quote:Op donderdag 22 december 2011 18:43 schreef Stokstaart het volgende:
een vraagje, kun je meerdere Steam-accounts op 1 pc gebruiken zonder problemen?
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3quote:Op donderdag 22 december 2011 18:52 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, dan is het gewoon een kwestie van gebruiker wisselen.
Waarom zou je?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dank je wel, dan maak ik ff een nieuwe account aan voor MW3
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegevenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef FS1986NL het volgende:
Mass Effect 1 en 2 ga ik zeker weten kopen, dan nog Limbo omdat ik toch wel nieuwsgierig ben ernaar.
Voor de rest zie ik niks interessants meer.
Thanx voor je reactie!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Marnixos het volgende:
[..]
LIMBO is 5 uurtjes speelplezier. Ik ben zelf niet zo'n platform fan dus had ik het na een uurtje al opgegeven![]()
Mass Effect is natuurlijk wel vet
het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg die vreselijke Defence Grid achiev maar niet voor elkaar, nu al 80x geprobeerd
Simpollll!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ga niet cheatenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er stond toch een filmpje hier? Als je die exact volgt lukt het ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |