quote:
Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil dat soort filmpjes niet kennen.
Laatste ken ik jaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
1 guy, 2 fish. Ook zoiets.
1 guy, 1 jar..
Gewoon een man met 2 vissen in zijn achterste.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste ken ik ja
Die eerst kan ik godzijdank niet vinden.
"Gewoon".quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een man met 2 vissen in zijn achterste.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:17 schreef KoekiMonster het volgende:
voor een homo paard moet je zoeken op google : 2guys 1 horse.
Ja ik ook. En ik zag Galadrielquote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg toch eigenlijk wel een beetje sentimenterig kippenvel hiervan weer
Jaaaaa, die zit ook best wel flink in dat boek voor zover ik me nog kan herinnerenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ik zag Galadriel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver, dat zo'n serie als true blood je dan toch kan raken he![]()
.
Over een jaar pas geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer komt The Hobbit uit? Ik wil heen..
Verdieping kan ook een hele verlichting zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voor mij het jaar van verlichting.
Het was nog briljanter geweest als het een homo-affaire was waarvoor ze haar huwelijk op het spel had gezetquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Steve het volgende:
Gay community apologizes to Amy Koch for ruining her marriage.
central studios in utrecht.quote:
Ontzettend leuk maar ook ik heb mijn grenzenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leuk om daar te gaan flyeren ?
Er zit dan ook een nouwkeurigheids graad bijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grindr is zo wonderlijk. Vanmiddag bij de tramhalte, opeens iemand 6 meter bij me vandaan. Dus ik kijken, niemand die er op leek. Toen stapte ik in de tram, iemand anders 2 meter. Ook niemand die er op leek.
En nu praat ik met iemand over de Nederlandse taal.. Ik had toch meer 'zullen we afspreken vanavond?' verwacht.
Klopt, er werd een enorme hype mee gemaakt en die snapte ik niet zozeer...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, van dat video games nummer toch?
Vind je dat ook TV?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Zij wordt toch ook met name gehyped omdat het zo'n lekker wijf is?
O vandaar dat ik r niet ken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Zij wordt toch ook met name gehyped omdat het zo'n lekker wijf is?
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik denk dat ik maar weer hetero wordt
Dan ben je hier ook niet meer welkomquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik denk dat ik maar weer hetero wordt
Kathy Griffin over Grindr.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grindr is zo wonderlijk. Vanmiddag bij de tramhalte, opeens iemand 6 meter bij me vandaan. Dus ik kijken, niemand die er op leek. Toen stapte ik in de tram, iemand anders 2 meter. Ook niemand die er op leek.
En nu praat ik met iemand over de Nederlandse taal.. Ik had toch meer 'zullen we afspreken vanavond?' verwacht.
Jij doet je best. Meer kan jij niet doen toch? Jij staat open voor de dialoog. Als je vader dat niet is valt jou straks niets meer te verwijten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit alleen maar te janken omdat ik met Yvo naar m'n ouders ga en de laatste keren dat ik t met pap over mij/homo's had t uitmonde in knallende ruzies.
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Yvo is een grote jongen, maar vooral een lieve jongen. Hij zorgt wel voor zichzelf en zo nodig voor jou. Maak je geen zonder om je vader, het is 2 tegen 1.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit alleen maar te janken omdat ik met Yvo naar m'n ouders ga en de laatste keren dat ik t met pap over mij/homo's had t uitmonde in knallende ruzies.
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Hai homoooooquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Peter het volgende:
Het IS nog niet eens drama en je maakt er al een drama van?
Jij bent ook een zeikerd eigenlijk of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Peter het volgende:
Het IS nog niet eens drama en je maakt er al een drama van?
Soms wel jahquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent ook een zeikerd eigenlijk of niet?
Rustig aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Top! Je bent in trek!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik was gister in een piano homobor en ik had sjansVan drie mannen! En ze waren niet oud en wanhopig.
Eentje leek op SAJ (uit de serie), die was een oud-collega van iemand met wie ik was en hij ging zich voorstellen: "Hey, ik ben Jay, jij bent cute"
Feels good.
Ik zei gewoon dank je... wist ook niet zo goed wat ik ermee aan moest verderquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe je goed, Wonderer! Mij zou je met zo'n openingszin wel een beetje op kunnen vegen, maar na een compliment sta ik sowieso niet echt meer voor mezelf in
.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dank je... wist ook niet zo goed wat ik ermee aan moest verder
Dat dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind complimentjes krijgen vaak een beetje ongemakkelijk..
.
Dat herken ik ook, dat ze het doen om een reden en het niet echt menen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
Een klein deel van me denkt dan wel "ja, ligt het nou gewoon aan mijn leeftijd of zijn ze dronken of wat" maar ik neem het maar gewoon ter kennisgeving aan of zo..
Geven is makkelijker ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dus. Complimentjes geven is trouwens ook niet zo makkelijk
, vooral niet als je ze echt meent
.
Die kerel vond ook dat ik nog niet naar huis hoefde en alles...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat herken ik ook, dat ze het doen om een reden en het niet echt menen ofzo.
Leuk ventje wel ja. Enorme orenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Baby.. (De leuke tijden, de nadelen hoef ik niet.
.)
Ach die kun je vastnaaien. Kijk maar naar de mijnequote:
Ik héb bij mijn oren een klein stukje kraakbeen niet...quote:
Ewquote:
Heb je die jongen van gay.nl gedatet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hihi, misschien heb ik binnenkort een relatie!
Eh ja? Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef Waxxer het volgende:
Bartjebart!Jij had toch een kerstboombert?!
Misschien omdat je zwartenpietenbert een beetje buiten het Sinterklaasseizoen valtquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je die jongen van gay.nl gedatet?
Nee, die heeft geen interesse in me, helaas. Eergisteren heb ik iemand toegevoegd die ik nog veel leuker vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Met die ene dude die je een paar dagen geleden pas op msn gekregen hebt?
3x daten is bij 20- toch al een relatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je 'm eerst leren kennen voordat je in relatietermen gaat denken.
Nou, dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je 'm eerst leren kennen voordat je in relatietermen gaat denken.
Nee, er is een echte klikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij heeft ie 'm nog 0 keer gedate.
Ja, een muisklikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, er is een echte klik!
Doen! Dan kan je meteen zien of ie echt zo leuk is, en of hij jou ook wel leuk vindtquote:Relatieik overdrijf altijd vreselijk. En hij heeft het zelf voorgesteld om een keer te gaan meeten.
Mijn allereerste date ooit was zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook wel gehad dat ik iemand op internet sprak en diegene echt helemaal leuk vond, om hem vervolgens in het echt te zien en het na een uurtje wel weer gezien had.. Maar ook het tegenovergestelde kan gebeuren.
Verder zei hij eigenlijk niets...quote:Godverdomme ik ben verliefd
tis een lang weekend, werk nou mee met wat vermaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Weet niet waar het vandaan komt, maar ik voel echt iets voor hemquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:50 schreef Steve het volgende:
Ach dat je een verliefderig gevoel hebt oké (al vind ik 1 chat daar ook wel wat weinig voor), maar dan al over een relatie hebben...
Sinterklaas is altijd hipquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien omdat je zwartenpietenbert een beetje buiten het Sinterklaasseizoen valt.
Ik vond 't enorm onwennig en je zag m'n vader hem echt onderzoekend aankijken. In 't begin vielen er steeds stiltes. maar uiteindelijk heb ik m'n vader op 1 avond al meer tegen Yvo horen zeggen dan in 3 jaar tegen Tim. Tja. Ti's een echte vent hequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:13 schreef Steve het volgende:
Is het gister een beetje goed gegaan Angel?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een muisklik. Dat is geen klik in het echt
.
Een klik online is niet hetzelfde als in klik in real life.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, er is een echte klik!
Nou, dat zal ook wel goed gaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 't enorm onwennig en je zag m'n vader hem echt onderzoekend aankijken. In 't begin vielen er steeds stiltes. maar uiteindelijk heb ik m'n vader op 1 avond al meer tegen Yvo horen zeggen dan in 3 jaar tegen Tim. Tja. Ti's een echte vent he
Dus het viel mee. Heeeeeeeeeeeeeeel kort is nog even het "probleem"ter sprake gekomen toen pap net de kamer uitging en mam zei Volgens mij vindt ie 't inmiddels ook minder erg dan vroeger", maar verder is het onderwerp homo of acceptatie gelukkig niet ter sprake gekomen. En geen ruzie.
Nou maandag aar zijn ouders... incl zijn broer die het niet zo ziet zitten.
Fijn he, Kerst.
Ik denk dat de meesten hier het wel wetenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een klik online is niet hetzelfde als in klik in real life.
Trust me, I know. Of moet ik zeggen "Confía en mí. Lo sé."
Ja dat lijkt me ook wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat zal ook wel goed gaan. Kan me die stress alleen best goed voorstellen (omg, de dag dat ik iemand hier mee naar huis neem wordt ook awkward
).
Ja, stel je voor dat ie op een ander continent woontquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef De_Directeur het volgende:
Nah, zolang met iemand muisklikt op minder dan 2 uur reizen met de trein valt het nog mee, want dan kun je nog makkelijk testen of het in het echt ook klikt.
quote:
Dat viel zo te horen nog wel enigszins mee dus, gelukkig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 't enorm onwennig en je zag m'n vader hem echt onderzoekend aankijken. In 't begin vielen er steeds stiltes. maar uiteindelijk heb ik m'n vader op 1 avond al meer tegen Yvo horen zeggen dan in 3 jaar tegen Tim. Tja. Ti's een echte vent he
Dus het viel mee. Heeeeeeeeeeeeeeel kort is nog even het "probleem"ter sprake gekomen toen pap net de kamer uitging en mam zei Volgens mij vindt ie 't inmiddels ook minder erg dan vroeger", maar verder is het onderwerp homo of acceptatie gelukkig niet ter sprake gekomen. En geen ruzie.
Fijn he, Kerst.
Fijn dat het aardig goed is gegaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Geen idee. Vast ergens in 2012quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel jaDat is het sowieso wel vaak, hetero of homo.
Maar de allereerste... oeiiiii!
Wanneer gaat het heuglijke feit plaatsvinden?
Ach, komt vast wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn he, Kerst.
Ik neem echt nooit vrienden mee naar mijn ouders. Ook nooit graag gedaan. Ikzelf ben wel altijd heel goed bij ouders van anderenquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat viel zo te horen nog wel enigszins mee dus, gelukkig.. Zijn ouders waren er wel oké mee toch? Dat is iig al iets. En eerste ontmoetingen met ouders zijn (vind ik) áltijd awkward. Ik vind gewoon vrienden voorstellen af en toe al een beetje awkward.
.
Z'n moeder wel. Z'n vader zegt niet veel, maar dat is blijkbaar nooit een prater. Die zegt wel "De de groeten aan Stephan" als Yvo weggaat, en dat vind ik dan voor een non-prater al wel een teken dat ie er niet zo mee zit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat viel zo te horen nog wel enigszins mee dus, gelukkig.. Zijn ouders waren er wel oké mee toch? Dat is iig al iets. En eerste ontmoetingen met ouders zijn (vind ik) áltijd awkward. Ik vind gewoon vrienden voorstellen af en toe al een beetje awkward.
.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Fijn dat het aardig goed is gegaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het idd heel anders verwacht. De laatste keer dat ik een jongen voorstelde thuis sprak m'n vader 3 maanden niet meer met me en lag hun huwelijk op de klippen daardoor. The only way was up, denk ik dna maar
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jemig zegquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het idd heel anders verwacht. De laatste keer dat ik een jongen voorstelde thuis sprak m'n vader 3 maanden niet meer met me en lag hun huwelijk op de klippen daardoor. The only way was up, denk ik dna maar
Het is al fijn om te weten dat er zeker 1 iemand bij is (de moeder) die er niet zo'n moeite mee heeft. Dat geeft toch steun ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n moeder wel. Z'n vader zegt niet veel, maar dat is blijkbaar nooit een prater. Die zegt wel "De de groeten aan Stephan" als Yvo weggaat, en dat vind ik dan voor een non-prater al wel een teken dat ie er niet zo mee zit.
Yvo had z'n moeder aan de telefoon vanochtend en ze zei tegen hem "Zeg maar dat ie zich niet zenuwachtig moet maken, ook niet om René" (dat is de broer die moeilijk doet en t niet begrijpt) dus dat was wel schattig. Ik ben gewoon een beetje benieuwd wat ie gaat doen/zeggen. Of dat heel ongemakkelijk gaat worden.
En verder is het idd altijd wel een beetje aftasten en zo. Ik ben nooit zo'n held in nieuwe mensen ontmoeten
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat geeft een goeie indruk..
"Ja hij durft niet".
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik gisteravond niet zo zag zitten?quote:
Het komt wel goed Ang3ltjequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik stond gister wel echt als een dramatisch kind voor de achterdeur van Yvo te huilen "Poepie ik wil echt niiiieeeeet
" ......
Ik heb verder wel lieve ouders hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil je bijna echt mijn ouders geven, Ang3l. Prepare to be smothered
.
*slurp* Thanksquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het komt wel goed Ang3ltje
[ afbeelding ]
Het kan met een vorm van gezichtsverlies te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Vlarp het volgende:
Mja, als ik dat zo lees dan snap ik dus ook echt niet waarom ouders het er zó moeilijk mee kunnen hebben. War dat betreft heb ik ook gewoon geluk gehad met m'n ouders, en dan vooral met m'n moeder.
Ik wilde roepen klein dorp", maar we komen uit dezelfde gemeentequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:48 schreef Steve het volgende:
Als ik zulke verhalen hoor bedenk ik me dat ik wat dat betreft toch wel veel geluk heb met mijn ouders, die toch meer van het type 'als 'ie maar gelukkig is' zijn.
Mja, ik kom ook uit een klein dorp, daar heeft het toch echt niet mee te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde roepen klein dorp", maar we komen uit dezelfde gemeente
Waarom niet? Het kan wel een factor zijn voor een groot deel van de inwoners, maar dat wil niet zeggen dat iedereen in zo'n dorp daar zo over denkt natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik kom ook uit een klein dorp, daar heeft het toch echt niet mee te maken.
Ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het op zich ook nooit over die dingen met mijn ouders, maar niet omdat het dan ruzie en schreeuwen wordt, maar gewoon omdat we het er nooit over hebben. Dus als het er dan een keer over gaat, dan is het voor mijn gevoel meteen zo'n heel item dat dan helemaal besproken moet worden, of waar dan steeds maar naar gevraagd wordt.
Ja hier ook. En daar heb ik het best mee getroffen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde..
Ik voel me er zelf gewoon niet zo gemakkelijk bij, er wordt hier nooit over gesproken. Maar áls het er ooit over gaat, zijn ze wel blij voor me..
Ze hebben al foto's gezienquote:
Hebben ze jou goedgekeurd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:54 schreef Steve het volgende:
Ik heb een van Eriks zussen ontmoet..
Zij worden ook ouder en misschien daardoor milder, mijn vader merkte naarmate hij ouder werd dat hij mij niet voorgoed kwijt wildequote:Op zaterdag 24 december 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb verder wel lieve ouders hoorOp het gay-ding na. Maar blijkbaar is dat niet zo'n enorm ding meer. Kan ook gewoon in mijn hoofd zitten nu nog.
Ik ben gewend het er NIET over te kunnen hebben (vandaar dat ik t elders er zo vaak over heb) en om al mijn zaken voor me te houden. Waar ik heen ga, met wie, wie ik leuk vind, waar ik op val. Dat soort dingen kon ik gewoon niet bespreken want dan was t schreeuwen. Dus ik loog en verzon alles bij elkaar en de rest hield ik voor me.
Als je dat jarenlang doet dan is de band met je ouders ook gewoon eentje van "Ja leuke mensen, oppervlakkig gezellig, maar een hele hechte band is er niet". En dat is oke, voor mij. Beter dan janken en schreeuwen. Met m'n moeder begint die langzaam beter te worden, maar zodra zij vroeg "Is er al iemand voor je?" dan klap ik gewoonweg finaal dicht. Ik kan dat niet meer na al die tijd.
Dus wie weet zat dat hele "Mijn vader gaat schelden en schreeuwen" beeld wel in m'n hoofd en is na 10 jaar de storm inmiddels wel gaan liggen. In mijn hoofd woedt ie echter nog, ik ken niks anders.
Was ik er bij dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef Steve het volgende:
Of ze hebben Erik later gevraagd wie die vreemde kerel op het station was, dat kan ook..
Klacht indienen? Ik heb het niet gezien maar ik ga denk ik eens een mailtje sturen. Wat een idiotie...quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Steve het volgende:
EenVandaag, een item over weigerambtenaren, waar ze een oud-organisator van de GayPride interviewen. Wat laten ze zien? Twee in leer gestoken mannen die heftig aan het tongen zijn, en inzoomen op de behaarde billen van de ene man.
*zucht*.
Ik negeer homo-media. Sorry, ik ben er zo klaar mee. Dit helpt nie-hietquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Steve het volgende:
EenVandaag, een item over weigerambtenaren, waar ze een oud-organisator van de GayPride interviewen. Wat laten ze zien? Twee in leer gestoken mannen die heftig aan het tongen zijn, en inzoomen op de behaarde billen van de ene man.
*zucht*.
Een klacht van 1 individu nemen ze niet serieus. Je kan beter dan Gay.nl ofzo er van overtuigen om hier over te berichten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef De_Directeur het volgende:
Een klacht bij het commisariaat voor de media, tegen het stelselmatig stigmatiseren van homo's? Misschien wel een aardig idee. Want waarom twee leernichten en niet onze minister van financiën?
Maar nu moet dat ook verboden worden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Steve het volgende:
*zucht*.
"Wij van [HOMO]..."quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef De_Directeur het volgende:
Of een open brief in de krant, ondertekend door een grote groep.
Nauwelijks iets van meegekregenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Serious Request is over iets meer dan een uurtje afgelopen.
Het is meestal gewoon de simpelste manier om een punt over te brengen, helaas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel een mailtje gestuurd naar de redactie, maar een "petitie" is natuurlijk ook een goed idee. Het gaat me er vooral om dat de mediamakers zich bewust worden van de schade die ze aanrichten, want volgens mij staan ze daar niet echt bij stil.
Als je nagaat dat er veel homo's werken in "Hilversum" vind ik het wel raar dat het nog steeds zo vaak gebeurt. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat de "creativiteit" voorgaat of zo...
Dus je hebt ook niet gedoneerd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nauwelijks iets van meegekregen.
Sinds wanneer ben jij zo'n taalpurist?quote:
Zucht. Dat is toch echt gewoon indoctrinatie eigenlijk zo onderhand?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:12 schreef Steve het volgende:
*zucht*.
Nou, dat ben ik best al lang hoor. Niet dat ik zelf helemaal foutloos schrijf enzo. Maar toch, idee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n taalpurist?
Ik juich het alleen maar toequote:Op zaterdag 24 december 2011 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik best al lang hoor. Niet dat ik zelf helemaal foutloos schrijf enzo. Maar toch, idee.
En nog zo veel meer. Helaas is het onmogelijk om iedereen op te voeden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:02 schreef Vlarp het volgende:
En "wat zullen we vanavond is gaan doen?"
Thnxquote:
Ik stoor me echt zo aan dat soort knullig taalgebruik. Maar ja, dat zal wel komen omdat ik wat ouder ben. Over 50 jaar staat het zo in het groene boekjequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En nog zo veel meer. Helaas is het onmogelijk om iedereen op te voeden..
Deze discussie had ik dus ook met iemand van de week. Taalverloedering.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik stoor me echt zo aan dat soort knullig taalgebruik. Maar ja, dat zal wel komen omdat ik wat ouder ben. Over 50 jaar staat het zo in het groene boekje.
Het is een uitroep, een ergernis, geen vraag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gebruik dan op zijn minst een vraagteken..
!?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is een uitroep, een ergernis, geen vraag.
Ik naar Friso (Neon Glitter Kerstbal)quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:
Veel plezier, niet te veel drinken hoor
Kan het proberen, toch?quote:
trustequote:Op zondag 25 december 2011 05:05 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm. Telefoon nummers doorgeven aan exen. Blijft vreem
Ow, doe je goed. Ik sliep om 1 uur/half 2.quote:Op zondag 25 december 2011 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat doe ik eigenlijk al wakker? Was pas om 5 uur thuis.
Zeg!quote:Op zondag 25 december 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet eens versierd door vieze oude mannetjes. Wel (natuurlijk) een pot die me zo leuk vond dat ze het jammer vond dat ze pot was natuurlijk.
quote:Op zondag 25 december 2011 05:05 schreef Ang3l het volgende:
Hmmm. Telefoon nummers doorgeven aan exen. Blijft vreem
quote:
Nee over Inge.quote:Op zondag 25 december 2011 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zeg!
Je hebt het nu toch niet over mijn schoonzus he?!
Het waren bijgemaakte huissleutels van m'n huis. In een doosje. Met een sleutelhanger er aan waarop ik t gebarentaal teken voor "i love you" had laten graveren (omdat we dat teken gebruikten toen ie nog niet uit de kast was en hij dat wilde zeggen tegen mij)quote:
Bah, wat romantisch!quote:Op zondag 25 december 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het waren bijgemaakte huissleutels van m'n huis. In een doosje. Met een sleutelhanger er aan waarop ik t gebarentaal teken voor "i love you" had laten graveren (omdat we dat teken gebruikten toen ie nog niet uit de kast was en hij dat wilde zeggen tegen mij)
Dat moest ik gisteren ook toen ik mijn ketstkadootje van mijn zusje kreeg, maar ik ben dan ook geen hetero...quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Aww. Hetero moest huilen om zijn kerst kadootje![]()
Jij jankt nog als je een pinda succesvol openpelt!quote:Op zondag 25 december 2011 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat moest ik gisteren ook toen ik mijn ketstkadootje van mijn zusje kreeg, maar ik ben dan ook geen hetero...
2 mooie boeken, maar de emotie lag meer in het feit van de aandacht die er aan besteedt wasquote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij jankt nog als je een pinda succesvol openpelt!
Wat had je gekregen dan?
Hoi Ang3l.quote:Op zondag 25 december 2011 11:56 schreef Vlarp het volgende:
Gezamelijke bon gisteren van 328 euro in de Regenboog!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |