Mwaoh, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef TheArt het volgende:
Pure incest daar bij die docenten op school
Stiefschoonmoeder he, beter luisteren!quote:
Alsof ik dat ga onthouden, ik onthoud alleen het geboortejaar want dat verandert tenminste niet ieder jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Karina het volgende:
Hij moet nadenken over hoe oud zijn vrouw is
Uitslag is pas zaterdagavond...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Swomp het volgende:
Morgenavond ben ik wokken, geen SR uitslag voor mij dus
Sja... Denk maar neit dat het probleem opgelost gaat worden, nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Misschien kunnen ze beter condooms uitdelen of steriliseren na 2 kinderen ofzo
Wat een opluchting zal dat zijn!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslag is pas zaterdagavond...
Was er idd al achter gekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslag is pas zaterdagavond...
Ja, ik las het... had nog niet teruggelezen.quote:
Top SR. Veel leukere lijstquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Over lijst der lijsten gesproken... Weet iemand wanneer de Top 2000 begint?
Shut the fuck up. Met je Bohemian Rhapsodyquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Over lijst der lijsten gesproken... Weet iemand wanneer de Top 2000 begint?
Ja dom wicht. OH NOES DALIJK KIJKT PAPA!!!11quote:Op donderdag 22 december 2011 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Haha, dat meisje snel d'r sigaret verstoppen toen ze in beeld kwam, daarna nog een shot dat ze er aan staat te lurken. Moet je maar niet stiekem roken hè...
pics?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:29 schreef alors het volgende:
is dat die blonde ex spanga? omnomnom
De rest hoort niks, omdat die boxen blijkbaar zo zacht staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:31 schreef Qunix het volgende:
Nou nou... Alleen de eerste (en nu ook de 2e) rijen springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |