springen met een gebroken been.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spring op Heloef. Twee vliegen in 1 klap
ik ben ook bezetquote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, zijn ze niet bezet, dan is het dat wel
Vereist deze situatie meer updates, dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Hij vindt het luchtje lekkertot zover deze korte update.
Over 5 minuten verteld ze dat ze gebatst heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vereist deze situatie meer updates, dan?
net 2 dagen langer dan een maandjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat leuk
Hoe lang hebben jullie al wat?
Pfoew, neukpartij van 5 minuten. Ben ik even jaloers...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over 5 minuten verteld ze dat ze gebatst heeft
Dan zou ze er niet echt de tijd voor nemen. Zonde van dat luchtje.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De keiharde bedankseks.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vereist deze situatie meer updates, dan?
Vluggertje tussendoorquote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Pfoew, neukpartij van 5 minuten. Ben ik even jaloers...
Dat hoeft toch ook niet iedere keer?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan zou ze er niet echt de tijd voor nemen. Zonde van dat luchtje.
5 minuten?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uitsloverquote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet eens binnen 5 minuten hoe hard ik ook probeer
iemand kwam wel binnen 5 minuten klaar, dunno whyquote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo schatjes van me.
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik heb dat wel eens gedacht. Maar toen zij het niet bleek te denken was dat gauw over. Dus ja...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer kun je eigenlijk oprecht zeggen dat je van iemand houdt, volgens jullie?
Dan niet als je dat niet wilquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo schatjes van me.
[ afbeelding ]
Ik kan het welquote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
geilquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef stefanhaan het volgende:
Zo schatjes van me.
[ afbeelding ]
Seks met een dode om het nog 1 keer gedaan te hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elke reden voor seks is een goede.
Als het andersom ook eens werkte, dan had ik het al vaak kunnen hebben, met wat ik allemaal voor allerlei dames gedaan hebquote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elke reden voor seks is een goede.
Als je het ook voelt. Niet zonder iemand kan.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wanneer kun je eigenlijk oprecht zeggen dat je van iemand houdt, volgens jullie?
daar gaat toch zeker wel een jaar of wat overheen. minimaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Niet overdrijven. Ik ben weer weg.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Seks met een dode om het nog 1 keer gedaan te hebben?
Als je volwassen bent en een flauw idee hebt wat dat inhoudt en als je het voelt...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
als je echt verliefd bent kun je ook denken van diegene te houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het ook voelt. Niet zonder iemand kan.
En iedere keer weer neem je je voor om er de volgende keer níet in te trappen. En tochquote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het andersom ook eens werkte, dan had ik het al vaak kunnen hebben, met wat ik allemaal voor allerlei dames gedaan heb
als je het echt voelt en veel aan hem denktquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Jij zei iedere reden...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik ben weer weg.
neuk ze.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik ben weer weg.
Zou het dan wel lukken als ik gewoon keihard ga zeggen dat ik ze NIET ga helpen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En iedere keer weer neem je je voor om er de volgende keer níet in te trappen. En toch
Hoiquote:
niet meer doen dan. je wilt geen schoothondje zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het andersom ook eens werkte, dan had ik het al vaak kunnen hebben, met wat ik allemaal voor allerlei dames gedaan heb
Er zijn ook mensen die na een jaar al trouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
daar gaat toch zeker wel een jaar of wat overheen. minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |