ik denk dat houden van vaak verward wordt met gevoelens van verliefdheid, genegenheid, geborgenheid, etc. maar dat vind/denk ik dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hielden ze wel van elkaar toen.
Dus jij kan goed met je ouders opschieten, mooi toch. Ik niet. Oh wacht ik ben geen puber meerquote:
Ik zou kunnen zeggen dat ik iemand leuk vind, smoorverliefd op diegene ben, maar houden van nee dat zou ik niet heel snel kunnen zeggen. Daarnaast relativeer ik teveel dingen om dat ooit te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik gewoon bullshit, je mag toch wel een beetje je gevoel volgen, ook al is die niet terecht.. Op dat moment is die dat wel.
Tja, ze zeggen zelf dat het vanaf het begin al zo voelde. Het zal wel per persoon verschillen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat houden van vaak verward wordt met gevoelens van verliefdheid, genegenheid, geborgenheid, etc. maar dat vind/denk ik dus.
jazeker, dat kan helaasquote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan goed met je ouders opschieten, mooi toch. Ik niet. Oh wacht ik ben geen puber meer
wel dikke pech als je er na even achter komt dat je gevoel achteraf niet terecht isquote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik gewoon bullshit, je mag toch wel een beetje je gevoel volgen, ook al is die niet terecht.. Op dat moment is die dat wel.
tuurlijk verschilt dat per persoon.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ze zeggen zelf dat het vanaf het begin al zo voelde. Het zal wel per persoon verschillen.
Als je ze niet draagt, waarom koop je m danquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
maar damesjassen zijn tof. en ik wil een toffe jas
Ik kan mij dus totaal niet voorstellen hoe het is om een goeie band met je ouders te hebben is.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jazeker, dat kan helaas
Jep, maar boeie, maakt toch niet uit dat je dat verkeerd ingeschat hebt? Alsof je dan gaat denken ''kut, had ik maar niet gezegd dat ik van haar hou, de kut hoer''quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel dikke pech als je er na even achter komt dat je gevoel achteraf niet terecht is
Shit happens
En als je gevoel nooit terecht is? Kun je dan niks met je eigen gevoelens?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wel dikke pech als je er na even achter komt dat je gevoel achteraf niet terecht is
Shit happens
ohja.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je ze niet draagt, waarom koop je m dan
Daarom zou ik het dus ook niet zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Shit happens
Cas heb je 29 februari iets te doen? Zo niet trouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik binnen een jaar zou willen trouwen moet ik maar weer op zoek naar een andere vent
Ik haat daten
Uitsloverquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een nieuwe jas nodig, de vorige is te smal geworden
Iemand tips?
Is dat Joysa?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo schatjes van me.
[ afbeelding ]
helaas, ik moet werken. Misschien over 4 jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cas heb je 29 februari iets te doen? Zo niet trouwen?
Ik had het over le... euhm!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja voor mijn kookkunsten zul je toch naar amsterdam moeten
Ohw ging het over houden vanquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar boeie, maakt toch niet uit dat je dat verkeerd ingeschat hebt? Alsof je dan gaat denken ''kut, had ik maar niet gezegd dat ik van haar hou, de kut hoer''
Nee dat denk je niet...
hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
helaas, ik moet werken. Misschien over 4 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |