Als je in plaats van artiesten te beoordelen op singles, ze eens gaat beoordelen op albums.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja bedoelt zeker The Remedy. Dat is het enige leuke nummer van Mraz.
0% Interest, Bright Eyes, All Dialed In, Happy Endings.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Wordplay, If it kills me, Geek in the pink
dat is de allereerst mama appelsap. luistert dat ene nummer van Michael Jackson maar, die met mamasé mamasa mamacusaquote:
ja sorry het spreekt me niet genoeg aan om een album van te beluisterenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je in plaats van artiesten te beoordelen op singles, ze eens gaat beoordelen op albums.
[..]
0% Interest, Bright Eyes, All Dialed In, Happy Endings.
Niks thequote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
rumor has it![]()
Of die van Rihanna. Please don't Stop the Music.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de allereerst mama appelsap. luistert dat ene nummer van Michael Jackson maar, die met mamasé mamasa mamacusa
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]![]()
Dat moet toch het nummer worden komende verkiezingen
Wanna be startin' something.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of die van Rihanna. Please don't Stop the Music.
Die van Michael Jackson ontschiet me de titel even, track 1 van Thriller iig.
Your loss.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
ja sorry het spreekt me niet genoeg aan om een album van te beluisteren
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef alors het volgende:
waar is dat plaatje nou? ik moet daar altijd om lachen
UIteraard. ook nog eens de beste MJ.quote:
geen spijt van het luisteren van een album van Jason Mraz? mmmmmquote:Op donderdag 22 december 2011 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Your loss.
Probeer het eens. Je zult er geen spijt van krijgen, in ieder geval.
Ja, dat snap ik DUH! maar hij zegt de hele tijd 'mama appelsap betaald ¤50'quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de allereerst mama appelsap. luistert dat ene nummer van Michael Jackson maar, die met mamasé mamasa mamacusa
onzin, wellicht alleen op dit moment.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Het bewijs dat die playlist vast ligt.
Zoiets spreken ze natuurlijk gewoon even af. Betekent niet dat dat met alles zo is.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Het bewijs dat die playlist vast ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |