Ik kan die smiley nooit goed nadoen..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier echt met een permanente- face. Zowel qua wedstrijd als qua sfeer.
Chinees oogjes trekken, en een mislukte glimlach doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan die smiley nooit goed nadoen..
Je bent ook net wezen douchen. Over 10 minuten zit je ook zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan die smiley nooit goed nadoen..
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ook net wezen douchen. Over 10 minuten zit je ook zo.
Plus een kloddertje spuug onder je rechteroog smeren. -->quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chinees oogjes trekken, en een mislukte glimlach doen.
Oh dacht dat het uitgelopen mascara was ofzo, mijn spuug is tenminste nooit zwart.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus een kloddertje spuug onder je rechteroog smeren. -->
Een aantal PSV-supporters zijn hun sociaal begeleider kwijt. Wil deze zich melden bij de kinderhoek naast vak PP.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lastig wel, Meneer Chung een optie?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh dacht dat het uitgelopen mascara was ofzo, mijn spuug is tenminste nooit zwart.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.
Mr. Chow bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastig wel, Meneer Chung een optie?
Alleen de eckte eckte, die geven niet afquote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.
Maar de neppe wel met hun mooie kleurige pofbroekjes en juten zak.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen de eckte eckte, die geven niet af
Nee? Als ik beneden chips kom pakken voor het voetbal. Dan zie ik beneden altijd die gast nummers zingen. Ben 'm wel eens tegengekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
God...ben jij ook zo'n vrijdagavond 20:30 gedwongen gezelligheids-figuur.
Dat denk je maar. Alle Chinezen lijken op elkaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Als ik beneden chips kom pakken voor het voetbal. Dan zie ik beneden altijd die gast nummers zingen. Ben 'm wel eens tegengekomen
Ik weet het zeker. Ik zei voor de grap. Hé meneer tsjoeng van ik hou van holland. Hij hoorde het en reageerde ook. Overigens op Leiden CSquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Alle Chinezen lijken op elkaar.
Ik kijk maar darts. wel vertederendquote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Deze wedstrijd met het geluid uit is veel interessanter.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Dekatria het volgende:
Hey daar is Johan. Wakker worden mensen!
Nederlandse scheidsrechters hé. Altijd knuddequote:Op donderdag 22 december 2011 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is Vink weer slecht aan het fluiten
Heb al koppijn, dus laten we maar niet doenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik trek een Bavaria open wa gullie
Cola zeroquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ga voor de Hertog Jan of Leffe Dubbel als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ff een flesje wijn opentrekkenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga voor de Hertog Jan of Leffe Dubbel als je het niet erg vindt.
Bende gij een mietje ofwaaaaquote:
Moete zelf wete jongequote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga voor de Hertog Jan of Leffe Dubbel als je het niet erg vindt.
Je mag er hier wel eentje komen pakkenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond nu heb ik ook zin in bier en heb niks in huis.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, geen reeks. maar ik heb een topic nummer. en de lapo opent.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij nu over de LaPo begint te janken, terwijl je daar doorgaans schijt aan hebt...
Ik heb het nog niet gepost of hoppaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef Dekatria het volgende:
Dat een modje even 1 van de 2 dichtplempt. Dit is gewoon irritant.
en verkeerde.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[KNVB Beker] FC Twente - PSV [22-12-2011, 20:45]
Eerste
Met Kranenborg als avatar ben je ook wel een beetje god.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gepost of hoppaHappel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[KNVB Beker] FC Twente - PSV [22-12-2011, 20:45]
Kan een slotje op.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Kranenborg als avatar ben je ook wel een beetje god.
Bier hale jonge!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
Wat zit het vol in de Grolsch Veste
Die fans komen alleen voor een goede tegenstander, die vermakelijk voetbal speeltquote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Dekatria het volgende:
Wat zit het vol in de Grolsch Veste
Dan doen ze toch iets verkeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die fans komen alleen voor een goede tegenstander, die vermakelijk voetbal speelt
Wees eerlijk, zou jij voor deze wedstrijd betaald willen hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan doen ze toch iets verkeerd.
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, zou jij voor deze wedstrijd betaald willen hebben?
da witte vanteveure tog nie JONGUHquote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, zou jij voor deze wedstrijd betaald willen hebben?
Dan betaal je niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar smaken verschillen
Wel als PSV komtquote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
da witte vanteveure tog nie JONGUH
Heb ik ook niet, vanaf januari pas weer (EL dan, ik ga sowieso nooit naar het stadion).quote:
Ik hoop dat Twente wint van PSVquote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben je voor twente ofzo, met je duits
Als je al op hem moet gaan hopen... Al is het wel een leuke wedstrijd voor hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
GODVERDOMME Rutten zet Lange Jan erin
Ofnietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben je voor twente ofzo, met je duits
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente wint van PSV
Haha, was maar een geintje...ik verwacht weinig tot niets van Onze Janquote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je al op hem moet gaan hopen... Al is het wel een leuke wedstrijd voor hem.
Alle grote clubs dan uit de beker.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En dan AZ in de volgende ronde uitschakelen
Nee, zaadwedstrijdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter? Heb ik wat leuks gemist?
PSV, nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Nee die andere heeft meer bass, lees: trommel.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Type-R het volgende:
[..]
Pfff, " woah oh oh"
dit is de ekte
En dan Vitessequote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En dan AZ in de volgende ronde uitschakelen
Neuh.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Allebij kut, PSV iets minder kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
PSV Eindbaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
PSV maakt Twente af. Alleen hun hebben een goede keeper.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebij kut, PSV iets minder kut.
Dit topic is nog interessanter dan de wedstrijd, en zelfs de slowchat is vandaag van een erg laag niveau.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
de goejste keeper van de eredivisie brahquote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV maakt Twente af. Alleen hun hebben een goede keeper.
Is dat niet altijd zo?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit topic is nog interessanter dan de wedstrijd, en zelfs de slowchat is vandaag van een erg laag niveau.
Komt doordat er 2 topics gesloten zijn... Toen er nog 3 open waren was de SC een stuk vermakelijkerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit topic is nog interessanter dan de wedstrijd, en zelfs de slowchat is vandaag van een erg laag niveau.
ja nu je het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
de goejste keeper van de eredivisie brah
De slowchat is ronduit beroerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd is ineens een stuk interessanter.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Type-R het volgende:
[..]
Pfff, " woah oh oh"
dit is de ekte
Dartenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
Zelfs dat darten is leuker om te kijken dan dit.
Ja hij glijd langs zijn kin en hij doet net alsof hij neergeschoten is.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij wordt op zn keel geraakt
Ja, van mij welquote:Op donderdag 22 december 2011 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zeg 't maar jongens, mocht deze erin?
Moeten wel (word hij immers voor betaald), kunnen nietquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Janssen, ga zo door jongen. Je moet ze ook niet allemaal willen maken.
quote:
Het zijn Duitsers he.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
worden die fans nou nooit gek in de kop van de heletijd LALALALALLALA zingen??
Die Janssen doet het niet zo goed bij jullie of wel? Was bij Roda wel een leuke spelerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Janssen, ga zo door jongen. Je moet ze ook niet allemaal willen maken.
Dat denken we de hele dag, lalalalala, in het stadion komt dat er uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Snachts in bed zingen ze voort. Lalalalalala.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
True storyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een doelpunt van Twente.
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die Janssen doet het niet zo goed bij jullie of wel? Was bij Roda wel een leuke speler
Hoezo zou dat rood moeten zijn? Was niet doorgebrokenquote:
Mag die van fct ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een supporter die Isaksonn een paar tikken verkoopt.
Als Fer nou is in vorm raakt wil je hem er wat graag bij hebben lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snachts in bed zingen ze voort. Lalalalalala.
Ik wacht op het moment dat ze zingen.
Popopopopopopopopopopopopo
TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO-MATEN PLUKKEEERS, mijn excuses ik werd iets te enthousiast.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe denkt de rest van de Twente-supporters daar in het algemeen over?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een supporter die Isaksonn een paar tikken verkoopt.
Waar staat de La voor dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO-MATEN PLUKKEEERS, mijn excuses ik werd iets te enthousiast.
Weet niet, moet je de algemene Twente-supporters vragen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En hoe denkt de rest van de Twente-supporters daar in het algemeen over?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goa staan en zing voor Heracles...hoor ze dan![]()
Heeraaklesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goa staan en zing voor Heracles...hoor ze dan![]()
De jostiband kan dat ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die mensen kunnen tenminste een instrument bespelen
Moet je nagaan hoe zo'n mongolen Tiësto en vriendjes wel niet zijn...quote:
Verdedig je nou die bagger herrie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe zo'n mongolen Tiësto en vriendjes wel niet zijn...
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dekatria is de hoer van Enschedee
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef truedestiny het volgende:
When the saints go marching in.
zie jij mij die electronische ruis van Tiësto verdedigen dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verdedig je nou die bagger herrie?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zie jij mij die electronische ruis van Tiësto verdedigen dan?
Volgende keer wel GAE verslaanquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Guidetti had daar een doelpunt gemaakt.
Zo zie je maar weer, als feyenoord speelde was 't leuker geweest.
Twente had Guidetti bijna binnenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Guidetti had daar een doelpunt gemaakt.
Zo zie je maar weer, als feyenoord speelde was 't leuker geweest.
Twente had Guidetti binnenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Twente had Guidetti bijna binnen
Smaken verschillenquote:
Net alsof hij tegen Twente speelt...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef Ascendancy het volgende:
Janssen speelt echt lekker vanavond
Dacht dat er al een contract getekend was maar dat ie geen zin had ofzoquote:
Hij wou niet verkocht worden, alleen verhuurd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat er al een contract getekend was maar dat ie geen zin had ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dacht dat er al een contract getekend was maar dat ie geen zin had ofzo
Hij wordt nu wakkerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Reitsma moet eens opletten, 2e wissel toch?
Dus zonder cameraquote:Op donderdag 22 december 2011 22:15 schreef Type-R het volgende:
hey nie so schelden d'r staat een camera, man
Ze moeten nog 20 minuten in de 2e helft en dan verlengingen... I still haven't heard a fat lady sing...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje heb ik een keer gelijk ben ik door mijn geld op Bwin heen.
Ik quote mezelf alvastquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mihaylov totaal niet in de wedstrijd en heb jullie Isakkson, oh wacht
Snel Tyton erin gooien idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mihaylov totaal niet in de wedstrijd en heb jullie Isakkson, oh wacht
11 man op eigen helft!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe wel een van de betere wedstrijden.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar hij staat NU (en stond afgelopen zaterdag) gewoon in de basis hoor?!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Teutoon het volgende:
Dereijck is weer goed bezig overigens. Snap niet dat die geen basisplaats krijgt..
klopt.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje heb ik een keer gelijk ben ik door mijn geld op Bwin heen.
quote:Aad de Mos
Functie Voormalig trainer van onder meer Ajax, Anderlecht, KV Mechelen en PSV
Voorspelling FC Twente wint na strafschoppen
'Ik verwacht dat FC Twente weer vol op de aanval zal spelen. Ik denk dat de ploeg direct revanche wil nemen voor de 3-2 nederlaag tegen Feyenoord van afgelopen zondag in De Kuip. Ik denk dat Adriaanse zal kiezen voor een tactiek waarbij hij greep op het middenveld zal hebben. Dat betekent dat hij gaat spelen met drie echte middenvelders: Wout Brama, Willem Janssen en Denny Landzaat. Als Luuk de Jong fit is, zal Adriaanse met hem beginnen. Dan kan hij er later alsnog Marc Janko bij zetten. Achterin ligt er veel ruimte in de rug van de linkerverdediger, dat is bij FC Twente een kwetsbaar punt.'
'PSV is wisselvallig, heeft thuis en uit geen vaste speelwijze. In de thuiswedstrijd tegen FC Groningen en Roda JC zet de ploeg veel druk naar voren, terwijl ze in grote wedstrijden vaak weer achter de middellijn kruipt. Dat is voor de spelers ook niet prettig.'
vaker refreshenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt.
maar hij zei 'sluit over 1 post'
klopt.quote:
Vol op de aanval. Eerste wat die zegt meteen fout.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gewoon naar aadje luisteren:
[..]
Dubbele woordgrap?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wijnaldum heeft Fer blind gemaakt
Hij heeft hem ferblindquote:Op donderdag 22 december 2011 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wijnaldum heeft Fer blind gemaakt
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum heeft Blind fer gemaakt
Gemaakte Wijnaldum heeft zich vermaakt met Blind.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum heeft Blind fer gemaakt
Dat zou die Blind willenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Fer heeft Blind Wijnaldum gemaakt.
quote:
quote:
?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
HEEEEEJ OPPAKKEEEHH HEEEEE GOVVEDIKKIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |