Hij heeft wel een goede muzieksmaak hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is vaak ook verdeeld tussen mannen en vrouwen.
Vorig jaar heb ik hem irl gezien bij een concert. Hij zat schuin voor me.. daarvoor stond de zanger tom mcrae. Was geweldige avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hier hetzelfde, veel te gladjes, ik hou ervan als er iets niet klopt bij een man, dat ie net iets loenst, of flaporen of zoiets haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
nee sorry
kan echt geen stijfje krijgen van jan
2 rondequote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt abonormaal rustig? Dat is toeval... gisteren was het heel druk...
dat bandje is echt om te janken, thumbs down voor de samensteller. Kan Sirolf daar niet eens wat aan doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Dit soort muziek/lyrics krijgt dus echt een duimpje omlaag van mij.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede muzieksmaak hoorJa, dat heeft hij zeker. Z'n goeiemorgenmuziekjes zijn ook vaak leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
hij lacht altijd zo raarr..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, veel te gladjes, ik hou ervan als er iets niet klopt bij een man, dat ie net iets loenst, of flaporen of zoiets haha.
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:59:17Wat er nou toch weer die brievenbus binnenkomt! http://t.co/ICHW0gk2 reageer retweet
Ik vind hem ook niet leuk en ik ben geen manquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is vaak ook verdeeld tussen mannen en vrouwen.
Vorig jaar heb ik hem irl gezien bij een concert. Hij zat schuin voor me.. daarvoor stond de zanger tom mcrae. Was geweldige avond.
Jan Kooijman is er, dus ik kijk dartsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Is dit serieus SR chat? Vergeleken met vorig jaar is dit echt abnormaal
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:59:17Wat er nou toch weer die brievenbus binnenkomt! http://t.co/ICHW0gk2 reageer retweet
Baasquote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jan Kooijman is er, dus ik kijk darts
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Dat is ook niet gezellig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jan Kooijman is er, dus ik kijk darts
dat kapsel? af en toe zit het anders.. he .. ff zoeken!!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat kapsel daar klopt ook niks van gvd
Daarom ook "vaak" en niet "altijd"..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk en ik ben geen man
Ja maar meestal zoals nuquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat kapsel? af en toe zit het anders.. he .. ff zoeken!!
OK ik denk wat langzamer nu, zit aan de wijnquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom ook "vaak" en niet "altijd"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |