Dazzled Kid.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Wie gaat optreden? Ik verstond het niet.
Heb ik ook. Vooral van die bekende mensen die niets gepresteerd hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik krijg sowieso de kriebels van mensen die bekende mensen op een voetstuk zetten, alsof ze 'meer' zijn
Dazzled Kid aka Tjeerd Bomhof van Voicstquote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Wie gaat optreden? Ik verstond het niet.
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik krijg sowieso de kriebels van mensen die bekende mensen op een voetstuk zetten, alsof ze 'meer' zijn
Dat ben ik het wel met je eens... ik vind ze zeker niet "meer" omdat ze bekend zijn...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Ik zou ze schoppenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.
of bij de wc's opstap.. !quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sommige denken wel dat ze meer zijn en proberen voor te dringen bij de groenteman ed.
geer mag van 2 tot 6 .. ik ga dat gewoon opnemen..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
coen met jan kooijman..
dan kan ik mooi wat anders gaan doen
Oh ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
coen met jan kooijman..
dan kan ik mooi wat anders gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |