http://www.at5.nl/artikelen/73568/excuses-fan-aanklacht-estebanquote:De Ajax-fan die woensdag AZ-keeper Esteban belaagde, wil nadrukkelijk zijn excuses aanbieden aan de doelman.
Dat zei de advocaat van de 19-jarige man donderdag in tv-programma Nieuwsuur. De fan noemt zijn actie een 'domme daad' en hoopt dat alleen hij verantwoordelijk wordt gesteld voor wat er is gebeurd. Hij snapt de reactie van Esteban volledig.
De fan is niet van plan aangifte te doen tegen Esteban, die een paar keer op zijn belager intrapte. Dat meldde de advocaat.
AZ-doelman Alvaro Esteban doet op zijn beurt wél aangifte. Hij klaagt zijn belager aan wegens poging tot zware mishandeling. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam donderdagavond.
Ook Ajax heeft aangifte gedaan tegen de man, wegens overtreding van het eerder aan hem opgelegde stadionverbod. De man wordt zaterdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Best wel een lieve jongenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Tarado het volgende:
![]()
donderdag 22 december 2011 22:49
Excuses fan, aanklacht Esteban
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/73568/excuses-fan-aanklacht-esteban
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef snellehenk het volgende:
[..]
mensen waar ik mee wil gaan hebben geen club cards, en omdat de kaarten op naam gaan via club card, gaat dat niet werken,
nieuwe aanvragen zal ook 3 tot 4 weken in beslag nemen
haha, okee, nee leek me sowieso wel slim om me dan stil te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
er zaten wat russen vorig jaar in ons vak bij ajax - spartak moskou... Die mochten alleen niet te uitbundig juichen bij de goal... Was wel vak 119
begrijpelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TJV het volgende:
[..]
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.
DJ Norman - Crazy on the dancefloorquote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boys, ik vraag me al een tijdje af hoe dat hardstylenummer heet dat tijdens de warming-up wordt gedraaid. Weet iemand dit?
Gisteren was die wel goed te horen heerlijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:44 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
DJ Norman - Crazy on the dancefloor
Ik wil ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga erheen ja, maar je kan toch nog snel een kaart aanvragen als je het niet hebt?
Vliegtuigritten zijn niet te krijgen joh, lekker met andere ajacieden met de bus. Vak410 bus ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Ga jij met de bus of vliegtuig?
nja wat zijn de kansen dat jeveel op Old Trafford zal juichen :pquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TJV het volgende:
[..]
In het algemeen krijg je inderdaad te horen dat je je rustig moet houden. Anders word je van de tribune geplukt, en dat gebeurt nog best vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu maar hopen dat ajax door gaat.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax thuis tegen GVVV als ze doorgaan.
quote:Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Cees Vervoorn, Tonny Bruins Slot en Dick Schoenaker zijn door de leden van Ajax in de bestuursraad gestemd. Hein Blocks kreeg te weinig stemmen.
Dan ga ik denk ik de bus pakken van AFCA.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vliegtuigritten zijn niet te krijgen joh, lekker met andere ajacieden met de bus. Vak410 bus ofzoZal wel 50 piek zijn hopelijk
6, 7e komt later. 'Snel meer nieuws' aldus Parool.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er moesten toch 7 mensen gekozen worden?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Er komt vermoedelijk geen tweede stemronde voor een eventueel zesde lid van de bestuursraad. Zou statutair niet kunnen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |