quote:
Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil dat soort filmpjes niet kennen.
Laatste ken ik jaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
1 guy, 2 fish. Ook zoiets.
1 guy, 1 jar..
Gewoon een man met 2 vissen in zijn achterste.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laatste ken ik ja
Die eerst kan ik godzijdank niet vinden.
"Gewoon".quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een man met 2 vissen in zijn achterste.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:17 schreef KoekiMonster het volgende:
voor een homo paard moet je zoeken op google : 2guys 1 horse.
Ja ik ook. En ik zag Galadrielquote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg toch eigenlijk wel een beetje sentimenterig kippenvel hiervan weer
Jaaaaa, die zit ook best wel flink in dat boek voor zover ik me nog kan herinnerenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ook. En ik zag Galadriel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver, dat zo'n serie als true blood je dan toch kan raken he![]()
.
Over een jaar pas geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 17:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer komt The Hobbit uit? Ik wil heen..
Verdieping kan ook een hele verlichting zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Voor mij het jaar van verlichting.
Het was nog briljanter geweest als het een homo-affaire was waarvoor ze haar huwelijk op het spel had gezetquote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef Steve het volgende:
Gay community apologizes to Amy Koch for ruining her marriage.
central studios in utrecht.quote:
Ontzettend leuk maar ook ik heb mijn grenzenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
leuk om daar te gaan flyeren ?
Er zit dan ook een nouwkeurigheids graad bijquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grindr is zo wonderlijk. Vanmiddag bij de tramhalte, opeens iemand 6 meter bij me vandaan. Dus ik kijken, niemand die er op leek. Toen stapte ik in de tram, iemand anders 2 meter. Ook niemand die er op leek.
En nu praat ik met iemand over de Nederlandse taal.. Ik had toch meer 'zullen we afspreken vanavond?' verwacht.
Klopt, er werd een enorme hype mee gemaakt en die snapte ik niet zozeer...quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, van dat video games nummer toch?
Vind je dat ook TV?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Zij wordt toch ook met name gehyped omdat het zo'n lekker wijf is?
O vandaar dat ik r niet ken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Zij wordt toch ook met name gehyped omdat het zo'n lekker wijf is?
Succesquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik denk dat ik maar weer hetero wordt
Dan ben je hier ook niet meer welkomquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik denk dat ik maar weer hetero wordt
Kathy Griffin over Grindr.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Grindr is zo wonderlijk. Vanmiddag bij de tramhalte, opeens iemand 6 meter bij me vandaan. Dus ik kijken, niemand die er op leek. Toen stapte ik in de tram, iemand anders 2 meter. Ook niemand die er op leek.
En nu praat ik met iemand over de Nederlandse taal.. Ik had toch meer 'zullen we afspreken vanavond?' verwacht.
Jij doet je best. Meer kan jij niet doen toch? Jij staat open voor de dialoog. Als je vader dat niet is valt jou straks niets meer te verwijten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit alleen maar te janken omdat ik met Yvo naar m'n ouders ga en de laatste keren dat ik t met pap over mij/homo's had t uitmonde in knallende ruzies.
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Yvo is een grote jongen, maar vooral een lieve jongen. Hij zorgt wel voor zichzelf en zo nodig voor jou. Maak je geen zonder om je vader, het is 2 tegen 1.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit alleen maar te janken omdat ik met Yvo naar m'n ouders ga en de laatste keren dat ik t met pap over mij/homo's had t uitmonde in knallende ruzies.
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Hai homoooooquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Peter het volgende:
Het IS nog niet eens drama en je maakt er al een drama van?
Jij bent ook een zeikerd eigenlijk of niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Peter het volgende:
Het IS nog niet eens drama en je maakt er al een drama van?
Soms wel jahquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent ook een zeikerd eigenlijk of niet?
Rustig aanquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil niet.
Ik haat kerst.
Top! Je bent in trek!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik was gister in een piano homobor en ik had sjansVan drie mannen! En ze waren niet oud en wanhopig.
Eentje leek op SAJ (uit de serie), die was een oud-collega van iemand met wie ik was en hij ging zich voorstellen: "Hey, ik ben Jay, jij bent cute"
Feels good.
Ik zei gewoon dank je... wist ook niet zo goed wat ik ermee aan moest verderquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe je goed, Wonderer! Mij zou je met zo'n openingszin wel een beetje op kunnen vegen, maar na een compliment sta ik sowieso niet echt meer voor mezelf in
.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dank je... wist ook niet zo goed wat ik ermee aan moest verder
Dat dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind complimentjes krijgen vaak een beetje ongemakkelijk..
.
Dat herken ik ook, dat ze het doen om een reden en het niet echt menen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
Een klein deel van me denkt dan wel "ja, ligt het nou gewoon aan mijn leeftijd of zijn ze dronken of wat" maar ik neem het maar gewoon ter kennisgeving aan of zo..
Geven is makkelijker ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dus. Complimentjes geven is trouwens ook niet zo makkelijk
, vooral niet als je ze echt meent
.
Die kerel vond ook dat ik nog niet naar huis hoefde en alles...quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat herken ik ook, dat ze het doen om een reden en het niet echt menen ofzo.
Leuk ventje wel ja. Enorme orenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Baby.. (De leuke tijden, de nadelen hoef ik niet.
.)
Ach die kun je vastnaaien. Kijk maar naar de mijnequote:
Ik héb bij mijn oren een klein stukje kraakbeen niet...quote:
Ewquote:
Heb je die jongen van gay.nl gedatet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hihi, misschien heb ik binnenkort een relatie!
Eh ja? Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:03 schreef Waxxer het volgende:
Bartjebart!Jij had toch een kerstboombert?!
Misschien omdat je zwartenpietenbert een beetje buiten het Sinterklaasseizoen valtquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je die jongen van gay.nl gedatet?
Nee, die heeft geen interesse in me, helaas. Eergisteren heb ik iemand toegevoegd die ik nog veel leuker vindtquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Met die ene dude die je een paar dagen geleden pas op msn gekregen hebt?
3x daten is bij 20- toch al een relatie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je 'm eerst leren kennen voordat je in relatietermen gaat denken.
Nou, dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moet je 'm eerst leren kennen voordat je in relatietermen gaat denken.
Nee, er is een echte klikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, volgens mij heeft ie 'm nog 0 keer gedate.
Ja, een muisklikquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, er is een echte klik!
Doen! Dan kan je meteen zien of ie echt zo leuk is, en of hij jou ook wel leuk vindtquote:Relatieik overdrijf altijd vreselijk. En hij heeft het zelf voorgesteld om een keer te gaan meeten.
Mijn allereerste date ooit was zoquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:22 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook wel gehad dat ik iemand op internet sprak en diegene echt helemaal leuk vond, om hem vervolgens in het echt te zien en het na een uurtje wel weer gezien had.. Maar ook het tegenovergestelde kan gebeuren.
Verder zei hij eigenlijk niets...quote:Godverdomme ik ben verliefd
tis een lang weekend, werk nou mee met wat vermaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Weet niet waar het vandaan komt, maar ik voel echt iets voor hemquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:50 schreef Steve het volgende:
Ach dat je een verliefderig gevoel hebt oké (al vind ik 1 chat daar ook wel wat weinig voor), maar dan al over een relatie hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |