De Boer zie je dat ook. Al werden die wel kampioenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Rickazio het volgende:
Josep Guardiola kwam ook opeens uit de lucht vallen, en doet het ook niet slecht...
wie zit er op Jong PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |