SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klinkerbotsing op 22-12-2011 18:52:26 ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grappenmaker. Maar ik heb nog niks Beach. Wel een kaartje van mijn broertje..
Klinky!! Heb je de tickets al geboekt?quote:
Volgende keer beterquote:
Joahhh! We gaan zondagavond (jammer dat het avond is ja) tot drie januari!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinky!! Heb je de tickets al geboekt?
Ik ben een eckte fokker eh? Als er wifi is zal ik er zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo lang geen KB, doet me wel een beetje pijn..
Daar krijg ik een stijfje van.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een eckte fokker eh? Als er wifi is zal ik er zijn.Zo nu en dan.
oorstaafje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar krijg ik een stijfje van.
Dan nog, ik zie je bijna een maand niet in persoon.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben een eckte fokker eh? Als er wifi is zal ik er zijn.Zo nu en dan.
Daarom wilde ik vorige week graag daten met je.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan nog, ik zie je bijna een maand niet in persoon..
Wie?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ter compensatie maar andere FOK!kers daten..
Niet Jan hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ter compensatie maar andere FOK!kers daten..
Tofquote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Joahhh! We gaan zondagavond (jammer dat het avond is ja) tot drie januari!Ben echt benieuwd hoe oud en nieuw daar is! Op tv zie ik altijd London Eye met vuurwerk en alles
Zeker, die Engelsen kunnen wel goed feesten heb ik gehoord. Jaa, gekkenhuis!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
TofVriend van mij heeft vorig jaar NYE in Londen gevierd.. lijkt me erg vet
Maar nu ga ik ook NYE met Engelsen vieren, voelt toch beetje hetzelfde
Maar je gaat tweede kerstdag dus ook al in Engeland vieren..
En gewoon anderhalve week op vakantie
Okan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, moet nog mensen vinden.
Waarom zou ikquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet gelijk jaloers worden hoor..
Ik ga 6 dagen naar Portugal. En dat worden 6 zware dagen.. Scheelt wel dat we nu niet gaan surfen, dus kunnen we overdag mooi slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker, die Engelsen kunnen wel goed feesten heb ik gehoord. Jaa, gekkenhuis!Heb zin om te gaan winkelen enzo.
Hopelijk slaag ik! Anderhalve week, best lang inderdaad
![]()
Daarna weer thug life hebben. Hoe lang ging jij ook alweer naar Portugal?
Girllll take your pillzquote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even paar dingen die ik moet vermelden:
Ik heb deze week 2 ovchipkaarten gevonden, totaal saldo van 60 euro
Ik moet nog boodschappen doen
Ik voel een hoofdpijn opkomen
Wat.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak wil je meeten op voorwaarde dat de plastic kat ook mee mag
ALLES! is daar prachtig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga 6 dagen naar Portugal. En dat worden 6 zware dagen.. Scheelt wel dat we nu niet gaan surfen, dus kunnen we overdag mooi slapen![]()
Denk dat het wel weer uitverkoop is in EngelandSELFRIDGES & CO!!!
En al die andere prachtige winkels
Hoesoquote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef HappyBob het volgende:
Zaterdag allemaal om 20:00 uur RTL4 kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ergens ook nog een lijstje liggen met allemaal musea die ik in Londen nog wil bezoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ALLES! is daar prachtig.
Ik wil sowieso naar een Musical en de musea die ik afgelopen jaren niet heb kunnen bezoeken komen ook aan de beurt.
En jeetje jeetje, feestbeest jij hoor !
Kun je mij misschien zienquote:
All you need is love kerstspecialquote:
Nee dankjequote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef HappyBob het volgende:
Zaterdag allemaal om 20:00 uur RTL4 kijken
Allemaal liefde daar te vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ben jij daar heen geweeeeeest? Naar All you need is love?![]()
![]()
![]()
Dan vreet je jezelf toch op van frustratie, ergernis en kotsneigingen? BAH!
Weg broederliefde..quote:
Jammer jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou graag willen mijn waarde broedermaar dan heb ik familieverplichtingen
Je kunt het navragen bij Jan, Klinky en Cosje. Foto's staan op Facebookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
Bobo af en toe vraag ik me af of je het echt meent
Ga op vakantie bij Janquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wou dat ik ook op vakantie kon, al was het maar voor een dag.
Voor jou alleen al ga ik dat kijkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer jammerRtlgemist.nl voor al je problemen
[..]
Je kunt het navragen bij Jan, Klinky en Cosje. Foto's staan op Facebook
Denk niet dat Beach dat bedoelt.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer jammerRtlgemist.nl voor al je problemen
[..]
Je kunt het navragen bij Jan, Klinky en Cosje. Foto's staan op Facebook
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor jou alleen al ga ik dat kijken
En ja Beach ik heb het gezien.. hij was er echten heeft adoratie voor Robert ten Brink nu
Wat bedoelt hij dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat Beach dat bedoelt..
Ja hequote:
Of je draagt een uitstervend diersoort bij jequote:Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had net jeuk bij mijn ballen, heb ik nu een SOA?
nee je hebt je balhaar geschoren en dat groeit weer aanquote:Op donderdag 22 december 2011 20:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had net jeuk bij mijn ballen, heb ik nu een SOA?
Scheer jij je wel eens?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee je hebt je balhaar geschoren en dat groeit weer aan
zn baard scheert zich dan ook niet sklquote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou, zijn baard zegt van niet
k dacht een surferquote:
Vroeger was ik een surfer die trimt. Nu ben ik een trimmer die surftquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zn baard scheert zich dan ook niet skli
[..]
k dacht een surfer
M'n eigen haartjesquote:
Geef er een aan janquote:
Hoe was de operatie?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger was ik een surfer die trimt. Nu ben ik een trimmer die surft
Pijnlijk, maar was 't zeker allemaal waard. Ik zat gewoon in het verkeerde lichaam.quote:
NICE!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks! Ik heb een nieuwe jas en hij is warm joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |