En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Colaquote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaaddan weetje dat het geslaagd is .. de campagne.
Eens!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Cola
Dat warme kerstgevoelquote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens!
Die grote truck, de kerstman..
Ik mis de surprisetruck wel eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens!
Die grote truck, de kerstman..
holidays are comingquote:Op donderdag 22 december 2011 15:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
En toch is het eeuwig zonde van de voorgaande kerstreclame van Coca Cola
quote:
maar de meeste radio's hebben geen beeldschermquote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
Coen"Voordat we bekend maken welk bedrag jullie hebben opgehaald." Staat 't al tijden in beeld.
In principe is het radio hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
Coen"Voordat we bekend maken welk bedrag jullie hebben opgehaald." Staat 't al tijden in beeld.
Nee, maar ik gok zo dat de meeste mensen tv kijken/tv beelden streamen. Het was gewoon een lullig momentquote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar de meeste radio's hebben geen beeldscherm
valt nog wel mee denk ik mensen zitten nog op hun werk nuquote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok zo dat de meeste mensen tv kijken/tv beelden streamen. Het was gewoon een lullig moment
Giel is top. Ik vind het helemaal ruk zonder hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dankzijgiel anthem geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |