Hopelijk meer... Want ik heb veel uiteenlopende muzieksoorten gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Hoeveel tracks zullen er dit jaar in de top Serious Reqest staan? De lijst der lijsten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Na SR of tijdens de laatste dag geloof ik...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Over lijst der lijsten gesproken... Weet iemand wanneer de Top 2000 begint?
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
http://top2011.radio2.nl/quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Mwaoh, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:54 schreef TheArt het volgende:
Pure incest daar bij die docenten op school
Stiefschoonmoeder he, beter luisteren!quote:
Alsof ik dat ga onthouden, ik onthoud alleen het geboortejaar want dat verandert tenminste niet ieder jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Karina het volgende:
Hij moet nadenken over hoe oud zijn vrouw is
Uitslag is pas zaterdagavond...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Swomp het volgende:
Morgenavond ben ik wokken, geen SR uitslag voor mij dus
Sja... Denk maar neit dat het probleem opgelost gaat worden, nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Misschien kunnen ze beter condooms uitdelen of steriliseren na 2 kinderen ofzo
Wat een opluchting zal dat zijn!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslag is pas zaterdagavond...
Was er idd al achter gekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslag is pas zaterdagavond...
Ja, ik las het... had nog niet teruggelezen.quote:
Top SR. Veel leukere lijstquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |