Ze moeten nog 20 minuten in de 2e helft en dan verlengingen... I still haven't heard a fat lady sing...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje heb ik een keer gelijk ben ik door mijn geld op Bwin heen.
Ik quote mezelf alvastquote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mihaylov totaal niet in de wedstrijd en heb jullie Isakkson, oh wacht
Snel Tyton erin gooien idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gelukkig zit Mihaylov totaal niet in de wedstrijd en heb jullie Isakkson, oh wacht
11 man op eigen helft!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe wel een van de betere wedstrijden.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar hij staat NU (en stond afgelopen zaterdag) gewoon in de basis hoor?!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:19 schreef Teutoon het volgende:
Dereijck is weer goed bezig overigens. Snap niet dat die geen basisplaats krijgt..
klopt.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje heb ik een keer gelijk ben ik door mijn geld op Bwin heen.
quote:Aad de Mos
Functie Voormalig trainer van onder meer Ajax, Anderlecht, KV Mechelen en PSV
Voorspelling FC Twente wint na strafschoppen
'Ik verwacht dat FC Twente weer vol op de aanval zal spelen. Ik denk dat de ploeg direct revanche wil nemen voor de 3-2 nederlaag tegen Feyenoord van afgelopen zondag in De Kuip. Ik denk dat Adriaanse zal kiezen voor een tactiek waarbij hij greep op het middenveld zal hebben. Dat betekent dat hij gaat spelen met drie echte middenvelders: Wout Brama, Willem Janssen en Denny Landzaat. Als Luuk de Jong fit is, zal Adriaanse met hem beginnen. Dan kan hij er later alsnog Marc Janko bij zetten. Achterin ligt er veel ruimte in de rug van de linkerverdediger, dat is bij FC Twente een kwetsbaar punt.'
'PSV is wisselvallig, heeft thuis en uit geen vaste speelwijze. In de thuiswedstrijd tegen FC Groningen en Roda JC zet de ploeg veel druk naar voren, terwijl ze in grote wedstrijden vaak weer achter de middellijn kruipt. Dat is voor de spelers ook niet prettig.'
vaker refreshenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt.
maar hij zei 'sluit over 1 post'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |