abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:39:01 #226
297051 schaal_9
Caissière B
pi_106082617
Als we het dan toch over praktische vaardigheden hebben: het valt me op dat vrouwen met een middelbare opleiding meer moeite hebben met mensen die geen vlotte babbel hebben dan vrouwen die hoogopgeleid zijn.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106082784
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:29 schreef Tanin het volgende:
Het spijt me wel hoor TS, maar als je de was niet kunt doen en niet weet hoe een campingstel werkt, dan ontbreekt er ook echt wat aan je algemene kennis/ontwikkeling. Dat de familie van je vriendin daar iets anders mee om mag gaan lijkt me evident, maar je mag ook wel eens in de spiegel kijken.
Wassen is iets wat je in het dagelijkse leven doet, maar niet iedereen gaat camperen.
signatuurloos
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:46:28 #228
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106082838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:44 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Wassen is iets wat je in het dagelijkse leven doet, maar niet iedereen gaat camperen.
A is het gewoon een gasstel, met een losse gasfles, dus zo ingewikkeld is het niet.
B het feit dat niet iedereen het doet betekent niet dat het geen gebrek in algemene ontwikkeling is
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 12:49:03 #229
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106082905
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ohjee, hier hebben we iemand die VMBO heeft gedaan en gekwetst is.
Hokjes denken, vooroordelen en veronderstellingen. Het zegt wel wat over jou hoor...

Lees maar eens terug als je dan toch mijn opleidingsniveau wil weten.
Are you fokking to me?
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:36:43 #230
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106084147
Dit is dus waarom je uiteindelijk binnen je eigen 'niveau' neukt. Je krijgt je schoonfamilie er ook bij per slot van rekening. En hoe lekker zo'n MBO administratiemokkel ook is, je moet als het serieus is wel de rest van je leven met haar en haar familie door een deur kunnen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106085486
Hebben jullie eigenlijk verder wel iets van raakvlakken? Als die ontbreken wordt het vrees ik wel erg lastig om op een normale manier sociale situaties door te komen. Dat heeft niets met een opleidingsniveau te maken maar meer met het wel of niet hebben van een klik. Die steken onder water zijn verder niet nodig maar daar is dan alles ook wel mee gezegd.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:42:33 #232
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_106086133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:46 schreef Tanin het volgende:

[..]

A is het gewoon een gasstel, met een losse gasfles, dus zo ingewikkeld is het niet.
B het feit dat niet iedereen het doet betekent niet dat het geen gebrek in algemene ontwikkeling is
Nou wat een ramp als het een paar minuten duurt voordat je fatsoenlijk leert omgaan met een relatief gevaarlijk apparaatje waar je nog nooit aan gefriemeld hebt :') erg schadelijk voor je 'algemene ontwikkeling' dat je dat nog nooit eerder gedaan hebt inderdaad. Elke vader zou zijn kind dat moeten leren in zijn vierde levensjaar.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:01:43 #233
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_106089146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:46 schreef Tanin het volgende:

[..]

:')

Jaja, tesamen met andere edele kunsten, zoals het kunnen aanmaken van een barbecue met een scheet en een aansteker, het kunnen openen van een biertje met aansteker of tanden, het maken van een wheelie op je opgevoerde bromscooter, het altijd juiste moment zien om de opmerking "dat zijn mijn vriendin ook vannacht" te kunnen plaatsen, en dat alles met je boksershort fier zichtbaar boven je van je reet afhangende spijkerbroek omdat enige kennis van de juiste mode er natuurlijk ook bijhoort.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_106090149
Je weet toch wie het zegt. Waar maak je je dan in godsnaam druk om. :')
pi_106090622
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef drijfhout het volgende:

[..]

:')

Jaja, tesamen met andere edele kunsten, zoals het kunnen aanmaken van een barbecue met een scheet en een aansteker, het kunnen openen van een biertje met aansteker of tanden, het maken van een wheelie op je opgevoerde bromscooter, het altijd juiste moment zien om de opmerking "dat zijn mijn vriendin ook vannacht" te kunnen plaatsen, en dat alles met je boksershort fier zichtbaar boven je van je reet afhangende spijkerbroek omdat enige kennis van de juiste mode er natuurlijk ook bijhoort.
Kijk deze streetwize straatboi dan
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 16:42:25 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106090997
TS: hou je eens met serieuzere zaken bezig!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_106091012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef Arriviste het volgende:
Je weet toch wie het zegt. Waar maak je je dan in godsnaam druk om. :')
nou, omdat het gourmetten er niet gezelliger op zal worden denk ik :')
pi_106095318
TS. Gewoon naar je eigen banksaldo kijken, en voor de rest is niet zo relevant. Maar met een IQ kloof te leven en te communiceren met de meeste mensen die niet kunnen begrijpen is wel moeilijk communiceren. En alleen maar op grammatica fouten zitten te zeuren zijn meestal de mensen die niet aan een advies voldoen en niet eens weten wat IQ nu precies inhoud en gewoon die ouders gelijk geven. Beste is, in materie gaan discuteren waar zij totaal geen ene ruk van weten. Met bijvoorbeeld de Albert Einstein theorieën of over de illuminati of annunaki of over div onderwerpen die deze mensen en de wetenschap nog niet bewezen hebben over diverse geheime genootschappen dan haken ze vanzelf wel af ! En gaan verder met hun gepraat over het weer en GTST gaat nergens over ellende?
allesbeterweter
pi_106109304
definitie van dom: flabbergasted, onwetend, verstandsverbijstering, niet in de weet. dus in die zin hebben ze wel gelijk. maar eigenlijk zou je er niks van moeten aantrekken (als dat lukt)
.. was in use.
pi_106111347
tuurlijk is de TS dom, verwacht je nu echt dat ik jouw wasjes ga draaien? seriously, met jouw intellect kan het bedienen van iets simpels als een wasmachine toch niet zo moeilijk zijn :{
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
pi_106111430
Er zijn mensen die zijn nog te dom om s' nachts te gaan slapen.
allesbeterweter
pi_106159466
De OP is tot zekere mate herkenbaar.

TS, dit is veel Henk en Ingrid gebash.
Ze proberen hun zwakheden omhoog te krikken doormiddel van jouw zwakheden.

Gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt, maar niet gek opkijken als ze je dan ineens achter je rug om uitlachen.
Twiddel
  donderdag 29 december 2011 @ 11:44:19 #243
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_106159608
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:49 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hokjes denken, vooroordelen en veronderstellingen. Het zegt wel wat over jou hoor...

Lees maar eens terug als je dan toch mijn opleidingsniveau wil weten.
En jouw vooronderstellingen over hokjes denken en vooroodelen zeggen ook behoorlijk wat over jouw. What a shame
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:06:35 #244
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_106160282
slim en wetend zijn kan op verschillende niveaus. Misschien ben je wel hoogopgeleid maar ben je op sociaal niveau wat minder slim, of de alledaagse dingen. Dat je vriendin MBO administratie doet wil nog niet zeggen dat ze laagopgeleid is. Voor jouw misschien omdat je uni doet, maar ik vind MBO gemiddeld niveau. Niveau 1 vind ik laag opgeleid, ook niks mis mee die heb je ook nodig in de maatschappij.

Ik ken helaas veel hogeropgeleiden die zich koning voelen, alleen om hun goede schoolprestaties. Maar het gaat er ook om hoe jij je beweegt in de maatschappij. Je zult altijd om moeten leren gaan met mensen die nóg beter kunnen leren dan jouw, niveau 1'rs, caparis medewerkers, etc etc. Ik denk dat aardig weinig mensen op sociaal gebied goed liggen

Maar je bent vast verder een toffe kerel
  donderdag 29 december 2011 @ 12:17:36 #245
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_106160633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 23:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Over het algemeen doen mensen met een hoger intelligentieniveau ook hogere opleidingen. En feit is gewoon dat je met een IQ van 85 geen opleiding econometrie kan doen.
IQ zegt weinig, en dat is al vaker bewezen. Daar kun je zelfs voor trainen. Een bouwvakker die de hele dag metselt zal em minder goed maken dan een accountant die de hele dag in de cijfers zit, en zijn kennis op IQ (kennis) hoog moet houden.

Het is ook vaak zo dat kinderen uit een beter mileu (achtergrond) ook hoger opgeleid zijn, en vaker gepusht worden tot een hoger niveau.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:55:40 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106161746
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
IQ zegt weinig, en dat is al vaker bewezen. Daar kun je zelfs voor trainen. Een bouwvakker die de hele dag metselt zal em minder goed maken dan een accountant die de hele dag in de cijfers zit, en zijn kennis op IQ (kennis) hoog moet houden.
IQ draait dus niet om kennis snuggere.

quote:
Het is ook vaak zo dat kinderen uit een beter mileu (achtergrond) ook hoger opgeleid zijn, en vaker gepusht worden tot een hoger niveau.
Ja en? Bewijs dus dat het ouder hard aan te rekenen is als ze hun kinderen niet stimuleren, of zelfs denigrerend doen over studeren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 30 december 2011 @ 08:02:06 #247
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_106194358
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

IQ zegt veel. Ik begrijp ook niet waar jouw uitspraak vandaan komt. Bron, of spreek je gewoon uit eigen ervaring? IQ kun je tot op zeker hoogte inderdaad trainen, maar het vermogen om dat te doen is voor een groot deel genetisch bepaald (tussen 50 en 80 procent). In andere woorden: de capaciteit is genetisch bepaald. En wat blijkt: IQ is de beste voorspeller van het soort werk dat iemand later gaat doen en het succes dat iemand daarbij behaalt. Dus, lees je voortaan in voordat je iets zegt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_106194408
TS kan er niet mee omgaan :')
Maak een beetje grapjes terug en probeer eens uit te leggen wat voor praktisch nut econometrie kan hebben, dan komt het wel goed.

En anders dump je haar toch voor een leuk hockeymeisje?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_106194481
quote:

[..]
Ja, en ze zullen misschien ook uit een beter milieu komen omdat de ouders ook al hoog opgeleid waren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_106194645
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 08:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

IQ zegt veel. Ik begrijp ook niet waar jouw uitspraak vandaan komt. Bron, of spreek je gewoon uit eigen ervaring? IQ kun je tot op zeker hoogte inderdaad trainen, maar het vermogen om dat te doen is voor een groot deel genetisch bepaald (tussen 50 en 80 procent). In andere woorden: de capaciteit is genetisch bepaald. En wat blijkt: IQ is de beste voorspeller van het soort werk dat iemand later gaat doen en het succes dat iemand daarbij behaalt. Dus, lees je voortaan in voordat je iets zegt.
Toch heeft Sprookje-van-het-noorden een punt. De uitslag van een IQ test is ook onderhevig aan de omstandigheden en de uitslag zal per test anders zijn.

Toen ik op de basisschool de cito-toets had gemaakt had ik een score voor VWO niveau. Maar toen ik een paar jaar later een officiele IQ test had gemaakt was mijn IQ gemiddeld. De psycholoog zei dat dat hoogstwaarschijnlijk kwam omdat ik op dat moment psychotisch was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')