Correct inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:26 schreef rotflmao het volgende:
Dat is een makkie, het is Wulumuqi in Xinjiang, China. Dat hoge gebouw rechts waar ze op de foto mee aan het bouwen zijn is trouwens al een poosje af hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef Centric het volgende:
iemand anders mag een nieuwe plaatsen!
Dat kunnen niet veel plaatsen zijn! Het heeft wel iets weg van Quitoquote:
así es !quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:14 schreef Centric het volgende:
Llaima Volcano is one of the largest and most active volcanoes in Chile. It is situated 82 km northeast of Temuco and 663 km southeast of Santiago, within the borders of Conguillío National Park.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:18 schreef quirigua het volgende:
is dat niet rockefeller center ? https://eu.ixquick-proxy.(...)075_c1f4b036c4_z.jpg
de ijsbaan : http://wirednewyork.com/i(...)center_xmas_tree.jpg
het feestgedruis op rockefeller center : http://i.dailymail.co.uk/(...)0578-885_634x450.jpg
t is immers kerstmisquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Individual het volgende:
Haha topical! Bethlehem.
Church of the Nativity.
Hint nodig denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef NokNokNou het volgende:
Hey leuk ! Ik zal er een posten voor je !
Zelf gemaakt vorig jaar Oktober ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:44 schreef quirigua het volgende:
http://esphoto980x880.mns(...)herradura_124020.jpg
Florida, en het is de naam van de plaats ook nog..quote:
Kijk .. Waarom wist ik dit ? Ik heb een eigen bedrijfje, en werk hier samen met de plaatselijke schoolquote:
waar is hier ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef NokNokNou het volgende:
[..]
Kijk .. Waarom wist ik dit ? Ik heb een eigen bedrijfje, en werk hier samen met de plaatselijke school
klopt wel ; die papagaaien waren nog een hint - fantaseer ik - "afstammeloingen" (some sort of) van die stenen vogelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef NokNokNou het volgende:
[..]
Copan, Honduras .. Of klopte het niet ?
Don't be to surequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef quirigua het volgende:
frankrijk, for sure, maar zonder hint weet k niet waar
ow, ik d8 dat vanwege die stenen bank en de stenen randen langs de grasvelden ;quote:
- - - - when Cordoban emir Abderraman II built a fortress here to defend the local population against attacks from Castile and Leon :quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef NokNokNou het volgende:
De eerste historische informatie over deze stad dateert uit de 9de eeuw ..
Correctquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
- - - - when Cordoban emir Abderraman II built a fortress here to defend the local population against attacks from Castile and Leon :
https://eu.ixquick-proxy.(...)es%2Fretirotrees.jpg
spanish latin culture![]()
Centric : thnx ; ik had in Praag gezocht en dus niet gevondenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Centric het volgende:
Dank je Skande!
quirigua: de locatie van de foto ligt binnen een straal van 400 km van Praag
De afstand tussen Praag en Bratislava is 326 km, niet 400 kmquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef quirigua het volgende:
[..]
Centric : thnx ; ik had in Praag gezocht en dus niet gevonden![]()
Nog n vraag, 400 km is wel heel ver : in welke windrichting vanuitraag moet ik dan zoeken ?
Ja en? 326 km is 'binnen een straal van 400 km', precies zoals Centric zei dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef quirigua het volgende:
[..]
De afstand tussen Praag en Bratislava is 326 km, niet 400 km
ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? 326 km is 'binnen een straal van 400 km', precies zoals Centric zei dus.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef Shispeed het volgende:
dat is het portaal van de Gutenberg Universiteit in Mainz![]()
Haha, het lijkt op zo'n gebouw uit Jungle Book waar al die apen wonen die Mowgli lastig vallen! xPquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef quirigua het volgende:
komt me heel bekend voor, en toch - - - - kan ik t niet vinden ; hint ?
warmer dan India iigquote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Dual.Flipflop het volgende:
India?? Die blauwe ster vorm ramen ik zeg Marokko!
ik vroeg om een nadere hintquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:56 schreef quirigua het volgende:
komt me heel bekend voor, en toch - - - - kan ik t niet vinden ; hint ?
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef Dual.Flipflop het volgende:
India?? Die blauwe ster vorm ramen ik zeg Marokko!
Het ging me eigenlijk meer om het op één na hoogste bouwwerk ter wereld links ervanquote:Op zondag 22 januari 2012 19:50 schreef Individual het volgende:
Tokio
Nooit geweest, maar 'gold turd' van mijn eerste zoekopdracht en 'gold sperm' de tweede en hebbes!
Het kwam me erg bekend voor, maar ik ben lastiger van je gewendquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Woolworth_Buildingquote:
Hij moest weer op gang komenquote:maar ik ben lastiger van je gewend
De nieuwe komt binnen een uur.
Die staat in Billundquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef quirigua het volgende:
[..]
madurodam formaat, leuk : http://i1.trekearth.com/photos/83982/palace.jpg
Ding, ding! We have a winnerquote:
Correct!quote:
quote:
Het is een heel iconisch en belangrijk gebouw in je eerste gok.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
USA, Californië of Florida. Maar veel verder kom ik helaas niet..
Van de zomer geweest. Onverwacht mooie stadquote:
Doet me weer aan Kopenhagen denken..quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van de zomer geweest. Onverwacht mooie stad
[ afbeelding ]
Waar?
Is niet goed maar je denkt wel aan het juiste deel van Europaquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Doet me weer aan Kopenhagen denken..
Juiste land, verkeerde stadquote:
Die opmerking ging over Alicantequote:Op maandag 6 februari 2012 09:25 schreef Fogel het volgende:
Excuses voor de vertraging.
Hier is de nieuwe:
[ afbeelding ]
PS MaJo, wat vond je zo onverwacht mooi aan Trondheim?
Ah, dacht al, zoveel is er niet te zienquote:Op maandag 6 februari 2012 10:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die opmerking ging over AlicanteLeek me een lelijke stad maar het oude centrum is heel erg mooi
Wenenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:42 schreef Skande het volgende:
Ik trek hem weer even op gang met:[ afbeelding ]
Zo ziet het er inderdaad uitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Ziet eruit als België of Zuid-Nederland
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:52 schreef Individual het volgende:
Oudenaarde
8e foto van "stadshuis Belgie" op google.
Iig wel aan het goede water en er zijn heel bekende piraten geweest (vooral bekend als je van rum houdt).quote:
dit is in ieder geval ergens in de VS, en (ik neem aan) aan een meer of een rivier, kan alleen nog niet vinden waarquote:
Deze stad bevindt zich inderdaad in de VS.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:36 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dit is in ieder geval ergens in de VS, en (ik neem aan) aan een meer of een rivier, kan alleen nog niet vinden waar
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:12 schreef Individual het volgende:
Dat is de Shard in Londen en die is bijna af.
[ afbeelding ]
Tja, mijn ervaring is dat het dan ook nog stil kan blijven...quote:Als er een tijdje niets gebeurd kan je natuurlijk altijd om een hint vragen en dan komt het weer bovenaan MyAT te staan.
Laten we verder gaan met die van Shispeed.
Oostenrijk ergens?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef Individual het volgende:
Laten we het een dagje geven en als dan niets plaats ik wel een nieuwe. (al dan niet met een herinnering)
Kennelijk hebben we nu 2 openstaande opgaves?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kennelijk is Glod niet goed![]()
[ afbeelding ]
Die foto van Shispeed is het plaatsje 'Glod'?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef Skande het volgende:
[..]
[..]
Tja, mijn ervaring is dat het dan ook nog stil kan blijven...
Stond deze nog? Die foto van "Glod" kan ik ook niet meer bekijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: Lahore, Pakistanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef uppercut het volgende:
[..]
Stond deze nog? Die foto van "Glod" kan ik ook niet meer bekijken.
Is dit wellicht Agra, India?
Lissabon, Portugal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Abloom het volgende:
[ afbeelding ]
sorry @poster hierboven, ik postte net 30 seconden te laat
Hintje misschien?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar weten als je hints nodig hebt wat deze is niet makkelijk denk ik..
Isola d'Elba?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar weten als je hints nodig hebt wat deze is niet makkelijk denk ik..
Op Mac beter te zien dan op iPhone.... Isle of Wight? Of die iets hoger ligt?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha ja op het eiland wel, niet in dat dorpje.
Zuidelijker dan de Isle of Wight, maar in hetzelfde water.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op Mac beter te zien dan op iPhone.... Isle of Wight? Of die iets hoger ligt?
Ik zal maar een hele makkelijke plaatsen. Vlag van het land en unie waar deze bijhoort staan er vast bij.quote:
Boedapest it is! Szépművészeti Múzeum.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:30 schreef Igen het volgende:
Ik gok op Boedapest, een van de twee musea aan de Hösök Tere.
Barcelona is de juiste stad! Je kunt een nieuwe opgave plaatsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:34 schreef BusterPosey het volgende:
Gebouw ver op de achtergrond heeft wel wat weg van de Agbar Tower in Barcelona?
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:41 schreef Masanga het volgende:
Lhasa, Tibet.
http://chinareis.be/images/potala-paleis.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |